Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: FAQ: Handig gebruik van het Forum

  1. Top | #1
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard FAQ: Handig gebruik van het Forum






    Hoe lees ik snel de nieuwe berichten?
    Bovenin de balk staat een link met 'Nieuwe berichten' (5). Als je hierop klikt zie je alle berichten die voor jou nieuw zijn.


    Hoe zie ik alle berichten van vandaag?
    Bovenin de balk staat een link met 'Directe links' (7). Als je hierop klikt krijg je een uitklap-menu. Klik op 'Berichten van vandaag' (11) om alle berichten van vandaag te zien.


    Hoe zie ik al mijn eigen berichten?
    Bovenin de balk staat een link met 'Directe links' (7). Als je hierop klikt krijg je een uitklap-menu. Klik op 'Mijn profiel (13). In het blokje 'Foruminfo' staan twee links:
    • Zoek alle berichten van [gebruikersnaam]
    • Zoek alle discussies die gestart zijn door [gebruikersnaam]

    Hoe wijzig ik mijn handtekening?
    Dit kan via de link 'Gebruikersinstellingen' (1) in de menubalk. Met de link Wijzig handtekening je handtekening veranderen.

    Let op: het invulveld 'Afbeelding in handtekening' dien je niet te gebruiken voor Tickers. Deze werken dan niet!


    Hoe wijzig ik mijn profiel?

    Dit kan via de link 'Gebruikersinstellingen' (1) in de menubalk. Met de link Wijzig profiel kun je je profiel aanpassen. Je hebt hier de volgende velden die je kunt invullen:

    Geboortedatum, persoonlijke website, Chatnamen (MSN, Yahoo, Skype etc) en verder nog wat persoonlijke zaken als iets over jezelf, woonplaats, interessses en beroep.

    Het invullen van deze velden is niet verplicht! (maar het is wel leuk als je iets over jezelf kwijt wilt).


    Waar kan ik opties instellen?
    Dit kan via de link
    'Gebruikersinstellingen' (1) in de menubalk. Met de link Wijzig opties kun je jouw persoonlijke instellingen veranderen.
    De opties in dit scherm wijzen zich vanzelf. Voor de meeste gebruikers zullen de standaard-instellingen voldoen.


    Hoe wijzig ik mijn Schermafbeelding?
    Je schermafbeelding wordt getoond naast je berichten. Hiermee ben je sneller herkenbaar en je kunt hier een stukje van je persoonlijkheid in kwijt.
    Je kan je schermafbeelding wijzigen via
    de link 'Gebruikersinstellingen' (1) in de menubalk. Met de link Wijzig schermafbeelding kun je je schermafbeelding veranderen.

    Je kan een plaatje vanaf je eigen computer uploaden of een link invoeren naar een plaatje wat ergens op Internet staat. Het plaatje mag maximaal 80x80 pixels / 19.5 kb groot zijn.


    Zijn er nog andere handigheidjes?


    De 'Naar boven' link



    Met de 'naar boven' link die bij elk bericht staat spring je helemaal naar boven. Daarna kun je weer op de 'Nieuwe berichten' knop klikken.

    Springen naar het laatste ongelezen bericht in een draadje



    In het 'Nieuwe berichten' overzicht staat voor berichten die je nog niet gelezen hebt een . Hiermee spring je gelijk naar het laatste bericht wat je nog niet gelezen hebt in dit onderwerp.



    Moderator:
    Dit topic is een Work in Progress. De andere opties zullen nog ingevuld worden. Vragen die nog niet beantwoord zijn kunnen in dit topic gesteld worden
    Laatst gewijzigd door Njit; 16-04-07 om 15:29.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: FAQ: Handig gebruik van het Forum

    Gereserveerd voor toekomstig gebruik
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: FAQ: Handig gebruik van het Forum

    En deze ook
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •