Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Geachte mede forum leden,
Wie van jullie heeft een foto van een bepakte Ford Escape.
En dan bedoel ik natuurlijk een foto van de kofferruimte met daarin alllllle volgepropte koffers:smile::smile: en wil deze ff posten.
Alvast bedankt.
Sjon,Bianca en Romy
Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht
Laatst gewijzigd door Michael66; 03-08-11 om 20:29. Reden: quotereparatie
Life is one long insane trip. Some people just have better directions.
Ze proberen altijd wat te verkopen.
2 weken terug vertelde de medewerker tegen mij dat een FFAR full size SUV (7 persoons SUV) misschien wel te klein was voor ons vieren. We konden beter upgraden naar een Premium SUV. Nou echt niet. Te klein, hoe hij daar bij kwam weet ik niet.
Plaats meer dan genoeg.
Dus goed voorbereiden en dan weet je dat je ter plekke niets extra hoeft te doen.
Je moet altijd in je hoofd wat ze zeggen vertalen naar wat ze bedoelen
Ze zeggen: 'De <vul autotype in> is te klein voor <aantal in reisgezelschap>
Ze bedoelen: 'We hebben die helemaal niet meer en we moeten nu een gratis upgrade geven. Ik kan ze beter laten betalen voor iets wat ze toch al zouden krijgen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Beste forumleden,
Ik ben sinds enkele weken een trouw volger van de diverse besproken topics op dit forum. Door veel lezen heb ik al diverse voordeeltjes behaald (Groupon, Priceline etc) en zeer nuttige informatie opgedaan. Nu is er toch een vraag dat ik niet in eerdere topics besproken zag, dus wil ik dit graag in het forum opwerpen.
Wie heeft er ervaringen met biedingen op een auto(' s) via Priceline? Ik heb de voorwaarden getracht te doorgronden via hun website, maar als ik het goed begrijp, zal het (zeer) moeilijk zijn om een leuke deal te sluiten omdat er nooit verzekeringskosten in de geboden prijs opgenomen worden. Als dit inderdaad het geval is, hoe kan je de bijkomende (verzekerings)kosten te weten komen of berekenen?
Heeft iemand ervaringen met dit fenomeen of is jullie advies: "lekker diverse sites in NL bekijken, vergelijken en boeken".
Reeds bij voorbaat mijn dank voor input van jullie kant.
Ik zou het risico niet nemen. Het lijkt me heel lastig om te beoordelen of je een goede deal maakt met Priceline bij het boeken van een auto. Je hoeft je overigens niet tot sites in NL te beperken -- Duitsland, Ierland, UK kun je ook leuke deals maken.
Heeft iemand ervaring met www.americacarrental.com ?
Heb hiervan vandaag info binnengekregen en de huurprijzen zijn aantrekkelijk.
Ze bieden meerdere aanbieders van auto's aan tegen scherpe prijzen (volgens mij).
Ik wacht jullie reactie af of het een betrouwbare site is.
Ten opzichte van.....?
Steekproefje genomen in 'mijn' periode. Midsize Suv All Inclusive 3 euro duurder dan e-autohuur. Gold 215 euro duurder dan e-autohuur.
Conclusie: er is geen verhuurder/broker met standaard 'aantrekkelijke tarieven'. Vergelijk voor 'jouw' periode altijd de prijzen van verschillende aanbieders en verbaas je over de verschillen.
American car rental is onderdeel van ... Drive USA Ltd. En laat Drive USA nou een redelijk bekende naam zijn hier op het forum (USA Reisen) .... maar ik weet niet of er een connectie tussen de Duitse en de Engelse Drive USA bestaat.