Mijn gevoelens bij die shows waren dubbel, de ene kant mooi en indrukwekkend de andere kant echt heel zielig voor die beesten.
Afdrukvoorbeeld
Mijn gevoelens bij die shows waren dubbel, de ene kant mooi en indrukwekkend de andere kant echt heel zielig voor die beesten.
ik vroeg me dit dus ook af in die zin
ik wil er wel graag heen voor `de vissen`:wink:
al dat rollercoster gebeuren rondom hoeft niet zonodig
omdat we ook naar discovery cove gaan, kunnen we dus ook vrij seaworld binnen..
maar als ik alleen beestjes wil kijken daar ,is een ochtend dan genoeg
zodat we in de middag nog naar een ander park kunnen, waar we bv op een hele dag niet rond gekomen zijn
Alles kan, maar als je niet voldoende tijd neemt voor dit leuke themapark, vis je achter het net. Een rondgang door het park leidt je niet alleen langs de rollercoasters maar ook langs de diverse shows waarin de (zee)zoogdieren een grotere rol spelen dan vissen. Als het doel van het bezoek aan dit themapark 'naar de beesjes kijken' is, vang je echt bot en dat wil geen hond. Het is in iedere geval geen dierenpark.
Het lijkt mij echt de moeite waard om even naar de site van Seaworld te gaan en op Explore the park te klikken. Zo krijg je een goed beeld van wat je kunt verwachten en kan je zelf uitvogelen wat je kunt verwachten. Dat is in ieder geval veel meer dan beesjes en roller coasters, echt waar. Oh, ja de shows in dit park worden druk bezocht, maar al te vaak zit je als haringen in een tonnetje gepakt......
Even een vraag over de bereikbaarheid van Seaworld.
Tijdens de volgende trip komen vrienden een weekje "logeren" en die willen ook wat parken bezoeken waaronder Seaworld.
Nu zijn wij daar niet zo lang geleden daar nog geweest, dus gaan wij niet mee.
Nu vraag ik mij af of er een soort drop-off zone is waar ik ze kan afzetten en later weer oppikken, in de buurt van de ingang, zonder parkeergeld te hoeven betalen.
Op de website kon ik het niet vinden. Iemand kennis of andere suggesties ?
Dezelfde vraag geldt eigenlijk ook voor de Disneyparken, met name Epcot.
Yip, bij Seaworld is er een drop-off zone waar je heel gemakkelijk op kunt. Hier staan ook de taxi's en stopt de Lynx-bus. Het is aan de Seaharbour Drive, tegenover het overloopparkeerterrein. Je loopt zo naar de ingang. Volgens mij staat het ook met borden aangegeven. Bij Disney hebben wij hele goeie ervaringen met afzetten:wink:. Je zegt bij de normale ingang dat je een gezelschap aflevert. Vervolgens mag je zonder te betalen op het parkeerterrein. Meestal laten ze je de blauwe lijn voor invaliden en taxi's volgen. Ophalen? Ook geen probleem, zelfde procedure!
Is dat de oplossing voor het betalen van parkeergeld bij Disney, zal hem onthouden.:p
Hallo allemaal
Even een vraagje misschen is die al eens door iemand gesteld of beantwoord maar ik ben hem nog niet tegen gekomen.
Mijn vriendin en ik gaan in Jan/feb naar ondere andere orlando
en we willen daar ook naar seaworld.
Nu wil het zo zijn dat we in augustus weer moeten :)
Nu is ons oog gevallen op annual passes met best wel voordeeltjes leek mij gratis parkeren extra discounts on food en beverages and merchandise.
Voor maar een 10 $ meer dan een single day ticket.
Nu mijn eerste vraag vanaf welk moment gaat tie pas in vanaf aanschaf datum of vanaf eerste bezoek datum? Dit kan ik namalijk nergens makelijk terug vinden.
Nu zat ik net weer op de seaworld site en kwam ik nog een leuke aanbieding tegen,
de Sea world funcard pay less than a day zo ver ik het goed begrijp is dit ook een jaar abo tegen scherp tarief maar dan zonder de voordelen van aan anual pass
No extra bennefits en niet gratis parkeren.
Nu zat ik eens echt hollands tedenken als ik nu eens (we gaan toch met ons tweetjes)
als ik nu eens 1 annual pas koop en 1 sea world funcard.
(dan kan ik toch gratis parkeren en krijg toch kortingen in het park)
nu mijn tweede vraag zie ik iets over het hoofd beide bezoeken zijn voor 2010
Misschien heeft iemand hier ervaring mee?
In afwachting op jullie reacties
Groetjes Peter
MMM, een 1 park single day ticket kost op hun internetsite 68.95....... Maar een jaarkaart van 99,95 ex tax is al snel een koopje.
Vanaf het eerste bezoek. Je gaat met je bevestiging en je creditcardnummer naar de automaat bij de ingang en print je tickets daar uit.
Groot gelijk, goeie deal. Zo'n constructie hebben wij ook voor Universal=D>=D>
Dankje wel mijn vraag is beantwoord ik ga ze zo gelijk maar eens reserveren nu de disney tickets nog en dan ben ik rond voor deze vakantie.
IK las in jou verslag (zeer leuk om telezen BTW) dat je ook annual tickets voor disney hebt gekocht geeft dat net zo veel voordelen als de seaworld tickets en is daar ook een soort constructie van temaken?
Over de Disney passen hebben we best wel lang nagedacht omdat ze relatief prijzig zijn. Er zijn geen constructies. Maar uiteindelijk bood een jaarpas voor ons toch meer voordelen dan een 'never expire' ticket omdat we voor het eerst zes aaneengesloten weken hopen te gaan.
Kijk overigens, voor je Universaltickets koopt, nog wel even naar de geblokkeerde dagen. Het zijn er niet veel, maar ze zullen maar net in jullie vakantie vallen......
Yes! Net kaartjes besteld voor Dine with Shamu. As vrijdag om 5.30 pm zitten we daar!!
Nou ja besteld..... eerst kreeg ik een mail dat het verwerkt moet worden. Later kreeg ik nog een mail met:
status: Confirmation #******
Is het dan oke?
Als je een confirmation (bevestigings) nummer (#) krijgt, lijkt het mij meer dan oké.
Dat nummer neem je mee. Bij de ingang ga je dan naar de informatiebali en daar krijg je de tijd door hoe laat je op de aangeweze locatie moet zijn. Als je dan op die locatie bent op de aangeweze tijd, dan krijg je een soort visitorpas die je om je nek kan doen en wordt je naar je plaats begeleid. Het kan dus zijn dat je niet direct aan de waterkant zit. Lees en kijk anders onze bevindingen van de dag in Seaworld 2008 www.t-damen.nl en dan dag 21 van zowel het reisverslag als de foto's
Grz
Ton
Hallo Allemaal...het word mijn "1e " keer Sea world dit jaar en ik heb er enorm zin in !
Als ik bij exhibits ga kijken, zie ik afbeeldingen van contact met dolfijnen ..eerst dacht ik nog "moet ik toch naar key west", maar ik begreep dat dat een gedeelte in Sea world is...zucht..
Weten jullie ook wat de kosten zijn van zo een interactie, en moet je die reserveren ??
Iemand ook ervaringen met discovery cove ?? Het kost een paar centen maar ja......
O jee, een heel topic vol Discovery Cove informatie gevonden. En als je naar DC gaat, mag je gratis naar Seaworld. Dat scheelt weer een paar centen.......;-).
Als je met "contact met dolfijnen" de Dolphin Cove bedoelt; deze is de gehele dag geopend voor het publiek. Op bepaalde tijden worden de dolfijnen gevoerd. Je kunt dan zelf bakjes vis kopen. Je kunt ook voor tours behind the scene kiezen. Bijvoorbeeld de Dolphin spotlight tour. Lees alle informatie, ook over de kosten, op hun site
Vorige week in seaworld geweest,en jammer maar bij de dolphin encouter is toch het een en ander veranderd.Vroeger kon je langs de hele bassin rand lopen,en mocht je een beetje met het water spelen zodat de dolfijnen naar je toekwamen.Dat is nu verboden,ze komen meteen naar je toe,je mag je hand alleen stil in het water houden,maar dan komen ze niet.Verder kun je alleen de dolfijnen vis geven als je per persoon een bakje vis koopt,je gaat dan in een afgesloten gedeelte de dolfijnen voeren,je reisgenoten kunnen dus geen foto maken of ook een visje uit het gekochte bakje geven,ongeveer 8 dollar.Balen dus,maar zij verdienen er (te)veel aan.
@Irma
Moet je dan met 2 personen ieder een bakje vis kopen zodat je samen naar binnen kan om ze te voeren - en natuurlijk om foto's te maken? En kinderen moeten die dat ook alleen doen?
Ja zeker,en of je dan maar 16 dollar wil afrekenen.Je krijgt je bakje vis ook pas als je bij het bassin staat.Als je slim bent ga je zelf tegen het hekje (onder de parasol staan)en laat je je kind zo dicht mogelijk naar je toekomen met de visjes.Je kunt dan als de trainers het niet zien zelf misschien een dolfijn aaien of een foto maken.Het is lastig maar het proberen waard.Wij probeerde het ook,maar onze dochter die de visjes had gekocht mocht niet dicht bij het hekje staan,balen he.
Ja dat is dan jammer.....dat wordt dan 2 bakjes vis kopen O:) want een foto is toch wel leuk.......
Heb ik alleen nog een vraagje gaat dat voeren de hele dag door en komen die dolfijnen altijd je vis opeten?
Voor de Florummers die in maart naar SeaWorld gaan; houdt rekening met grote drukte in de weekends. Op zaterdag zijn de optredens van Latijns Amerikaanse artiesten in het kader van het Viva la Musica Festival. Hier komen duizenden liefhebbers op af. Vooral voor de Puertoricaanse gemeenschap is het een groot feest.
Het festival begint om 12:00 uur de optredens in het Bay Side Stadium vanaf 14:00 uur. Zelf zijn we eens bij toeval op dit festival verzeild geraakt en we hebben genoten. Vooral de sfeer in het park en in het Stadium vonden wij geweldig. De artiesten waren voor ons volslagen onbekend, maar je moet wel een ijskonijn zijn om niet enthousiast te worden van de latin music. Wie van een feestje houdt, mag dit evenement waar la vida loca (the crazy life) wordt gevierd, niet missen.
Het Viva la Musica festival vindt overigens ook in Busch Gardens plaats. De optredens daar staan gepland op de zondagen in maart.
Toen wij er waren begonnen ze om kwart voor 10 met voeren,en daarna ieder kwartier.Probeer bij de eerste voeding te zijn,het is nog niet zo druk dan.Alvast heel veel plezier.
Gezien op amerikaanse Pepsi blikjes in Florida:
Promotie code voor tickets Seaworld of Bushgardens: Pepsi2010
Kaarten zijn dan $ 59,95
Voor Seaworld:
Ga naar http://www.seaworldorlando.com
kies: begin purchase>orlando visitor tickets
scrol op deze pagina helemaal naar onderen en klik op "promo code"
Bovenin het volgende scherm kun je dan Pepsi2010 invullen.
Geldig voor maximaal 6 kaarten en tot 31 augustus
Bushgardens zal wel net zo gaan
Onwijs bedankt voor de tip, ik was van de week aan het zoeken of ik een promocode kon vinden voor Bushgardens maar dat was nog niet gelukt.
Ik ga het van de week even proberen.
Deze code is ook geldig voor aquatica en adventura island en jammer genoeg niet voor dc
Volgens mij alleen voor 1 dag tickets. Jammer, met een combi ben je 99 dollar voor onbeperkt entree kwijt. Leuk voor SW en BG.
Hallo,
Na vele bezoeken aan Seaworld en Discovery cove leek het ons dit jaar leuk om in Seaworld 1 van de tours te doen. Maar er staat erg weinig informatie op de site van Seaworld. Heeft iemand als eens 1 van de tours gedaan en wil zijn ervaring met ons delen?
We zijn erg nieuwsgierig of dit ook goed te doen is met een dochter van 10 jaar die slecht engels spreekt.
Tip!
Voor $59,95 naar Seaworld Orlando!
Wil je Seaworld bezoeken, dan is het mogelijk om een e-ticket te kopen voor 1 dag voor $59,95.
Site Seaworld Orlando----tickets----promo code is pepsi2010.
Actie van Pepsi-Cola.
Scheelt toch weer.....en dat vinden wij zuinige hollanders niet erg...toch?
<<Mod Michael66: Toegevoegd aan SeaWorld-topic>>
Op de site van Bush Gardens heb je een combi-kaart voor 2 parken: Bush Gardens en Seaworld voor $ 99,95. Bush Gardens 1 dag kost $ 64,95 en Seaworld $ 59,95 = $ 124,90. Dus als je toch van plan bent beide parken te doen dan is deze combi-kaart het overwegen waard.
Gewoon even je gegevens invullen op de site van Seaworld en je Cardnummer vermelden. Vervolgens kun je zelf je kaarten uitprinten. Je hoeft GEEN datum te vermelden. Heel simpel.....
Let op!! deze actie geld alleen als je 1 park bezoekt, wil je Seaworld combineren met een ander park, betaal je de prijs wat op de site vermeld staat, 100doller e-ticket of 110doller bij kassa.
Wij gaan eind april en willen dus Seaworld + Bush Gardens bezoeken en kunnen GEEN gebruik maken van deze actie code.
Klopt Jojo, maar dat staat er ook duidelijk bij. Eén dag SeaWorld voor $ 59.95+tax, that's it.
En zoals al eerder aangegeven zijn er voor combitickets andere mogelijkheden, waarbij via de website van de SeaWorld Entertainment Parks op dit moment de gunstigste is qua prijs.
Maar er zullen wel weer andere / nieuwe actie komen. En zie je ergens zo'n actie: plaats die dan a.u.b. hier op het forum.
@Peter en Cindy;
ik heb op de site van Seaworld gekeken, maar is de funcard niet alleen voor Florida residents? Zo ja, kun je hem als europeaan toch kopen, wordt hier niet op gecontroleerd.
Wij zitten te denken aan één jaarkaart en drie "gewone kaarten". We verwachten alle parken circa 2x te bezoeken, als je dan de parkeerkosten telt, heb je al gauw de kosten van één jaarkaart eruit. Als je één jaarkaart hebt waar je korting mee krijgt, kun je dan gewoon voor 4 personen eten kopen zonder dat men vragen stelt.
Bedankt voor jullie reacties.
Groetjes,
Charly
Hallo allemaal,
Ik kon het zo gauw even niet vinden dus misschien is de vraag al eerder geplaatst? Maar toch even de volgende vraag: Wij hebben via undercover tourist ook kaartjes voor Seaworld besteld, 1 + 1 dag gratis. Nu krijgen we voor 1 dag een kaartje en staat op de verpakking: "please have ticket validated for 2nd day entry before leaving park" Heeft iemand hier ervaring mee en hoe werkt het precies?
Groetjes brinsky.
Zie het net op de E-Tickets die we hebben dat je idd een 2e dag gratis hebt.
Dus "slechts" 59 dollar en dan kun je ook nog 2 dagen naar binnen ook.
Wij hebben alvast ons bezoekje naar seaworld verzet naar de eerste dag ipv laatste :)
Het is nog steeds mogelijk hoor.
Zelf zit ik op een minilaptop en zag het eerst ook niet :???:
Het is onder 'begin purchase' te vinden.
BELIEVE.
Vandaag de show Believe bezocht, helaas is het nu een totaal andere show geworden,trainers zijn niet meer samen in het water met de killer whales, slechts een salto en heel veel water naar het publiek en dan niet alleen op de eerste tien rijen.
Hebben toch van onze dag Seaworld genoten, groetjes Henke.
Hallo allemaal!
kan iemand me vertellen hoelang van te voren ik een ticket voor Discovery cove moet reserveren?Is het trouwens in één dag te combineren met Seaworld of heb ik alleen voor Seaworld al een hele dag nodig?Ik vertrek volgende week al en helaas heb ik enkel drie dagen de tijd om in Orlando te genieten van zoveel mogelijk....
Seaworld en DC op één dag zou ik echt zonde vinden! DC is all-inclusive (ontbijt, lunch, drankjes, snacks) en er is genoeg te beleven voor de hele dag. Bovendien krijg je er gratis twee weken toegang tot Seaworld bij en daar kun je ook makkelijk een dag doorbrengen (wij hebben er vorig jaar ook helaas maar 1 dag van kunnen gebruiken, toen was het 7 dagen gratis toegang).
Probeer 2 dagen te plannen... of desnoods 1 dag DC en 1/2 dag Seaworld (goed naar de tijden van de shows kijken op de website).
bellago: ik volg je daarin volledig, de show believe is een lauwe afkooksel van de show dat ik 10 jaar geleden heb gezien. Hoewel de visual effects met draaiende videopanelen wel super tof gedaan zijn. Maar je voelt de energie veel minder. Er wordt veel water gespetterd naar het publiek, maar geen kunstjes meer zoals jetski op hun snuit of samen jumpings doen. Blijkbaar zou het op internet staan dat meezwemmen met een killerwhale voorlopig niet toegelaten wordt.
Wat me wel enorm bevallen is was 1. de dolfijnenshow met een prachtig acrobatische act + pet ahoy om je dag met een very big smile af te sluiten.
Natuurlijk was Believe eerst voorafgegaan door een ode aan de army-heroes. Wat een patriotisme...