Oeps, da's een smak centen. En met welke maatschappij vliegen jullie, welke route en van ? naar ?
Afdrukvoorbeeld
Wrijf het er maar in ;), we werden alsmaar zenuwachtig door het wachten. Er zullen vast wel aanbiedingen komen. We proberen het eruit te halen door hotels te boeken via priceline en in Orlando een minder luxe villa uhumm
We vliegen met UA.
Heen 7/7 AMS - Chicago - MIA
Terug 28/7 Orlando - Chicago - AMS
Hoezo een smak centen... Ik vind het erg voordelig...
Voor het hoogseizoen??? Hele mooie prijs.
Geboekt bij: vliegtickets.nl
d.d.: 29-04
Periode : 12 -07-t/m 30-07
Route: brussel-manchester-orlando v.v.
Maatschappij: Virgin Atlantic
Aantal Personen: 2 volw. 1 kind 12+ 1 kind
Totaalprijs: euro 3449,88
Geboekt bij: www.euroreizen.be
d.d.: 18-02
Periode : 24 -08-t/m 04-09
Route: brussel-philadelphia-Orlando MCO.
Maatschappij: US Airways
Aantal Personen: 2 volw. + 3 kids + 1 baby
Totaalprijs: euro 2214,56
Nou ja, 't is aardig.
Wij hebben KLM/Delta:
10/7
LONDON-ATLANTA-KEY WEST
4/8
DAYTONA-ATLANTA-LONDON
5 personen = $ 3363 / € 2307 = € 461
OK, daar komen nog wel kosten bij van ca. €70 pp (€90 tunnel + €50 hotel + €200 brandstof), maar dan nog...........
MVG
A3
Ja maar da's niet nu nét geboekt... :lol:
Wij vliegen met icelandexpress van dusseldorf naar New York op 1/7/2011 en komen terug met Air Berlin op 17/7, totaal: 2100 euro voor 3 volwassen en 1 kind 7 jaar. Toch nog een knappe prijs vinden wij. Ok, het is niet rechtstreeks, want anders wordt het onbetaalbaar
Gister geboekt via cheaptickets:
24/7 Brussel- Atlanta- Orlando
8/8 Orlando-JFK-Brussel
We vliegen met Delta en betalen alles inclusief €630,- per ticket. Mijn ogen zéér scherp.
Inderdaad via KLM, maar gevlogen door Delta (partners in het Skyteam)
Ik zag deze prijzen ook gister, wou vandaag boeken en helaas......de tickets waren opeens 300 euro duurder. Na een telefoontje kwam ik erachter waarom. Het was een speciale aktie tot en met 18 mei!!!
Lucky RLS
Crying me
Inderdaad geluk dan :)!
Goedkoper dan 831,- kom ik niet voor je. Arkefly heeft nu een storing op de website je zou ook even kunnen bellen of zij een voordelige combinatie kunnen zien, aankomt en vertrek op verschillende luchthavens lijkt op dit moment voordeliger bij hun. (weet niet of dit een probleem is voor je verschillende luchthavens,het scheelt iets in prijs 818,-)
AMS-MIA
MIA-AMS met arkefly
5 tm 19 aug. (WTC)
of
Voor 818,-
AMS- MIA
Orlando Sanfort -AMS
5 aug 19 aug (WTC)
8 aug 22 aug
Geduld is een schone (en soms geldbesparende) zaak .... ;)
Het helpt vaak om ruimer te zoeken:
meer luchthavens:
Vertrek vanuit Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, ...
Aankomst in Orlando (MCO en Sanford), Jacksonville (JAX), Miami (MIA), Ft. Myers, Tampa (TPA), ...
Meer data: Soms hebben maatschappijen (per ongeluk?) op één of meer dagen goedkopere vluchten. Soms in het weekend, soms op doordeweekse dagen. Geen pijl op te trekken, gewoon proberen, proberen, en nog eens proberen.
Succes!
Ook ik ga in augustus naar Florida (O.a. Orlando, Key West en Miami)
We vliegen vanaf 24/8: AMS-Washington-Orlando
8/9: Miami - Washington - AMS
Zijn p.p. € 569 kwijt met United.. Volgens mij bést een mooi prijsje :lol:
@ Sunshine86,
Ik zie dat dit je eerste berichtje is op dit leuke forum, misschien is het leuk als je jezelf even voorstelt.
We hebben hier een topic van.
Verder is het inderdaad een leuke prijs.
@Michael66:
.........Meer data: Soms hebben maatschappijen (per ongeluk?) op één of meer dagen goedkopere vluchten. Soms in het weekend, soms op doordeweekse dagen. Geen pijl op te trekken, gewoon proberen, proberen, en nog eens proberen................
Via bijv. Kayak.com kan je van een vlucht (round trip, more options)) tot 3 dagen voor de datum en tot 3 dagen na de datum prijzen laten zoeken.
Zo kan je dus alle prijzen binnen 1 week zien.
Knaapje
Goede site dat kayak.com, kende ik nog niet! Zie nu net vlucht met BA naar Miami voor 2021 dollar met 2 personen met vertrek 14 augustus en de 29e weer terug.
Inderdaad mooie prijs, maar toch net niet meer hoogseizoen te noemen 8-[ ?
Ga je nog een week later (23/8) dan halveren de prijzen bijna. Wij vliegen voor 550 pp op 23/8, maar ivm met school moeten we 3/9 al weer naar huis :( Maar het was dit of helemaal niet :D
Niet echt hoogseizoen idd, maar voor ons(noord) nog steeds zomervakantie.
Zie:
http://www.floridaforum.nl/showthrea...923#post141923
Momenteel ben je ongeveer EUR 670 kwijt voor deze vluchten met Aer Lingus, United is duurder.
Ik heb zelf 30 januari geboekt voor oktober voor zo'n EUR 500, inmiddels is deze vlucht ook zo'n EUR 130 duurder.
Niet alleen waar is dus van belang, maar vooral ook wanneer.
Knaapje
volgens mij kan je hem niet zomaar overnemen
Hoe had je dat precies gedacht?Heb je al gevraagd wat de kosten voor het overboeken van de tickets zijn? Bij de goedkoopste tariefklassen kan dit wel eens 100 % bedragen. United zegt hier over:Citaat:
bij reisovereenkomsten waarbij een vliegticket is inbegrepen, kan een luchtvaartmaatschappij de vervanger weigeren, of aanzienlijke kosten hanteren die Exit Reizen zal doorberekenen
Ik ben bang dat het annuleren wordt. Hopelijk heb je een reden die onder de annuleringsverzekering valt ( nou ja... je begrijpt dat ik het goed bedoel) anders is het een kostbare zaak. Voor de auto en accomodatie (voor zover van toepassing) gelden andere regels:Citaat:
Voor het wijzigen van tickets voor een internationale reis kunnen administratiekosten van $ 150 (USD) of meer en het verschil tussen het eerder gekochte ticket en het nieuwe ticket in rekening worden gebracht.
Citaat:
bij annulering tot 28 kalenderdagen voor de dag van vertrek: 25% van de reissom
Een vliegticket is geen tegoedbon die je zomaar aan iemand anders kan geven.
Nou, zojuist proberen te annuleren.. De reden ivm privacy zal ik niet noemen.
Maar ze willen ons nu de 100% annuleringskosten berekenen.. Volgens hun heb ik een speciaal ticket, wat mij niet is doorgegeven (en ook niet vermeld op de bevestiging) en kan ik niet tegen de normale annuleringsvoorwaarden annuleren.. kan dit zomaar?
Nou, niet "zomaar" maar staat gegarandeerd in de voorwaarden, die je wellicht niet gelezen hebt bij je boeking.
Het is een heel normale voorwaarde bij de goedkope toeristen tickets, om het zo even te noemen.
Knaapje
Was er al bang voor. Toch opvallend (en voor jezelf teleurstellend) dat je dacht dat je een vliegticket 'zo maar' kunt annuleren.
Ook opvallend dat je denkt dat de voorwaarden niet zouden zijn doorgegeven. In de algemene voorwaarden staat het toch heel duidelijk vermeld? Die zijn er niet voor niets, toch?
Hoe sneu voor jou dit ook uitpakt, ik zou niet wijzen naar Exit of United. Ze doen echt niets wat niet netjes of niet geoorloofd is. Je besluit zelf om niet af te reizen en dat is, zoals eerder genoemd, een kostbare grap.
Heb je de voorwaarden van je annuleringsverzekering al goed nagelezen? De dekking is vrij uitgebreid, weet je zeker dat je daar geen rechten hebt?
Hallo,
Ik heb vorige week vliegtickets geboekt bij arkefly.
Comfort class, weg op 22 augustus 2 weken later op 5 augustus vliegen we terug.
550 euro per persoon. Volgens mij net buiten het seizoen maar toch redelijk goedkoop