Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 73 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #281

    Standaard Re: Halve dag of middag Seaworld

    Mijn gevoelens bij die shows waren dubbel, de ene kant mooi en indrukwekkend de andere kant echt heel zielig voor die beesten.

  2. Top | #282
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Halve dag of middag Seaworld

    ik vroeg me dit dus ook af in die zin

    ik wil er wel graag heen voor `de vissen`:wink:
    al dat rollercoster gebeuren rondom hoeft niet zonodig
    omdat we ook naar discovery cove gaan, kunnen we dus ook vrij seaworld binnen..
    maar als ik alleen beestjes wil kijken daar ,is een ochtend dan genoeg
    zodat we in de middag nog naar een ander park kunnen, waar we bv op een hele dag niet rond gekomen zijn

  3. Top | #283
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Halve dag of middag Seaworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    ik wil er wel graag heen voor `de vissen`:wink:
    Alles kan, maar als je niet voldoende tijd neemt voor dit leuke themapark, vis je achter het net. Een rondgang door het park leidt je niet alleen langs de rollercoasters maar ook langs de diverse shows waarin de (zee)zoogdieren een grotere rol spelen dan vissen. Als het doel van het bezoek aan dit themapark 'naar de beesjes kijken' is, vang je echt bot en dat wil geen hond. Het is in iedere geval geen dierenpark.

    Het lijkt mij echt de moeite waard om even naar de site van Seaworld te gaan en op Explore the park te klikken. Zo krijg je een goed beeld van wat je kunt verwachten en kan je zelf uitvogelen wat je kunt verwachten. Dat is in ieder geval veel meer dan beesjes en roller coasters, echt waar. Oh, ja de shows in dit park worden druk bezocht, maar al te vaak zit je als haringen in een tonnetje gepakt......



  4. Top | #284
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Seaworld

    Even een vraag over de bereikbaarheid van Seaworld.
    Tijdens de volgende trip komen vrienden een weekje "logeren" en die willen ook wat parken bezoeken waaronder Seaworld.
    Nu zijn wij daar niet zo lang geleden daar nog geweest, dus gaan wij niet mee.

    Nu vraag ik mij af of er een soort drop-off zone is waar ik ze kan afzetten en later weer oppikken, in de buurt van de ingang, zonder parkeergeld te hoeven betalen.
    Op de website kon ik het niet vinden. Iemand kennis of andere suggesties ?

    Dezelfde vraag geldt eigenlijk ook voor de Disneyparken, met name Epcot.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #285
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Nu vraag ik mij af of er een soort drop-off zone is waar ik ze kan afzetten en later weer oppikken, in de buurt van de ingang, zonder parkeergeld te hoeven betalen.
    Yip, bij Seaworld is er een drop-off zone waar je heel gemakkelijk op kunt. Hier staan ook de taxi's en stopt de Lynx-bus. Het is aan de Seaharbour Drive, tegenover het overloopparkeerterrein. Je loopt zo naar de ingang. Volgens mij staat het ook met borden aangegeven. Bij Disney hebben wij hele goeie ervaringen met afzetten:wink:. Je zegt bij de normale ingang dat je een gezelschap aflevert. Vervolgens mag je zonder te betalen op het parkeerterrein. Meestal laten ze je de blauwe lijn voor invaliden en taxi's volgen. Ophalen? Ook geen probleem, zelfde procedure!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 13-11-09 om 10:44. Reden: adres toegevoegd



  6. Top | #286
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Seaworld

    Is dat de oplossing voor het betalen van parkeergeld bij Disney, zal hem onthouden.


  7. Top | #287
    Regelmatige Bezoeker Peter en Cindy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    35

    Standaard Re: Seaworld

    Hallo allemaal
    Even een vraagje misschen is die al eens door iemand gesteld of beantwoord maar ik ben hem nog niet tegen gekomen.

    Mijn vriendin en ik gaan in Jan/feb naar ondere andere orlando
    en we willen daar ook naar seaworld.

    Nu wil het zo zijn dat we in augustus weer moeten
    Nu is ons oog gevallen op annual passes met best wel voordeeltjes leek mij gratis parkeren extra discounts on food en beverages and merchandise.

    Voor maar een 10 $ meer dan een single day ticket.

    Nu mijn eerste vraag vanaf welk moment gaat tie pas in vanaf aanschaf datum of vanaf eerste bezoek datum? Dit kan ik namalijk nergens makelijk terug vinden.

    Nu zat ik net weer op de seaworld site en kwam ik nog een leuke aanbieding tegen,
    de Sea world funcard pay less than a day zo ver ik het goed begrijp is dit ook een jaar abo tegen scherp tarief maar dan zonder de voordelen van aan anual pass
    No extra bennefits en niet gratis parkeren.

    Nu zat ik eens echt hollands tedenken als ik nu eens (we gaan toch met ons tweetjes)
    als ik nu eens 1 annual pas koop en 1 sea world funcard.
    (dan kan ik toch gratis parkeren en krijg toch kortingen in het park)


    nu mijn tweede vraag zie ik iets over het hoofd beide bezoeken zijn voor 2010
    Misschien heeft iemand hier ervaring mee?

    In afwachting op jullie reacties

    Groetjes Peter
    Laatst gewijzigd door Peter en Cindy; 29-12-09 om 23:34. Reden: dubbel woord verwijderd

  8. Top | #288
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter en Cindy Bekijk Berichten
    Voor maar een 10 $ meer dan een single day ticket.
    MMM, een 1 park single day ticket kost op hun internetsite 68.95....... Maar een jaarkaart van 99,95 ex tax is al snel een koopje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter en Cindy Bekijk Berichten
    Nu mijn eerste vraag vanaf welk moment gaat tie pas in vanaf aanschaf datum of vanaf eerste bezoek datum?
    Vanaf het eerste bezoek. Je gaat met je bevestiging en je creditcardnummer naar de automaat bij de ingang en print je tickets daar uit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter en Cindy Bekijk Berichten
    als ik nu eens 1 annual pas koop en 1 sea world funcard.(dan kan ik toch gratis parkeren en krijg toch kortingen in het park)
    Groot gelijk, goeie deal. Zo'n constructie hebben wij ook voor Universal=D>=D>



  9. Top | #289
    Regelmatige Bezoeker Peter en Cindy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    35

    Standaard Re: Seaworld

    Dankje wel mijn vraag is beantwoord ik ga ze zo gelijk maar eens reserveren nu de disney tickets nog en dan ben ik rond voor deze vakantie.

    IK las in jou verslag (zeer leuk om telezen BTW) dat je ook annual tickets voor disney hebt gekocht geeft dat net zo veel voordelen als de seaworld tickets en is daar ook een soort constructie van temaken?

  10. Top | #290
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter en Cindy Bekijk Berichten
    is daar ook een soort constructie van te maken?
    Over de Disney passen hebben we best wel lang nagedacht omdat ze relatief prijzig zijn. Er zijn geen constructies. Maar uiteindelijk bood een jaarpas voor ons toch meer voordelen dan een 'never expire' ticket omdat we voor het eerst zes aaneengesloten weken hopen te gaan.

    Kijk overigens, voor je Universaltickets koopt, nog wel even naar de geblokkeerde dagen. Het zijn er niet veel, maar ze zullen maar net in jullie vakantie vallen......





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •