Wij huren de auto ook bij Alamo en overwegen zo'n sunpass voor 6 dollar.
Is E-pass lane hetzelfde als sunpass lane waar je dan door mag rijden met zo'n sticker? (werd hierboven beschreven door DrDre)
Afdrukvoorbeeld
Wij huren de auto ook bij Alamo en overwegen zo'n sunpass voor 6 dollar.
Is E-pass lane hetzelfde als sunpass lane waar je dan door mag rijden met zo'n sticker? (werd hierboven beschreven door DrDre)
Bij Alamo krijg je geen sticker. De registratie gaat via het kenteken. Afrekenen geschiedt door een derde partij, Alamo geeft je gegevens door.
Je kunt met een auto van Alamo op de aangegeven snelheid door de Sunpass en E-pass lanes rijden. Als de snelheid moet worden aangepast, wordt dit aangegeven op de matrixborden.
@teleton
Vorig jaar hebben we alleen contant betaald. Achteraf kregen we van Alamo een brief dat we bij 1 poortje niet betaald hadden. Gelukkig was de boete in totaal maar 7 dollar.
Nu is er de keus om voor 6 dollar de optie te nemen voor de tolwegen, waarbij je achteraf de tol betaalt. Dan kun je dus niet een poortje meer missen (of je quarters zijn op........) ik denk dat dit wel heel makkelijk is en 6 dollar is niet veel, ook omdat ik lees dat sommige tolboots niet meer bemand zijn. We willen ook trips maken naar beide kusten en plaatsen.
Heb jezelf ook de optie van Alamo gebruikt of alleen contant betaald?
Ik heb vorig jaar de optie van Alamo in ieder geval wel gebruikt. Gewoon doorrijden zonder snel weer even wat kleingeld bij elkaar te moeten zoeken. Achteraf netjes verrekend en dat voor $6 !! Ik wil niks anders meer ;)
Voor de Turnpike hebben wij de Alamo methode gebruikt, da's dus twee dollar plus de tol. Verder komen we niet veel op de tolwegen. Op de heen- en terugreis naar het vliegveld hebben we contant betaald.
De afrekening bij Alamo geschiedt nu door een derde partij, we wachten rustig af want tot nu toe hebben we nog geen afrekening.
Wij huren de auto in New Orleans. Zou Alamo daar ook op de hoogte zijn van de $6-optie? Of toch maar een sunpass light kopen zodra we in Florida aankomen?
Je zou even contact op kunnen nemen met http://www.htallc.com/Alamo/#
Die verzorgen het tolprogramma van (o.a.) Alamo.
Op het Orlandotips forum heeft iemand een korte samenvatting gemaakt over de Sunpass sticker. Misschien wordt het zo voor velen wat duidelijker:
1) je zorgt dat iemand al een sticker meeneemt vanuit Florida kost $4,99 ex tax bv. bij Publix).
2) minder dan 30 dagen voordat je naar Florida gaat meld je je aan op de site van sunpass. Hiervoor moet je je gegevens invullen van je CC maar ook je woonplaats.
3) je woonplaats (adres) in NL of BE mag je niet gebruiken, pakt het systeem niet. Vul daar het adres in bv van de villa of het hotel waar je heen gaat.
4) je telefoonnummer opvullen met 000 etc.
5) activeer het nummer van je sticker in het systeem. Hier moet je je nummer invullen en ook je account aanvullen met $ 10,-. Daarnaast krijg je $4,99 bij geschreven, dit is het bedrag wat de sticker gekost heeft. (dus je account bevat nu $14,99 voor de toll).
5a) Je kunt 2 manier activeren om je tegoed voldoende te houden, handmatig dat wil zeggen steeds geld toevoegen (inloggen en een bedrag van je CC overschrijven) of automatisch steeds geld laten toevoegen (gaat ook via je CC). Dit zie je in je menu bij Sunpass weer terug.
6) reis lekker naar Florida en stop je sticker in je handbagage.
7) als je een auto hebt uitgezocht plak je je sticker op de aangegeven plaats (staat op het papiertje dat bij de sticker zit). Ga rijden en zorg dat je bij de Toll de Sun pass Express lane volgt, dus gewoon doorrijden.
9) het systeem van de tol herkend meteen je sticker en zal de tol al afschrijven.
10) kom je bij je villa of hotel schijf het kenteken op van je auto en het merk / type.
11) als je internet contact hebt vul je de auto gegevens in op je account bij Sunpass.
12) ongeveer dag later zie je als je weer inlogt dat je eerste tol al is afgeschreven (met erbij precies waar, datum en tijd).
13) in de toekomst gewoon alleen de Sun pass express lane gebruiken.
14) houd je tegoed in de gaten en vul het aan wanneer nodig (krijg je ook mail van)
15) als de vakantie er weer op zit (helaas) de sticker eraf halen in de garage van de verhuurder en weggooien (niet vergeten), hij is nadat je hem verwijderd hebt niets meer waard en kan niet nogmaals gebruikt worden.
16) thuis de code van de sticker (transponder) weer uit je gegevens halen bij Sun pass.
17) als je nog tegoed overhoud dan kan je die het volgende jaar weer gebruiken met een nieuwe sticker.
18) ben je op vakantie en moet je je huurauto ruilen dan in de garage de sticker eruit en weer weggooien. Van te voren eerst een nieuwe halen en deze weer activeren zoals eerder gezegd. Een sticker die uit van het glas gehaald is kan nooit meer gebruikt worden, je beschadigd hem en is dan kapot (hoe voorzichtig je ook bent). De nieuwe sticker levert je ook weer $4,99 op je saldo op dus dit zou geen probleem moeten zijn.
Ook wij hebben afgelopen maand een minipass gekocht gelijk na aankomst. 'sAvonds in het hotel gelijk account aanmaken en activeren. Het duurt dan even, maar de volgende dag kun je op pad. Heeft prima gewerkt, en de sunpass lanes bij de snelweg zijn duidelijk aangegeven. Rustig doorheenrijden... Wij hadden em zo ingesteld dat de pass automatisch weer geld opwaardeerde als ie onder de 5 dollar kwam. Het resterende bedrag na de vakantie hebben we terug laten storten. Wij waren dus goedkoper uit dan het bedrag dat Dollar rekent voor toeristen. Prima gegaan
Ook wij hebben zo'n Sunpass gekocht, alleen is er 1x een klein bedrag afgeschreven en verder niks meer. Ben bang dat ik straks bij Alamo nog een rekening krijg.
Er staat nog steeds $ 14,29 op mijn pas, terwijl ik de Turnpike heb genomen en rond Miami heb gereden.
Gr
Anthonie
Is het nog mogelijk om op de 528 (van MCO noord naar I-4) en op de 417 (van MCO zuid naar I-4) met cash te betalen?
Dit zijn de enige stukjes waar wij tolweg gebruiken en om alleen hiervoor nu een Mini Sunpass te moeten aanschaffen...
Tot aan Maart (want toen waren wij er) i.i.g. nog wel, en ik heb van Sunpass ook nog geen tegenberichten gezien, dus je kunt daar rustig van uit gaan.
Neem wel wat losse quarters mee voor de (onbemande) tollbooths bij de afritten.
Dit antwoord kreeg ik net via een Britse site van de eigenaar van www.uscarhire.co.uk (waar wij altijd de auto boeken):
There are still cash lanes, just that they also have the toll pass lanes too.
The alternative is Alamo's Toll Pass system which is far more reasonable than Dollars and other suppliers. They charge $2 for any day you use a toll, plus the cost of the toll. So if during your stay you only use tolls on 2 different days, then you pay $4 plus the actual cost of the tolls used. You do not even have to elect to use the Toll Pass when you collect the car as it just kicks in when you go through a Sun Pass / EZ Pass toll lane.
Dus i.i.g. voor ons een stuk goedkoper dan wanneer je een (mini) Sunpass zou moeten kopen.
Een sticker kost in feite niets, want je kunt het aanschafbedrag weer bijschrijven op je account, maar de optie van Alamo is gewoon veel handiger.
Dat gaat volautomatisch en je kunt er in de vakantie zo vaak gebruik van maken als je wilt, want de max. bijdrage is 6 dollar (plus toll + tax), dus geen megabedrag.
Wij hebben zelf de transponder, bij frequent FL bezoek nog goedkoper :lol:
Even vraagje aan de experts:
Wij hebben bij Dollar gehuurd. We zijn in Orlando (13 dagen) en daarna naar Key West en Miami. Dan is het dus handiger om de stappen van hrjhaan te volgen?
Want bij Dollar betaal je $5.99 per dag..
ps, misschien dat iemand een FAQ/samenvatting kan maken. Want 43 pagina's is een beetje teveel om door te lezen :)
Ik zou eigenlijk eerst de totale toll voor de reis bepalen met de toll-rate calculator. Die $ 5,99 bij Dollar is wel inclusief tolkosten, toch? Voor 80 dollar kan je gaan en staan waar je wilt, tijdens de hele vakantie. Jullie hebben vast ook een dagje Tampa gepland, denk ik zo? En de Space Coast? Kijk eens wat alleen de Turnpike van Orlando naar Miami kost, dan ben je al zo'n 15 dollar kwijt. Vliegen jullie terug uit Miami?
Ik vind het lijstje van HRJHaan overigens erg overzichtelijk. De geleerden zijn het er helaas nog niet over eens of je nu een geactiveerde pas hebt als er een saldo op staat, of pas als het kenteken geregistreerd en verwerkt is. Blijft een lastige....Citaat:
Pass24® gives your Dollar rental vehicle unlimited 24-hour toll usage for a low daily rate.
Er is ook een variant met een bestaand kenteken, lijkt me toch tricky want wie zegt me dat die auto op dat moment niet ook met een sticker of transponder rondrijdt?
@Njit
Bij Dollar is het wel voor de gehele huurperiode betalen of niet.
Als je in de 13 dagen dus maar 5 dagen op een tolweg komt ben je toch zo'n $ 70 a $ 80 kwijt. (Maximum is zo'n $ 40 per week incl tax)
Knaapje
Mensen de beschrijving op de vorige pagina komt van mij. Prima dat hij hier ook gebruikt wordt.
Mijn ervaring is dat ik de transponder geregistreerd heb in NL. Meteen bij de huurauto opgeplakt (dus nog niet het kenteken in gevuld) en gaan rijden. In de villa aan aangekomen heb ik het kenteken ingevuld en zag dat de eerste tol al was afgeschreven, dus zonder kenteken. Maar breng je kenteken gewoon 's avonds dan wel de volgende dag in, is een kleine moeite. De sticker kan je toch in geen andere auto gebruiken. Nadat je hem verwijderd hebt doet hij het niet meer en moet je een nieuwe kopen.
Je kunt ook een box met een vaste transponder kopen, echter deze kost volgens mij nu $25 en krijg je niet terug in je saldo zoals de Sticker. Natuurlijk is deze handiger, maar ook deze moet je registreren en ook hier moet je steeds je kenteken invullen. (en niet vergeten als je de auto weer terug brengt :D ). Vergeet je de sticker dan kan je hem meteen deactiveren in je account. Kan ook met de box, maar deze ben je kwijt en dus $ 25,- weg.
Wat ieder handig vindt moet hij/zij doen. Persoonlijk vind ik de sticker zeer makkelijk.
Veel plezier met het doorrijden door de tol
We weten natuurlijk niet welke vraag er precies is gesteld, maar het lijkt er op dat deze informatie niet klopt. Op onderdelen is een nuancering niet verkeerd want zo ontstaan er misverstanden.Citaat:
Dit antwoord kreeg ik net via een Britse site van de eigenaar van www.uscarhire.co.uk
There are still cash lanes, just that they also have the toll pass lanes too.
Zowel rond Tampa als Miami zijn er flinke stukken waar echt geen cash lanes meer zijn. Ook bij de 'kleinere' afslagen rond Orlando zijn ze afgeschaft, zowel bemand als onbemand. "There are still cash lanes" zeker, maar niet op alle trajecten:.Ook de informatie over de kosten is niet volledig; Alamo rekent $2 dollar fee per dag met een maximum van 3 dagen voor de huurperiode. Je bent dus nooit meer dan 6 dollar aan fee kwijt.Citaat:
The Turnpike has completed the first conversion to all-electronic open road tolling on the southern 47 miles of the Turnpike, from U.S. 1 in Florida City to the Miami-Dade/Broward County line. The conversion was implemented on February 19, 2011. Click here for more details about this project
Of het aanbod van Dollar onvoordeliger is, hangt af van het gebruik van de tolwegen. De kosten bij Dollar zijn inclusief de tolkosten, dat hoeft per definitie dus niet onvoordelig te zijn.
Ik denk dat het veel eenvoudiger is dat de Dollargangers de eerste tol vanaf MCO (528 of 417) gewoon cash betalen en dan bij de eerste de beste gelegenheid (Publix bijv.) de sticker zelf aanschaffen.
Je kunt ze wel mee laten nemen voor de webshop, maar dan; hoeveel en voor welke prijs ? Portokosten erbij, en het risico dat je er mee blijft zitten, of tekort hebt.
Of er moet een Florummer die dat voor eigen kop wil doen.
Dus voor de smachtenden; kijk eens wie er nu in FL zitten en waag er een PB aan ;-)
De vraag waar dit antwoord betrekking op heeft stond 2 postings erboven, #425. Dus het gaat om de 2 wegen vananf MCO naar Kissimmee toe.
Wat betreft de kosten heb je gelijk, want er is een maximum van $ 6 per huurperiode, iets wat in het Engelse antwoord verzuimd werd te vermelden.
In het geval van bovengenoemde vraag (2 keer tol van en naar MCO) is Alamo dus goedkoper. Maar cash het allergoedkoopste. Het ging puur om dit specifieke geval.
In Florida is het voor 99% mogelijk om overal tekomen zonder dat je een tolweg ziet, en op vele tolwegen, mocht je die onverhoopt toch tegenkomen, kun je nog met cash betalen.
Dus dan is een Sunpass niet nodig, maar op de tolwegen waar contant betalen niet mogelijk is zul je toch iets anders moeten verzinnen.
Nu is er op dit forum al heel weinig te vinden over campers in het algemeen, lat staan over zoiets specifieks. Daar moet je toch echt bij je reisbureau of Cruise America zijn, dunkt mij.
van de week is door alamo de toll af geschreven op de CC van afgelopen vakantie
$14 in totaal van een rondje orlando/miami/keywest/naples/sanibel island/tampa/orlando .....
lekker makkelijk,overal zodoor rijden,zonder steeds te moeten grabbelen achter quaters
Vandaag de reispapieren gekregen:-P
En wat zie ik dat we nu bij Alamo de huurauto hebben ipv bij dollar rent.
Denk niet dat het veel uitmaakt ofwel?
We hebben ervoor gekozen om toch de sunnpas bij het verhuurbedrijf te pakken omdat dit de eerste keer is dat we naar de States gaan.
Denk het eigenlijk wel. Bij Alamo hoef je verder niets te doen, je kunt direct met de auto door de electronische tolpoortjes. En dat kost je 2 dollar per dag met een maximum van 6 dollar per huurperiode, exclusief de tolkosten.
De regeling bij Dollar is ingewikkelder en duurder, dus jullie hebben mazzel.
Oke dus toch wel en als ik het goed begrijp is het 6 dollar en dan de kosten van de tolpoortjes? moet ik dat vragen aan ze voor de sunpass?
Alamo ligt dat in de hal van aankomst of moeten we buiten een busje pakken erna toe, ja is nu weer andera als het was, ik zag bij exitreizen op de site dat ze nu met Alamo zaken doen. Komt wel ff goed uit hihi.
Is alleen erg jammer dat we als de auto inleveren in Miami dat we rond de 50 dollar moeten betalen omdat we hem niet inleveren in orlando is zeker ook normaal?
Wij hebben dit keer gehuurd bij Dollar helaas 6$ per dag x 27 = 162 dollar .
We verblijven in Cape Coral en gaan wel nog een paar keer naar Miami/Fort Lauderdale en een aantal dagen naar de Keys zou dit icm met het dollar systeem een beetje in de buurt komen qua kosten. Het linkje met de onbemande tolporten daar kom ik even niet uit, misschien weet iemand dit, zou het in ons geval een oplossing zijn om 162 dollar te betalen want volgens mij betaal je toch ook steeds tol rondom Cape Coral,.....weet het niet meer zeker..(en naar en van de keys zou er ook geen cash optie meer zijn?)
Of toch maar gewoon een MiniSunn,...
Nou je hebt 1 geluk.
Het maximumbedrag per week is $ 36,99, maar per dag $ 6,99. Zie:
https://www.sunpass.com/rentalcar
Voor je $ 162 tol betaald hebt moet je heel wat afrijden in minder dan 27 dagen, want op de Keys heb je alvast geen tol.
Ik zou gaan voor de mini (sticker) transponder.
Knaapje
Vraagje,
Ik ga 3 weken met een auto van Dollar rent a car een rondje florida maken miami,orlanda,westkust,keys, en terug naar Miami.
Wat is nu de beste optie?? Een mini sunpass kopen, eentje bij dollar kopen of gewoon contant, creditcard betalen bij de tolpoortjes.
Wie weet het antwoord?
Probleem is dat je bij sommige tolpoorten niet meer cash kan betalen,..(oa omgeving Miami/ en volgens de Dollar site de Keys)
Helaas heeft Dollar voor een duurdere en onhandige manier gekozen.
Ik ben me op dit moment ook aan het inlezen hoe en wat maar waarschijnlijk is ook voor jullie de sticker de voordeligste optie.
tenzij je heel veel gaat rijden en meer dan 120 $ aan tol zal moeten betalen dan is de Dollar optie uiteraard de beste omdat dit inclusief tol is.
Ik baal er wel van dat ik het in Nederland niet allemaal kan rondmaken (kan ik jullie tenminste om hulp vragen als ik er niet uitkom).:-$
Begrijp ik het nu goed, ??
aankomst -naar de publix sticker kopen (2x 1 voor volgend jaar )
naar de villa +account aanmaken / gegevens invullen adres kenteken ed en CC (heb al gelezen dat soms niet gelijk lukt)
volgende dag /na 24 uu r= Sunnpass lane nemen.
auto retour= sticker verwijderen !
thuis gegevens account (nr sticker en kenteken verwijderen)
Misschien kan het forum mini transponder stickers gaan verkopen, dan wil ik er bij deze 1 bestellen haha.Zo niet mocht iemand nog een plekje over hebben in de koffer,.........ik betaal vooraf. :p
Bij Dollar kan je geen mini SunPass kopen.
Contant betalen lukt niet op bepaalde delen van de tolweg.
Creditcard betalingen kent men niet in Florida.
Wat voor jou de beste optie is, bepaal je zelf. Heb je al gekeken of je route over de tolwegen gaat of dat je ze kunt/wilt vermijden?
Stel dat je toch voor tolwegen kiest dan ben je bij Dollar het minst gunstig af. In bericht 465, hier vlak boven, geeft Knaapje precies de regeling en de kosten aan.
In jouw geval zou ik waarschijnlijk een SunPass Mini transponder kopen. Lees ook de FAQ's over dit onderwerp met o.m. een overzicht van de tolwegen, de kosten en de adressen waar de transponder te koop is, hoe je hem activeert etc.Helemaal goed!Citaat:
aankomst -naar de publix sticker kopen (2x 1 voor volgend jaar )
Kan, maar een handiger oplossing is je account vooraf aanmaken en de ontbrekende gegevens van de sticker en de auto, ter plekke doorgeven.Citaat:
naar de villa +account aanmaken / gegevens invullen adres kenteken ed en CC (heb al gelezen dat soms niet gelijk lukt)
. Tsja, dat hangt er vanaf waar je naar toe gaat. Er zijn heel veel wegen waar je helemaal geen tol betaalt.....maar als je een keer over de SunPAss lane wil rijden: go your gang!Citaat:
volgende dag /na 24 uu r= Sunnpass lane nemen
Helemaal correct.Citaat:
auto retour= sticker verwijderen !
Kan, maar waarom zou jet doen, je kunt je account toch aanpassen als je de volgende keer gaat?Citaat:
thuis gegevens account (nr sticker en kenteken verwijderen)
Ze zijn nog niet alle dertien goed, maar je bent wel door naar de volgende ronde.
Tja, het valt niet mee om deze discussie goed op papier te krijgen.
Wat ik begrijp is dat je niet overal met cash kan betalen, maar ik lees ook weer stukjes dat je dit nog steeds overal kan. Wat is nu waar?
Dus eigenlijk is mijn vraag of het mogelijk is dat de forumers die dit al geheel hebben uitgezocht dit dan in een overzicht in dit topic kunnen aangeven met wat je moet doen om gebruikt te kunnen maken van de tolwegen. En indien het per verhuurbedrijf afwijkt dit dan per verhuurbedrijf.
Dan zal dit topic een stuk duidelijker worden (ook voor ons :wink:).
Grz
Ton
Ton, je wordt op je wenken bediend; lees de faq's over de SunPass en Tol betalen via de autoverhuurder. Voor discussie en aanvullende vragen blijft dit topic gehandhaafd.
Je kunt zeker niet meer overal met cash betalen, rond Miami en Tampa zijn er hele stukken waar je alleen nog maar electronisch kunt betalen. In de komende tijd wordt dit steeds verder uitgebreid.
De belangrijkste autoverhuurders worden ook in de FAQ vermeld, al zal je toch steeds de links naar de autoverhuurders moeten gebruiken. De tarieven en voorwaarden worden regelmatig aangepast, daarom heeft een vermelding in een overzicht ook zo z'n nadelen.
Bedankt Ton,
Gelijk de link gelezen. Ik gebrijp dus uit onderstaande (we huren bij ALAMO) dat ik niks hoeft te doen en overal gewoon kan doorijden zonder nog cash te betalen.
Grz TonIndien we gebruiken maken van de cashpoortjes dan gebeurt er niets dubbel?Citaat:
Alamo, National en Enterprise
Deze verhuurbedrijven hebben hun wagenpark geregistreerd. Wanneer je met een van hun auto’s een tolpoort passeert, wordt het kenteken fotografisch geregistreerd. Voor deze service brengt men een vergoeding van $ 2 per dag in rekening. Per huurperiode betaal je maximaal drie dagen vergoeding, zodat de kosten nooit meer dan $ 6 per huurperiode bedragen. Daarnaast betaal je de tolkosten. Na de huurperiode worden de kosten via de creditcard afgeschreven. Je ziet de tolkosten niet op de factuur die je na afloop van de huur krijgt, de tolgelden worden door een derde partij geïnd. Alle auto’s van Alamo zijn geregistreerd, je hoeft verder niets te doen; geen contract, geen formulier, geen aan- of afmelding. Onderstaande lanes zijn te gebruiken :
http://img845.imageshack.us/img845/6...npasslanes.png
Met een huurauto van Herz, Alamo, Budget, Avis, Dollar, Budget, Advantage, National of Enterprise kan je altijd direct gebruik maken van de tolpoorten die door bovenstaande borden worden aangegeven
De volgende tollwegen in de buurt van Miami hebben geen tolpoortjes waar je cash kunt betalen:
Gratigny Parkway SR924
Don Shula SR874 en Snapper Creek SR878
I-95 Express lanes
Florida Turnpike (Homestead extension) from Broward/Miami-Dade County Line/Milepost 47 to US1Milepost 0 in Florida City (dit is de route naar de Florida Keys)
Vanaf de luchthaven naar Miami Beach kun je makkelijk de tollweg vermijden, neem Le Jeune Road en je komt uit in MB.
In Tampa geen tollpoort waar je cash kunt betalen bij:
Lee Roy Selmon Crosstown Expressway SR618.
Had een informatie kaart vanuit Miami meegenomen, die heb ik overgetyped.
Op de site van SunPass staat ergens dat het verstandig is om een betaalbewijs te vragen als je toch cash betaalt.
Zo kan je eventueel aantonen dat je dubbel betaalt. Wij zijn verschillende keren met de Alamo auto door de cash-lane gegegaan, maar dit stond niet op de factuur.
De rekening hebben we ongeveer een week na de vakantie op de CC gezien en...het klopte als een bus! Een dag via de SunPass lanes voor twee dollar plus de tolkosten. Perfecto!
Wij hadden ook de auto van Alamo en hebben door de sunpaslanes gereden, nergens contant betaald. Ben benieuwd wat de eindafrekening gaat worden. Zal dan de 6 dollar zijn voor de sunpass + tolkosten. We zijn nu 2 weken terug, maar nog niets gehoord.
We hebben de auto wel vooraf betaald hier via AE. Zou het dan toch automatisch afgeschreven worden van onze creditcard? Ik herrinner me het geval van vorig jaar dat we 1 tolpoortje gemist hadden en we een brief kregen uit USA dat ze de boete + tol - totaal 7 dollar - niet konden innen en we de creditcardgegevens moesten bevestigen om het af te laten schrijven (toen hadden we ook vooraf betaald).
Zo is het! De inning van de tolgelden gaat niet via Alamo. Zij geven wel je creditcardgegevens door aan de partij die de tolgelden int. Komt vast helemaal goed.
Je kunt ook nu al met je huurcontract inloggen en zelf opzoeken welke rekening er precies open staat.Zie voor meer info hierover de FAQ.Citaat:
Kan ik een overzicht van de tolkosten krijgen?
Ja, op de site van HTC vind je een overzicht van de autoverhuurders die met hen samenwerken.