Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: ??Hotelervaring: Travelodge Maingate East, Kissimmee (Gesloten?)

  1. Top | #1

    Standaard ??Hotelervaring: Travelodge Maingate East, Kissimmee (Gesloten?)

    Wie heeft ervaring met het travelodge maingate east hotel in Orlando? Is het waar dat er een pendelbusje vanaf het hotel naar de verschillende parken rijdt?

    Ik hoop dat iemand mij meer informatie over dit hotel kan geven...

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Volgens de website van het hotel rijdt er in inderdaad een pendelbusje:
    Free shuttle bus services to Disney Parks, Universal Studios, Seaworld, and the Lake Buena Vista Outlet Stores
    Als het op de website staat, dan kun je daar meestal wel van op aan.

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    9

    Standaard Re: Hotel Travelodge maingate east

    Wij hebben hier een aantal jaar geleden gezeten.
    Goed hotel naar zijn prijs. Ruime kamers maar wel vochtig.
    Het hotel ligt centraal tegenover oldtown en naast de mac donalds.
    Er liggen nog wat restaurants en souvenierwinkel op loop afstand.
    Je kan goedkopen kaarten kopen voor de parken MAAR let op dit is op time share basis. Dus als je de tijd hebt om daar te gaan kijken dan heb je goedkopen kaarten anders niet. Er is een zwembad en kinderbad met ligstoelen eromheen.
    Tevens rijdt er een bus op gezette tijden naar de parken.
    Veel plezier 8)

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    2

    Standaard Re: Hotel Travelodge maingate east

    hoi ik ga in augustus naar dit hotel, nu had ik een vraagje rijden die busjes ook naar seeworld en de universial studios zoals staat aangegeven, en rijd er ook een bus voor het hotel die naar de international drive gaat. ik ga met mijn dochter en durf geen auto te rijden daar.
    Ik was een paar jaar geleden in ramada plaza maar dit hotel ligt verder he kun je me aub iets meer vertellen bijvoorbaad mijn dank

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Beste Tima,

    Autorijden in Amerika kan je niet vergelijken met Europa. Het gaat daar allemaal een stuk rustiger en vriendelijker aan toe. Het is een verademing om in Amerika te rijden.

    Als je in Nederland rijdt kan absoluut ook in Florida rijden. Je bent zoveel flexibeler met een auto.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    9

    Standaard Re: Hotel Travelodge maingate east

    Wij hebben zelf geen gebruik gemaakt van het openbaar vervoer of het vervoer van het hotel. Maar het is wat hierboven is aangegeven een stuk relaxer rijden in amerika. Om alles met het openbaar vervoer te doen lijkt mij ook geen pretje. Als je kunt autorijden zo ik er voor gaan om een auto te huren. Wanneer je twijfelt ga dan voor openbaar vervoer er rijden zat bussen op die trajecten. Je zult waarschijnlijk moeten overstappen om ergens te komen.

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    2

    Standaard Re: Hotel Travelodge maingate east

    bedankt voor jullie reacties,maar is er iemand bekend,of daar op dat stuk van highway 192 bussen stoppen en is de int drive ver weg.ik hoor het graag

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hotel Travelodge maingate east

    Tima, waarom stuur je het hotel geen mailtje, ze weten tenslotte zelf het best, of er een bus in de buurt stopt.
    Succes, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 14:20. Reden: full quote eruit

  9. Top | #9
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ligt dit hotel aan Highway 192 en zit Oldtown er tegen over ?


    http://www.orlandotravelodgehotel.co...gate_area.html

    Als het dit hotel is dan is het een prima hotel. Schoon , Tegenover een gezellig winkel straatje met restaurants en auto parades met oldtimers. En een pondarosa in de buurt . Alleen is het niet zo gezellig druk als op de I-drive waar je dan ook weer de I-Ride trollie hebt rijden. Bij dit hotel rijd trouwens wel een busje naar de parken op gezette tijden! Maar als je een auto hebt is het helemaal geen probleem . Wij hadden dat toen niet en wilde het liefst met de I-ride trollie rijden en dat kon niet aan Highway 192. Maar het zit zeker goed met dit hotel.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 14:23. Reden: samengevoegd / foto verkleind
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    12

    Standaard

    In 2000 overnacht in Travellodge Main Gate East. Geen verkeerd hotel, lekker standaard, genoeg luxe voor de normale toerist. Kamer is ok, bediening is goed, eten was ok, zwembad ok.

    Indien je gaat voor de parken kun je gerust hier verblijven!
    Goede keuze.
    Ik heb een ongelooflijke hekel aan bumperklevers! Vanochtend zat er weer eentje voor mijn auto…



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •