Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 33 van de 42 EersteEerste ... 233132333435 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

  1. Top | #321
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: wie kan me helpen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jolanda40 Bekijk Berichten
    Omdat ik eigenlijk gelezen had dat je beter daar kaarten kan kopen heb ik het hier niet gedaan,
    Ik weet niet waar je dat hebt gelezen, maar je bent bijna altijd beter af als je je kaarten vooraf koopt, bij de poort zijn ze in de meeste gevallen duurder.

    In jouw geval zou ik doen wat Cindy je aanraadt voor Universal en daarnaast zou ik een combiticket voor SeaWorld, Aquatica en Buschgardens kopen. Ik denk zo maar dat je dan voordeliger uit bent dan wanneer je een flexticket koopt, maar dat zou je natuurlijk zelf snel even kunnen uitrekenen. Flex kost 289 dollar en dan mag je ook nog naar Wet'n wild. Universal kost 146 en combi SW A en BG 135 dollar. (Dit combiticket kan je ook aan de poort kopen voor die prijs.) Maak je keuze!

    Parkeren betaal je per dag met zulke tickets. Als je op dezelfde dag naar Aquatica en SeaWorld gaat, kan je dat met dezelfde parkeerkaart doen. Hetzelfde geldt voor Universal en IOA.



  2. Top | #322
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: wie kan me helpen

    Kijk eens bij Billy Boys, zitten aan de 192, vlakbij de Wal-Mart.
    Ze maken meteen een kopie van je kaarten zodat bij verlies je een duplicaat kun aanvragen! Prima service!
    www.greatorlandodiscounts.com/
    Kijk eens op de website van ze.

    Succes, Remco

  3. Top | #323
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: wie kan me helpen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jolanda40 Bekijk Berichten
    ook omdat het weer ombestemmig is. Als ik nu kijk zie ik dat het paar keer gaat regenen.
    Net zoals in NL kun je ook in Florida niet afgaan op weersvoorspellingen lang van te voren. Wij zijn nu bijna 3 weken in Orlando en het zou diverse keren gaan regenen (zagen we van te voren) maar we hebben alleen gistermiddag regen gehad. En het is warm!!!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #324
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: wie kan me helpen

    @Remco
    Ik kan me alleen maar bij je aansluiten.
    Netjes geholpen en goede service en advies.
    Zeg wat je wilt gaan doen en ze doen je verschillende voorstellen.
    Ook hun kopieservice heb ik een keer gebruikt, mijn Blue men ticket (print) was achter een kast gevallen en niet te vinden. Ging even langs hun en kreeg een nieuwe print.

    Knaapje

  5. Top | #325
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: wie kan me helpen

    http://www.attractionticketsdirect.de/node/1536

    Bovenstaand ticket heeft ook 2 x universal, seaworld, aquatica en bush gardens bij elkaar. 14 dagen, onbeperkt. Heb goedkoper nog niet gevonden. Wil langzaam gaan bestellen, dus als iemand nog een betere optie heeft, hoor ik het graag!

  6. Top | #326
    Regelmatige Bezoeker Emus's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Oudewater
    Berichten
    21

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Het ligt er aan wat je wilt. De combinatie die jij noemt was inderdaad de goedkoopste die wij konden vinden, maar wij wilden ook graag naar Discovery Cove. In dat geval komt een Discovery Cove Ultimate Ticket + een Universal 2-park Bonus Ticket gunstiger uit. In dat geval heb je alle parken die jij genoemd hebt + Discovery Cove. DC mag je (uiteraard) 1 x bezoeken en de rest onbeperkt in 14 dagen.
    “Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein

  7. Top | #327
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Heb zojuist een jaar kaart gekocht voor seaworld/bushgarden/aquatica, betaald met cc en gelijk een voucher uitgeprint.
    Nu is mijn vraag hoe lang het duurt voordat de betaling zichtbaar is op je rekening overzicht van je cc?
    Ik wil natuurlijk graag mijn besteding limiet zo groot mogelijk houden als ik daar ben , het zou dus ook prettig zijn als ik zo snel mogelijk alles kan betalen.

  8. Top | #328
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Ze zullen je CC direct belasten. Ligt het er maar net aan hoe snel jouw bank dat overzicht kan aanpassen. Bij ons zit er bij de Rabobank meestal een vertraging van een dag of 2 in.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #329
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Oke dat is fijn !

  10. Top | #330

    Standaard Tickets 2012

    Ik ben mijn reis naar Florida uitvoerig aan het plannen maar ik heb even een vraag. Als ik zo kijk is de "orlando combination ticket' (Disney, Universial en Seaworld) helemaal niet voordeliger dan je zelf 2 pakketen samenstelt. Of zie ik nu iets over het hoofd?

    Want Orlando freedom ticket is 424 Pound (sorry zit in UK)

    En stel dat je Disney en Seaworld combipas doet voor 322 + Universial apart voor 2 dagen ben je goedkoper uit.

    Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee of zie ik echt iets over het hoofd?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-05-12 om 23:58. Reden: vraag toegevoegd aan onderwerp over tickets voor meerdere attractieparken



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •