Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 40 van de 86 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 852

Onderwerp: Creditcard

1. Top | #391
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

Een oplossing die altijd werkt in noodgevallen is volgende:
    Zorg dat je internetbankieren hebt in Nederland/Belgie
    Open een rekening bij een Amerikaanse bank (dit moet geen probleem zijn zodra je aangeeft een spaarekening te willen openen en geld zegt over te boeken vanuit buitenland)
    Boek via internetbankieren naar je Amerikaanse bank en voila je kunt over cash geld beschikken.

Nadeel: eventuele openingskosten rekening in Amerika, kosten overboeken en valutawissel en tot slot de rompslomp eromheen.
    Voordeel: Je kunt over geld beschikken!

2. Top | #392
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dat moet je mij toch even uitleggen; een bankrekening openen bij een Amerikaanse bank.
    Dat zou mij een heleboel rompslomp schelen i.v.m. internetaankopen, en vele anderen ook.

Ik ben daar wel eens mee bezig geweest, en tot nu toe was het schier onmogelijk.
    En Ieniemini heeft er zowiezo op dit moment niks aan, vermoed ik.
    Als ik haar was zou ik direct contact opnemen met mijn eigen bank en een verklaring eisen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

3. Top | #393
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Een oplossing die altijd werkt in noodgevallen is volgende:
    Zorg dat je internetbankieren hebt in Nederland/Belgie
    Open een rekening bij een Amerikaanse bank (dit moet geen probleem zijn zodra je aangeeft een spaarekening te willen openen en geld zegt over te boeken vanuit buitenland)

.....nou dan heb je dat nog nooit geprobeerd. Er is een half forum over vol geschreven en men probeert juist de rekeningen van buitenlanders op te heffen..... en een spaarrekening met een pinpas??/........

Boek via internetbankieren naar je Amerikaanse bank en voila je kunt over cash geld beschikken.

.....dat duurt even voor je een rekening beschikbaar hebt zo het je al mocht lukken er een te openen...........

Nadeel: eventuele openingskosten rekening in Amerika, kosten overboeken en valutawissel en tot slot de rompslomp eromheen.
    Voordeel: Je kunt over geld beschikken!

....en ze hebben de pinpassen voorgedrukt in voorraad?... ze worden van een andere lokatie (veiligheid) per post naar het rekeningadres gestuurd (ook veiligeid)......en het duurt zeker 1 a 2 weken....

Helaas ..pindakaas.. was het maar zo eenvoudig...

Het enige wat je kunt doen is er voor te zorgen, dat je verschillende cc's op verschillende rekeningen en liefst van verschillende cc-companies bij je hebt.

Knaapje

4. Top | #394
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ieniminie Bekijk Berichten
    De manager heeft zelfs met onze bank gesproken, maar nee.
    Ik blijf dit toch een beetje vreemd vinden. Zoals gezegd heb ik het ook wel eens meegemaakt dat mijn CC niet werkte en toen heeft men gewoon gebeld voor een autorisatie. Was binnen 5 minuten geregeld. Ik begrijp niet waarom dat in jouw situatie niet kan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    O maar dan ken je dit eeuwige en altijd beren in het bos ziende schepseltje nog niet.
    Ik ben een erg strek aanhanger van de wet van Murphy /de wet van bedrog.:-(
    Lijkt mij lastig om zo te moeten leven. Je moet ook gewoon op iets kunnen vertrouwen. Natuurlijk kunnen er wel eens zaken misgaan, maar als je daar elke keer op voorhand van uitgaat dan kun je m.i. beter de gehele dag binnen blijven.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 06-06-09 om 13:02. Reden: berichten samengevoegd

5. Top | #395
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Lijkt mij lastig om zo te moeten leven. Je moet ook gewoon op iets kunnen vertrouwen. Natuurlijk kunnen er wel eens zaken misgaan, maar als je daar elke keer op voorhand van uitgaat dan kun je m.i. beter de gehele dag binnen blijven.

Nope je moet je gewoon jezelf veel mogelijk indekken op alle gebied en alles proberen zelf in handen te houden.:razz:

Vertrouwen is goed maar maatregelen zijn beter. [-o<

En wat betreft de CC zoals onze Duitse buren zeggen drei doppelt genäht halt besser.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

6. Top | #396
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Ik ging er van uit dat je een rekening gewoon kon openen in USA (kennelijk niet dus). Ik heb deze ervaring in Brazilie gehad en toen via (destijds) het netwerk van ABN AMRO een rekening in Brazilie kunnen openen.

Overigens was het niet mijn bedoeling om een pinpas in USA te nemen, uitsluitend om een rekening te hebben waar je bij de bank cash kunt ophalen (kaskantoor).

Ik zal eens navraag doen inzake het openen van de USA rekening en indien ik succes heb kom ik er in dit forum op terug.

Op dit moment moet ik me aansluiten bij Knaapje en zijn meerdere CC's de enige oplossing (voorlopig...):-k

7. Top | #397
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egadet Bekijk Berichten
    Ik ging er van uit dat je een rekening gewoon kon openen in USA (kennelijk niet dus). Ik zal eens navraag doen inzake het openen van de USA rekening en indien ik succes heb kom ik er in dit forum op terug.
    Volgens mij kun je je de moeite besparen. Ik ben momenteel bezig om een Amerikaanse bankrekening te openen. Als ik zie wat ik daar voor moet overleggen, dan kom ik tot de conclusie dat nagenoeg niemand van dit forum daarvoor in aanmerking komt. Volgens mij was dat ook de conclusie van een eerdere discussie over dit onderwerp op dit forum.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egadet Bekijk Berichten
    Op dit moment moet ik me aansluiten bij Knaapje en zijn meerdere CC's de enige oplossing (voorlopig...):-k
    Liefst nog allemaal van verschillende banken/maatschappijen (b.v. één MasterCard, één Visa en als je echt paranoia c.q. een aanhanger van Murphy bent dan nog b.v. een CC van American Express).

8. Top | #398
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Liefst nog allemaal van verschillende banken/maatschappijen (b.v. één MasterCard, één Visa en als je echt paranoia c.q. een aanhanger van Murphy bent dan nog b.v. een CC van American Express).
    Nee dat hoeft niet Twee verschillende rekeningen bij dezelfde bank zijn ook al goed hoor. Krijg je van alle twee een CC.\\/

Ik kan alleen maar zeggen wat ik gezien heb. Toen ik stond te wachten op mijn beurt bij Hertz werd er regelmatig betaald met bankbiljetten. Of dit ook borg was weet ik niet maar misschien kun je er een telefoontje aan wagen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-06-09 om 10:12. Reden: samengevoegd
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

9. Top | #399
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Dat moet je mij toch even uitleggen; een bankrekening openen bij een Amerikaanse bank.
    Dat zou mij een heleboel rompslomp schelen i.v.m. internetaankopen, en vele anderen ook.
    Vorig jaar heeft mijn reisgenote bij de Amsouth bank een bankrekening geopend in St. Pete, haar CC werkte ook niet. Het was binnen een uur geregeld.

10. Top | #400
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009

Standaard

Nou, het is niet dat we geen geld hebben, want onze pinpas doet het hier wel in de ATM. De cc doen het niet in de ATM.
    Vandaag hebben we veel hulp gekregen van de receptie in ons hotel in Kissimmee.
    Echt super hoe ze ons geholpen hebben. Binnen een minuut was er een auto voor ons geregeld, en na wat proberen bleek de cc wel te werken, alleen niet door de lezer, maar door handmatig in te voeren.
    Komt dus allemaal goed! Nu lekker genieten!

Dankjewel voor jullie reacties! We hebben inmiddels een auto voor deze week in Orlando, maar die kunnen we niet in Miami terugbrengen. Vanaf volgende week hebben we dus een andere auto nodig, maar de receptioniste gaat voor ons met Hertz bellen om de situatie uit te leggen, en hopenlijk is dan alles oke.
    We zijn er inmiddels achter dat de cc wel werken, maar alleen als je de nummers handmatig intikt. De laser is waarschijnlijk niet goed of wordt niet herkend.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-06-09 om 10:13. Reden: samengevoegd

Forum Rechten