Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 20 van de 22 EersteEerste ... 101819202122 LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 218

Onderwerp: Vliegtickets 2011: Hoogseizoen (juli/aug)

1. Top | #191
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010

Standaard Re: Vliegtickets 2011: Hoogseizoen (juli/aug)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten
    Ga je nog een week later (23/8) dan halveren de prijzen bijna. Wij vliegen voor 550 pp op 23/8, maar ivm met school moeten we 3/9 al weer naar huis Maar het was dit of helemaal niet
    Niet echt hoogseizoen idd, maar voor ons(noord) nog steeds zomervakantie.

Mag ik vragen waar je geboekt hebt voor dat geld?

2. Top | #192
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Zie:
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...923#post141923

Momenteel ben je ongeveer EUR 670 kwijt voor deze vluchten met Aer Lingus, United is duurder.

Ik heb zelf 30 januari geboekt voor oktober voor zo'n EUR 500, inmiddels is deze vlucht ook zo'n EUR 130 duurder.
    Niet alleen waar is dus van belang, maar vooral ook wanneer.

Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 22-05-11 om 14:41.

3. Top | #193

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petrajessy Bekijk Berichten
    Waar geboekt en wanneer??????
    Via Exit-reizen.nl
    Laatst gewijzigd door Sunshine86; 23-05-11 om 13:19. Reden: 1+1

4. Top | #194
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

volgens mij kan je hem niet zomaar overnemen

5. Top | #195
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine86 Bekijk Berichten
    wanneer iemand interesse heeft om deze reis over te nemen, hoor ik het graag.. anders wordt hij geannuleerd
    Hoe had je dat precies gedacht?
    bij reisovereenkomsten waarbij een vliegticket is inbegrepen, kan een luchtvaartmaatschappij de vervanger weigeren, of aanzienlijke kosten hanteren die Exit Reizen zal doorberekenen
    Heb je al gevraagd wat de kosten voor het overboeken van de tickets zijn? Bij de goedkoopste tariefklassen kan dit wel eens 100 % bedragen. United zegt hier over:

Voor het wijzigen van tickets voor een internationale reis kunnen administratiekosten van $ 150 (USD) of meer en het verschil tussen het eerder gekochte ticket en het nieuwe ticket in rekening worden gebracht.
    Ik ben bang dat het annuleren wordt. Hopelijk heb je een reden die onder de annuleringsverzekering valt ( nou ja... je begrijpt dat ik het goed bedoel) anders is het een kostbare zaak. Voor de auto en accomodatie (voor zover van toepassing) gelden andere regels:

bij annulering tot 28 kalenderdagen voor de dag van vertrek: 25% van de reissom
    Laatst gewijzigd door Teleton; 23-05-11 om 10:48.

6. Top | #196
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Een vliegticket is geen tegoedbon die je zomaar aan iemand anders kan geven.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

7. Top | #197

Nou, zojuist proberen te annuleren.. De reden ivm privacy zal ik niet noemen.

Maar ze willen ons nu de 100% annuleringskosten berekenen.. Volgens hun heb ik een speciaal ticket, wat mij niet is doorgegeven (en ook niet vermeld op de bevestiging) en kan ik niet tegen de normale annuleringsvoorwaarden annuleren.. kan dit zomaar?

8. Top | #198
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Nou, niet "zomaar" maar staat gegarandeerd in de voorwaarden, die je wellicht niet gelezen hebt bij je boeking.
    Het is een heel normale voorwaarde bij de goedkope toeristen tickets, om het zo even te noemen.
    Knaapje

9. Top | #199
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine86 Bekijk Berichten
    Maar ze willen ons nu de 100% annuleringskosten berekenen.. . kan dit zomaar?
    Was er al bang voor. Toch opvallend (en voor jezelf teleurstellend) dat je dacht dat je een vliegticket 'zo maar' kunt annuleren.

Ook opvallend dat je denkt dat de voorwaarden niet zouden zijn doorgegeven. In de algemene voorwaarden staat het toch heel duidelijk vermeld? Die zijn er niet voor niets, toch?

Hoe sneu voor jou dit ook uitpakt, ik zou niet wijzen naar Exit of United. Ze doen echt niets wat niet netjes of niet geoorloofd is. Je besluit zelf om niet af te reizen en dat is, zoals eerder genoemd, een kostbare grap.

Heb je de voorwaarden van je annuleringsverzekering al goed nagelezen? De dekking is vrij uitgebreid, weet je zeker dat je daar geen rechten hebt?

10. Top | #200
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011

Hallo,
    Ik heb vorige week vliegtickets geboekt bij arkefly.
    Comfort class, weg op 22 augustus 2 weken later op 5 augustus vliegen we terug.
    550 euro per persoon. Volgens mij net buiten het seizoen maar toch redelijk goedkoop

Forum Rechten