Orlando -> Tokyo is ook een mooie trip14 uur vliegen ofzo..
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik boek meestal wat later (rond mei) en heb in eerdere jaren voor €750 heen en weer kunnen vliegen. Ik denk dat het een typische kwestie van inflatie is...
Blegh. En dan is het nu de vraag of ik opnieuw moet wachten of dat ik nu maar moet settlen op de €950. Vorig jaar vloog ik voor €1150 en daar werd ik ook niet blij van...
En oh, van Orlando naar Amsterdam retour is het nog erger...daar komen ze niet onder de $1800 uit voor een retour wanneer je hier in juli zou willen blijven. Echt bizar. Het is net zo duur als Orlando -> Tokyo.
Orlando -> Tokyo is ook een mooie trip14 uur vliegen ofzo..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
@ Zelos,retour Brussel Orlando kom daar via Skyscanner nu uit op E 884 retour op je gewenste datum.Zelf vliegen we op Tampa is dat eventueel geen optie,dat kwam voor ons ook goedkoper uit.
In mijn laatste zoektocht voor een vriend die medio juli gaat kwam ik erop uit dat vliegen op Orlando in die periode erg duur is. Uiteindelijk uitgekomen op een leuke aanbieding van BA van Amsterdam naar Miami, voor ca. € 640 pp via Travelocity of Orbits.com.
Nu is TAP de gunstigste die ik kan vinden, 31/7 - 28/8 van A'dam via Lissabon naar Miami voor € 830. Zelfde data naar Orlando komt op € € 945.
Brussel - Orlando kan dan vanaf € 885 met US Airways (niet mijn favoriete airline).
Brussel - Miami vanaf € 750 met TAP via Lissabon.
Hallo,
Ook wij gaan naar Florida en hebben onderstaand geregeld.
Geboekt bij: Govolo
d.d.: 20 nov 2010
Periode : 3 juli tm 21 juli 2011
Route heen: Dusseldorf-Miami (rechstreeks)
Route terug: Miami-JFK (newyork)-Dusseldorf
Maatschappij: Air Berlin
Aantal Personen: 2 volw / 1 kind 11jr
Totaalprijs: € 2099
Esta is zojuist aangevraagd...1 week een villa rond Orlando gehuurd en nu de rest maar bekijken/regelen..
Wij hebben er zin.
Groetjes
B.e.B.
Hartelijk dank voor jullie hulp! Ik waardeer het enorm. Skyscanner kende ik nog niet en dat is een zeer nette zoekmachine. Ik kom nu inderdaad al wat lager uit (€839 Brussel <> Orlando met US Airways). Landen in Tampa maakt het helaas duurder, landen in Miami lijkt vooralsnog lastig doordat ik dan zes uur zou moeten rijden naar Orlando...
Overigens kom ik er net achter dat Arkefly vanaf 24 juni begint met directe vluchten richting Miami en Orlando Sanford (!) vanaf Amsterdam. Helaas zijn de prijzen vrij hoog (€~1100 retour), maar er is in ieder geval weer een directe vlucht mogelijk naar Orlando nu Martinair gestopt is!
Laatst gewijzigd door Zelos; 08-03-11 om 04:42.
Vanaf Sanford moet je ook nog een uurtje rekenen met de auto richting Orlando. Dan moet het wel goedkoper zijn wil het aantrekkelijk zijn.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Volgens mij is dat uurtje erg overdreven. Van MCO naar bijv. Kissimmee is ong. 40 minuten, vanaf Sanford 65 minuten.
De afhandeling op dit kleine vliegveld is volgens zeggen vele malen sneller dan op MCO, dus uiteindelijk maakt het helemaal niets uit.
Dan moet je wel volledig de 417 afrijden, want anders is het zeker niet overdreven.
Vanaf MCO heb je niks te maken met Orlando zelf en de I4 qua drukte, vanaf Sandford kom je van boven Orlando binnen over de I4, en daar kan (lees IS) het nog al druk zijn, ook buiten de spits. En dat kost uiteraard tijd.
Maar over de 417 is het inderdaad rond een uur naar Kissimmee, alleen komt daar wel wat tolgeld bij kijken, ongeveer 6 dollar.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Vandaag geboekt:
geboekt bij: Exit reizen
dd: 9 mrt '11
periode : 23 aug t/m 3 september 2011
route: heen Amsterdam-Chicago-Orlando
terug Tampa-Chicago-Amsterdam
maatschappij: United Airlines
Aantal personen: 3 (2 volw 1 kind)
totaalprijs: €1599,- (€2000 Inclusief midsize SUV-goldpakket-Alamo)
Laatst gewijzigd door A.Hofman; 09-03-11 om 14:12.
Reisverlag Florida Juli 2013 Reisverslag Florida Augustus 2011 Reisverslag Florida November 2010
New England 2016 Florida 2017