Ik heb ook een probleem gehad bij een winkel en die deed er een blauw papiertje om haalde hem er zo door en hij ging ................( david copperfield toestanden hahahah)
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik heb zelfs hier in Nederland deze ervaring. Bij een onbemand tankstation hier in de buurt is het soms een ramp om je pinpas ingelezen te krijgen. 10 keer erdoor komt voor. Ik ben niet de enige, want voor of na mij staan er ook anderen te klo.t.n. Bij geen andere automaat problemen, zit dus duidelijk in deze reader.
... en die kosten gaan pas in als je hem gebruikt. Ook diverse doe-het-zelf-ketens en bijv de computerclub HCC hebben zoiets, pas betalen bij gebruik. De limiet is wel erg beperkt, zo'n EUR 1000 a 1500 per maand, maar als reserve goed bruikbaar. Ik heb er zelf zo 2 aangevraagd en heb dus voor noodgevallen 3 cc's.
Laatst gewijzigd door Michael66; 07-06-09 om 10:11. Reden: samengevoegd
Ik heb ook een probleem gehad bij een winkel en die deed er een blauw papiertje om haalde hem er zo door en hij ging ................( david copperfield toestanden hahahah)
Nog gekker. Ik heb drie weken geleden een kasstorting gedaan. Gewoon bij onze eigen bank met mijn eigen pas.
Niks geen reader niks geen apparaat gewoon met de hand en binnen in de bank.
Vandaag is er na veel herrie en boze woorden een "noodstorting" gedaan en is het geld op de rekening gestort.
Ze waren het geld "gewoon" kwijt en ze wisten dat het lag een de nieuwe kaarten. Er waren heel veel mensen die hetzelfde probleem hadden,innerbankelijke tranportaire geldstroomproblemen en bla bla bla...
Ja hoor dan ben je net aan het goeie adres bij mij. Ik heb ze gewoon elke dag plat gebeld.
Rot lekker op met je smoesjes. Zorg voor een goed werkend systeem en probeer niet om met uitvluchten iemands geld drie weken vast te houden.
Geen nood we hebben er drie.
Niks of niemand zal me kunnen tegenhouden als ik het in mijn kop krijg om halsoverkop naar huis terug te keren.:mrgreen:
Was deze keer bijna gebeurt ook nog.
Laatst gewijzigd door Michael66; 05-06-09 om 19:29.
Hallo,
Helaas is er nog geen oplossing gekomen. We hebben vandaag de Greyhound bus gepakt van Miami naar Orlando. Budget wilde geen cm toegeven. De manager heeft zelfs met onze bank gesproken, maar nee.
Wat betreft het limiet. Samen hebben we een limiet van 10.000 euro, en we hebben twee kaarten bij. De kaarten zijn van dezelfde bank, en tegelijkertijd ontvangen. In nl uitgeprobeerd door bij de thermen te betalen, en een keer te pinnen, en dat ging prima. Hier lijkt het probleem te zijn dat de kaart niet gelezen wordt.
Weet iemand een autoverhuur maatschappij waar we de borg cash kunnen betalen? We zitten nog tot vrijdag in Orlando, en dan is het de bedoeling dat we verder gaan...
Groetjes, Ingrid
Hallo,
Weet iemand een autoverhuur maatschappij hier in Orlando waar we de borg cash kunnen betalen, of met de pin? Onze cc blijken niet te werken vanwege een fout in de lezer, en nu krijgen we bij Budget de auto niet mee.....
Jullie tips zijn meer dan welkom, want ik weet me eerlijk gezegd geen raad meer... ik word er echt een beetje wanhopig van...... ik heb me zo verheugd op deze trip, en alles loopt nu in het honderd....
Groetjes, Ingrid
Je kunt toch ook bij Budget met cash betalen??
Dit kotm van hun website af:
Can I pay with cash?
Yes. Your deposit type, amount and method of payment will vary by Budget location.
Het kan natuurlijk zijn dat juist deze loctie geen cash neemt, maar dan ga je toch naar een andere budget locatie
Hier is een link met alle locaties in Orlando
Verder nemen alle grote rentals zoals Alamo/Hertz allemaal wel cash.
En bij wie heb je de auto gehuurd, Misschien kunnen zij je ook nog helpen of heb je dat rechtstreeks met Budget gedaan?
Laatst gewijzigd door calypso; 06-06-09 om 08:06.
Heb je die kaarten al bij een ATM geprobeerd?