Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 35 van de 42 EersteEerste ... 253334353637 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

1. Top | #341
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011

Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

Bij Disney wordt er inderdaad per kaartje een vingerafdruk genomen. Dit gaat heel snel en eenvoudig. De eerste keer kom je aan en een medewerker staat bij het tourniquet om je te helpen. Je moet nu je kaartje in de automaat doen en dan je wijsvinger op de reader leggen en het poortje gaat open. Vanaf dat moment is dat kaartje alleen door jou te gebruiken, voor het gemak schrijft de medewerker je naam of voorletter op het kaartje zodat je de volgende keer nog weet welk kaartje voor wie is.
    Echt, het is super simpel, wijst zichzelf.

2. Top | #342
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Standaard Tickets kopen bij de handelaren

Ik heb even gezocht maar kon zo geen topic vinden over de handelaren zoals die bijvoorbeeld langs de 192 staan. Los lees ik echter wel eens opmerkingen dat je die kaarten niet kan vertrouwen. Ik ben zelf niet van plan daar te kopen (geen plannen voor Florida nu). Maar ik kan begrijpen dat mensen erover nadenken, er staan immers zoveel handelaren met hun schreeuwende reclame uitingen, balonnen, etc. Dat moet toch werken zou je dan denken? Bij het tanken werden we ook herhaaldelijk aangesproken door die jongens of we nog kaarten wouden verkopen. Ook zag ik zelfs een winkeltje in Old Town Kissimmee.

Wie kan er meer over vertellen, eventuele ervaringen? Vooral of het gebruik van de daar gekochte kaarten werkte, of dat je werd geweigerd.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

3. Top | #343

Standaard Re: Tickets kopen bij de handelaren

Goeie vraag. Heb inderdaad ook gehoord dat je via dat circuit voordelig aan kaarten kunt komen omdat mensen bijvoorbeeld een vijf dagen pas gekocht hebben maar na drie dagen niet meer op hun benen kunnen staan en de overige dagen doorverkopen aan handelaren. Heeft iemand ervaring met dergelijke kaarten? En vooral de betrouwbaarheid?

4. Top | #344
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Onderwerp is al vaak aan de orde geweest. Conclusie: Iedereen moet vooral doen wat 'ie zelf wil. Alle themaparken hebben de voorwaarden voor verkoop en gebruik van de tickets vastgelegd. Die zijn helder; de tickets zijn voor persoonlijk gebruik. Onderling ruilen is niet toegestaan. Verder mogen tickets alleen verkocht worden door geauthoriseerde verkopers.

Lees ook de berichten op internet van koopjesjagers die bij de poort door de mand vielen en hun tickets in mochten leveren.

5. Top | #345
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011

Ik heb er zelf gebruik van gemaakt bij Typhoon Lagoon, kostte 20/25 dollar per ticket uit m'n hoofd. Was inderdaad een meerdaags kaartje.

Echter moet je bij de parken je vingerafdruk scannen en dat klopt dus niet met de vingerafdruk die geregistreerd is als het kaartje al eerder gebruikt is! Wij mochten er wel mee naar binnen maar voor de andere parken hebben we toch maar een officieel kaartje gekocht.

6. Top | #346
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Speel op zeker, koop geen tweedehands kaartjes.... Vingerafdrukken liegen niet en het risico welke je loopt is groot. Mijn buurman werkt bij Disney en heeft verhalen, dat wil je niet meemaken! Zonde van je geld!
    Koop je tickets bijv. hier:
    http://www.greatorlandodiscounts.com/
    Dit is een officieel kantoor aan de 192, prima service, mooie aanbiedingen!
    Als je hier meerdaagse tickets koopt maken ze een kopie, bij verlies van je kaarten kun je een duplicaat aanvragen, top service!
    Succes!!
    En nee, ik heb GEEN aandelen!

7. Top | #347
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Precies de reacties die ik al verwachte, duidelijk voor mij, ondanks dat ik toch al niet van plan was daar te kopen.

Wel vreemd dat Disney/Universal/Seaworld niet gemeenschappelijk die partijen aanpakken. Ze verwarren immers de consument, en dat willen de parken niet lijkt mij.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

8. Top | #348
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005

Voor zover ik weet zijn de parken er zeker wel mee bezig en zijn er vorig jaar zelfs arrestaties geweest

9. Top | #349
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Bronvermelding, dit bericht komt van DIS
    Third arrest for woman selling illegal theme park tickets

by Leah Zanolla
    Feb 9, 2012

Elena Tarano was arrested in Orlando February 8 for selling used tickets to Walt Disney World, Universal Studios and SeaWorld. This isn't an uncommon event in the theme park capital of the world, but the interesting twist to this story is that this is the third time in the past year Tarano has been arrested for selling illegal tickets. She works out of a booth on the busy International Drive, which in itself isn't illegal, but selling used tickets is. Vendors like this typically buy partially-used tickets, then pass them off as still having valid days remaining on them. Unfortunately for the people who purchase them, the theme parks do not allow their guests to use tickets that had previously been used by someone else. Tarano is being held in the Orange County Jail.

10. Top | #350
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    ............
    Koop je tickets bijv. hier:
    http://www.greatorlandodiscounts.com/
    .............
    En nee, ik heb GEEN aandelen!
    Ik heb hier ook wel tickets gekocht. Werd er netjes geholpen, ook toen ik de reservering voor de Bluemen group kwijt was (achter een kast gevallen) werd er direct voor mij een nieuwe geprint.

Ook ik heb geen aandelen !!

Forum Rechten