Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 74 van de 101 EersteEerste ... 2464727374757684 ... LaatsteLaatste
Resultaten 731 tot 740 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #731
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Auto huren 2010-2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dickvanvoren Bekijk Berichten
    zojuist heb ik een auto geboekt bij eautohuur.. staat in de voorwaarden:

- Een recente electriciteitsfaktuur is verplicht voor identificatie redenen.
    Kan het even niet vinden. Help eens. Waar zie je dat in de voorwaarden?
    Laatst gewijzigd door Teleton; 27-07-11 om 15:55.

2. Top | #732
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Uiteindelijk is eAutohuur maar een broker.
    Je gaat het contract aan met de car rental (wat je ter plaatse tekent) en daar heeft men volgens al de postings op dit forum en mijn eigen ervaring nog nooit naar een energierekening gevraagd.

Hoewel de vraag naar een recente energierekening komt in de US wel voor, als men zekerheid over een recent adres wil hebben, maar voorzover ik weet, alleen bij US citizens en bij andere zaken dan autohuur.
    Bijv. net zoals hier bij een telefoonabonnement naar een copie bankafschrift wordt gevraagd met adres erop.
    Knaapje

3. Top | #733
    Ingeschreven
    Dec 2007

Op zich wordt er natuurlijk niet naar je elektriciteitsafrekening gevraagd. Maar als dat in de voorwaarden zou staan, krijgen we er geheid meer vragen over. Daarom gelijk maar even afhandelen, lijkt mij.

Toegevoegd:
    Gevonden! In de mail die je bij de voucher krijgt, staat inderdaad dit bericht:

Niet vergeten om mee te nemen bij het ophalen van de voertuig:

Uw coupon
    - Een geldige kredietkaart op naam van de hoofdbestuurder bij het ophalen van de auto.
    - Uw rijbewijs
    - Uw passpoort/Identiteitskaart (met foto)
    - Als u de auto ophaalt vanuit de luchthaven van uw bestemming, gelieve ons het heenvlucht nummer door te geven in geval van vertragingen.
    - Uw huurwagen onderzoeken voordat u ermee rijd. Opletten voor eventuele visuele problemen. In geval van, gelieve meteen met ons contact op te nemen voor dat u vertrekt.
    - Een recente electriciteitsfaktuur is verplicht voor identificatie redenen.
    E-autohuur wordt hier nogal eens genoemd, bijvoorbeeld als het om (on)duidelijkheid van de voorwaarden gaat. Dit helpt ze weer niet echt. Hopelijk lezen ze mee, ik zal hier in ieder geval een mailtje aan wagen.

Ook in de voorwaarden die je per mail opgestuurd krijgt als je huurt, kan ik het niet vinden.

Uploaded with ImageShack.us
    Laatst gewijzigd door Teleton; 27-07-11 om 16:44. Reden: Gevonden!

4. Top | #734
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Of het moet voor een Toyota Prius of een Tesla Roadster zijn :lol:

Ik maak nog wel eens mee dat ze een recent bankafschift (voor adresverificatie) willen hebben bij bepaalde bestellingen, maar naar mijn stroomverbruik is nog nooit gevraagd.
    Ook niet in die tientallen keren dat we een auto ophaalden aan gene zijde van de plas.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

5. Top | #735
    Ingeschreven
    Dec 2007

Inmiddels van e-autohuur een keurig berichtje gekregen: De tekst over de elektriciteitsfactuur wordt z.s.m. verwijderd omdat dit niet van toepassing is. Verder belooft men ook de rest van de tekst nog eens onder de loep te nemen.

6. Top | #736
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Hallo 'allen',

Wat Gerrit laat weten zit volgens mij dicht bij de waarheid, als je als Florida Residents wat wilt boeken vragen ze meestal om een recente KUA rekening met je naam en adres gegevens, zo checken ze of je inderdaad een Florida Resident bent.
    Misschien is dat hier ook zo, en alleen van toepassing op inwoners van FL die een auto huren. Anders heb ik geen idee....

Remco

7. Top | #737
    Vaste Bezoeker avhkj's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011

Standaard keuze huurauto

Hallo,
    Wij willen graag een Lincoln Navigator huren voor ons verblijf in de USA. Alle verhuurbedrijven (behalve Hertz, maar die is belachelijk duur geworden) bieden alleen kleinere auto's aan. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er ter plekke wel grotere auto's te krijgen?

8. Top | #738
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Het zal de trend wel zijn.
    De Amerikanen vinden de benzine schreeuwend duur en willen geen grote huuratuo's, dus worden ze niet of heel weinig aangeboden en gaan de prijzen omhoog.
    Knaapje

9. Top | #739
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Ik wil een Super-Inklusiv-PLUS bij USA-reisen boeken.
    Wie heeft ook deze vorm geboekt en heb je daar nog extra verzekeringen bij afgesloten,
    ik zie namelijk -als ik het goed lees- dat je niet verzekerd bent voor schade of diefstal van de huurauto:

Im Mietpreis ist die LDW (Ausschluss der Haftung für Schäden am eigenen Fahrzeug und Diebstahl des Fahrzeuges, jedoch nicht für darin befindliche Gegenstände) ohne Selbstbehalt eingeschlossen.

Wij hebben nooit iets bijgeboekt bij dit pakket...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

10. Top | #740
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Het zit er juist wél bij:

De huur LDW (uitsluiting van aansprakelijkheid voor schade aan het voertuig en diefstal van het voertuig, maar niet voor objecten die zich in het) is opgenomen, zonder eigen risico.
    Lang leve Google Translate
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

Forum Rechten