Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 75 van de 101 EersteEerste ... 2565737475767785 ... LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 750 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #741
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Standaard Re: Auto huren 2010-2011

Geachte mede forum leden,

Wie van jullie heeft een foto van een bepakte Ford Escape.
    En dan bedoel ik natuurlijk een foto van de kofferruimte met daarin alllllle volgepropte koffers:smile::smile: en wil deze ff posten.

Alvast bedankt.

Sjon,Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

2. Top | #742
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Het zit er juist wél bij:
    Ik was een beetje van de wijs gebracht want die eikel lieve meneer bij Dollar op RSW probeerde dit nog eens aan te smeren door te zeggen dat diefstal en schade aan de auto niet verzekerd was... :-x
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-08-11 om 20:29. Reden: quotereparatie
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

3. Top | #743

Ze proberen altijd wat te verkopen.
    2 weken terug vertelde de medewerker tegen mij dat een FFAR full size SUV (7 persoons SUV) misschien wel te klein was voor ons vieren. We konden beter upgraden naar een Premium SUV. Nou echt niet. Te klein, hoe hij daar bij kwam weet ik niet.
    Plaats meer dan genoeg.

Dus goed voorbereiden en dan weet je dat je ter plekke niets extra hoeft te doen.

4. Top | #744
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je moet altijd in je hoofd wat ze zeggen vertalen naar wat ze bedoelen

Ze zeggen: 'De <vul autotype in> is te klein voor <aantal in reisgezelschap>
    Ze bedoelen: 'We hebben die helemaal niet meer en we moeten nu een gratis upgrade geven. Ik kan ze beter laten betalen voor iets wat ze toch al zouden krijgen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #745
    Regelmatige Bezoeker nixian's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011

Beste forumleden,

Ik ben sinds enkele weken een trouw volger van de diverse besproken topics op dit forum. Door veel lezen heb ik al diverse voordeeltjes behaald (Groupon, Priceline etc) en zeer nuttige informatie opgedaan. Nu is er toch een vraag dat ik niet in eerdere topics besproken zag, dus wil ik dit graag in het forum opwerpen.
    Wie heeft er ervaringen met biedingen op een auto(' s) via Priceline? Ik heb de voorwaarden getracht te doorgronden via hun website, maar als ik het goed begrijp, zal het (zeer) moeilijk zijn om een leuke deal te sluiten omdat er nooit verzekeringskosten in de geboden prijs opgenomen worden. Als dit inderdaad het geval is, hoe kan je de bijkomende (verzekerings)kosten te weten komen of berekenen?
    Heeft iemand ervaringen met dit fenomeen of is jullie advies: "lekker diverse sites in NL bekijken, vergelijken en boeken".
    Reeds bij voorbaat mijn dank voor input van jullie kant.

6. Top | #746
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik zou het risico niet nemen. Het lijkt me heel lastig om te beoordelen of je een goede deal maakt met Priceline bij het boeken van een auto. Je hoeft je overigens niet tot sites in NL te beperken -- Duitsland, Ierland, UK kun je ook leuke deals maken.

7. Top | #747
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2011

Heeft iemand ervaring met www.americacarrental.com ?

Heb hiervan vandaag info binnengekregen en de huurprijzen zijn aantrekkelijk.

Ze bieden meerdere aanbieders van auto's aan tegen scherpe prijzen (volgens mij).

Ik wacht jullie reactie af of het een betrouwbare site is.

8. Top | #748
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orient Bekijk Berichten
    Ten opzichte van.....?

Steekproefje genomen in 'mijn' periode. Midsize Suv All Inclusive 3 euro duurder dan e-autohuur. Gold 215 euro duurder dan e-autohuur.

Conclusie: er is geen verhuurder/broker met standaard 'aantrekkelijke tarieven'. Vergelijk voor 'jouw' periode altijd de prijzen van verschillende aanbieders en verbaas je over de verschillen.

9. Top | #749
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orient Bekijk Berichten
    Heeft iemand ervaring met www.americacarrental.com ?
    Zelf opgevraagd? Want ik krijg zelf nooit zomaar mail van verhuurbedrijven..
    Je bent iig de eerste die dit bedrijf noemt op het Forum. Of dat positief of negatief is weet ik niet. Persoonlijk zou ik liever bij een bekende naam huren..

10. Top | #750
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

American car rental is onderdeel van ... Drive USA Ltd. En laat Drive USA nou een redelijk bekende naam zijn hier op het forum (USA Reisen) .... maar ik weet niet of er een connectie tussen de Duitse en de Engelse Drive USA bestaat.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

Forum Rechten