Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 100 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard Vliegen met United Airlines (1)

    Moderator Michael66: Dit is het onderwerp Vliegen met United Airlines (1). Hier vind je de eerste 1000 berichten over het vliegen met deze airline, over de periode 2004 tot begin november 2011. Berichten van na deze laatste datum vind je in Vliegen met United Airlines (2).


    Wie weet of United Airlines een gezonde financiele maatschappij is?

    Zoals ik al eerder las staan US Airways en Delta op de rand van de afgrond? :arrow:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 12:23.

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    United Airlines zit dacht ik nog steeds in Chapter 11 bankruptcy, maar dat zitten ze al een hele tijd. Net als overigens nog een paar grote Amerikaanse airlines. Dit betekent gewoon dat ze uitstel van betaling van de schuldeisers hebben gekregen zodat ze hun zaken op orde kunnen brengen. In praktijk merk je echter geen of nauwelijks verschil.

    Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor je veiligheid. De FAA houdt daar streng toezicht op, ongeacht de financiele situatie van het bedrijf. Ik kan je overigens United Airlines van harte aanbevelen. Ze vliegen veelal met de nieuwere 777 van Boeing en ze hebben een aparte sectie genaamd Economy Plus. In die sectie heb je zo'n 15 centimeter meer beenruimte en dat is erg fijn kan ik je vertellen! In principe is Economy Plus bestemt voor mensen met een Frequent Flyer pas, maar tot nu heb ik op bijna elke vlucht de Economy Plus stoelen kunnen krijgen. Naast dit alles zijn ze ook nog eens vrij goedkoop =D>

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Van de grote jongens in Amerika is alleen Southwest gezond. Alle andere maatschappijen hebben het erg moeilijk. Ze hebben het al moeilijk sinds 9-11 en kiezen voor de weg die Daniel ook aangeeft.

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Volgend jaar willen we namelijk weer naar USA en we zitten tussen United en British Airways te twijfelen.

    Over British Airways zijn we zeer tevreden maar over United weten we nauwelijk iets...

    We zien wel, want we hebben nog even de tijd om te boeken :!:

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Het nadeel van BA vind ik dat ze zulke hoge luchthavenbelastingen rekenen. Het voordeel van BA is wel dat je op dezelfde terminal overstapt. Als enige uitzondering is dat wanneer je naar Miami vliegt otch vertrekt van terminal 3 ipv 4. Toch weer racen tegen de klok om op tijd bij het vliegtiug te zijn.

    Rene,

    Ik weet niet wanneer je volgend jaar wilt gaan maar Delta heeft nu een aantrekkelijke aanbieding naar o.a. Orlando en Tampa.

  6. Top | #6
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix
    ... Het voordeel van BA is wel dat je op dezelfde terminal overstapt. ...
    United Airlines biedt hetzelfde op Dulles, Washington. Binnen een uur zaten we weer te wachten op onze doorvlucht...

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    22

    Standaard Ervaring met United Airlines

    Wie heeft ervaring met United Airlines? Zijn ze stipt en goed? Hoe is het met de zitruimte aan boord?

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    1

    Standaard UA

    Onze ervaringen zijn erg goed. Vriendelijk personeel, elke passagier de keuze uit 6 films en 20 radiozenders, genoeg beenruimte (ik ben 1.92 m!)en volgens mij is prijs ongeveer gelijk aan de rest.

    Let op : vliegt niet rechtstreeks.

    Arjan

  9. Top | #9
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Mijn ervaringen met United zijn ook erg goed. Vliegen vaak met de nieuwe 777; erg comfortabel. Zijn goed op tijd en het personeel is idd erg vriendelijk. Kortom: je begaat heus geen blunder als je met United vliegt!

    Daniel

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Helaas zijn mijn ervaringen met United wat minder positief. Kapotte stoelen, verkeerde info enz.

    Ik zal het op dat moment verkeerd getroffen hebben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •