Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 32 van de 73 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

1. Top | #311
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Seaworld

Klopt Jojo, maar dat staat er ook duidelijk bij. Eén dag SeaWorld voor $ 59.95+tax, that's it.
    En zoals al eerder aangegeven zijn er voor combitickets andere mogelijkheden, waarbij via de website van de SeaWorld Entertainment Parks op dit moment de gunstigste is qua prijs.

Maar er zullen wel weer andere / nieuwe actie komen. En zie je ergens zo'n actie: plaats die dan a.u.b. hier op het forum.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #312
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

@Peter en Cindy;
    ik heb op de site van Seaworld gekeken, maar is de funcard niet alleen voor Florida residents? Zo ja, kun je hem als europeaan toch kopen, wordt hier niet op gecontroleerd.

Wij zitten te denken aan één jaarkaart en drie "gewone kaarten". We verwachten alle parken circa 2x te bezoeken, als je dan de parkeerkosten telt, heb je al gauw de kosten van één jaarkaart eruit. Als je één jaarkaart hebt waar je korting mee krijgt, kun je dan gewoon voor 4 personen eten kopen zonder dat men vragen stelt.

Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
    Charly
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-04-10 om 07:05. Reden: full quote eruit

3. Top | #313

Hallo allemaal,

Ik kon het zo gauw even niet vinden dus misschien is de vraag al eerder geplaatst? Maar toch even de volgende vraag: Wij hebben via undercover tourist ook kaartjes voor Seaworld besteld, 1 + 1 dag gratis. Nu krijgen we voor 1 dag een kaartje en staat op de verpakking: "please have ticket validated for 2nd day entry before leaving park" Heeft iemand hier ervaring mee en hoe werkt het precies?

Groetjes brinsky.

4. Top | #314
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brinsky Bekijk Berichten
    hoe werkt het precies?
    Voor je het park verlaat, meld je je bij het loket bij de uitgang om de geldigheid je ticket te laten verlengen. Kan niet missen, staat duidelijk aangegeven.

5. Top | #315
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010

Zie het net op de E-Tickets die we hebben dat je idd een 2e dag gratis hebt.
    Dus "slechts" 59 dollar en dan kun je ook nog 2 dagen naar binnen ook.
    Wij hebben alvast ons bezoekje naar seaworld verzet naar de eerste dag ipv laatste

6. Top | #316
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008

Het is nog steeds mogelijk hoor.
    Zelf zit ik op een minilaptop en zag het eerst ook niet :???:
    Het is onder 'begin purchase' te vinden.

7. Top | #317
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009

BELIEVE.

Vandaag de show Believe bezocht, helaas is het nu een totaal andere show geworden,trainers zijn niet meer samen in het water met de killer whales, slechts een salto en heel veel water naar het publiek en dan niet alleen op de eerste tien rijen.

Hebben toch van onze dag Seaworld genoten, groetjes Henke.

8. Top | #318
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2010

Hallo allemaal!

kan iemand me vertellen hoelang van te voren ik een ticket voor Discovery cove moet reserveren?Is het trouwens in één dag te combineren met Seaworld of heb ik alleen voor Seaworld al een hele dag nodig?Ik vertrek volgende week al en helaas heb ik enkel drie dagen de tijd om in Orlando te genieten van zoveel mogelijk....

9. Top | #319
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Seaworld en DC op één dag zou ik echt zonde vinden! DC is all-inclusive (ontbijt, lunch, drankjes, snacks) en er is genoeg te beleven voor de hele dag. Bovendien krijg je er gratis twee weken toegang tot Seaworld bij en daar kun je ook makkelijk een dag doorbrengen (wij hebben er vorig jaar ook helaas maar 1 dag van kunnen gebruiken, toen was het 7 dagen gratis toegang).

Probeer 2 dagen te plannen... of desnoods 1 dag DC en 1/2 dag Seaworld (goed naar de tijden van de shows kijken op de website).

10. Top | #320
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

bellago: ik volg je daarin volledig, de show believe is een lauwe afkooksel van de show dat ik 10 jaar geleden heb gezien. Hoewel de visual effects met draaiende videopanelen wel super tof gedaan zijn. Maar je voelt de energie veel minder. Er wordt veel water gespetterd naar het publiek, maar geen kunstjes meer zoals jetski op hun snuit of samen jumpings doen. Blijkbaar zou het op internet staan dat meezwemmen met een killerwhale voorlopig niet toegelaten wordt.

Wat me wel enorm bevallen is was 1. de dolfijnenshow met een prachtig acrobatische act + pet ahoy om je dag met een very big smile af te sluiten.

Natuurlijk was Believe eerst voorafgegaan door een ode aan de army-heroes. Wat een patriotisme...
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015

Forum Rechten