Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 15 van de 22 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 214

Onderwerp: Stranden in Florida

1. Top | #141
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Plaats aan het strand

Hallo allemaal,

Met veel interesse heb ik al op dit forum gelezen en veel tips gevonden.
    Ik dacht gisteren een berichtje geplaatst te hebben maar er is vast iets mis gegaan want ik zag het berichtje niet terug :-(.
    Dus mijn vraag even opnieuw:
    Wij zijn van plan om volgend jaar mei naar Florida te gaan met onze dochter van dan bijna 3 jaar oud. Het plan is om 1 week in Orlando te verblijven en 1 week aan het strand aan de Golf van Mexico.
    Welke plaats raden jullie aan om die week strand door te brengen ? Graag jullie tips en ervaringen ! Waar zijn we naar op zoek: strand (uiteraard ), ook nog wel wat te doen in de omgeving, leuk hotel/appartement.

Mijn man en ik zijn 1x eerder in Florida geweest en hebben toen een rondreis gemaakt met de auto dus helemaal onbekend zijn we niet in Florida.

2. Top | #142
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard Re: 1 week Orlando en 1 week strand, welke plaats ?

Wij hebben een villa gehuurd in cape coral en dat was kortbij fort meyers , sanibel en captiva . Ik vond het persoonlijk goed omdat we rust zochten en we zowel een dag strand als een dag villa deden was dit perfect voor ons . Ook lag het outlet kortbij en dit was ook wel prettig . Maar als je vanuit orlando naar cape coral rijd is dit toch zo een 3 uur dus ik weet niet of je dit wel wilt met een kleintje van 3 jaar . De villa was happy flipper .

3. Top | #143
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

Paar maanden terug een dag naar het strand van Treasure Island/ Sunset Beach (St Petersburg) geweest. Heel erg leuk: relaxte sfeer, geen hoogbouw, palmenstrand, leuke hippe strandtenten met live-muziek en goed eten/ drinken (Caddy's on the Beach).
    Wij gaan volgend jaar ter afsluiting van 3 wkn Florida, vier dagen naar Cocao Beach. Ligt weliswaar aan de andere kant, maar ook zeer goed te doen. Zijn er nu twee keer geweest (2008, 2009), en is ons prima bevallen. Succes!
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

4. Top | #144
    Vaste Bezoeker Meri's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009

Wij zijn pas weer terug en tijdens onze rondreis zijn we in Sarasota geweest. Dat is ons heel er goed bevallen. Wij zaten bij Hemsley Sandcastle aan Lido Beach. Heel relax en niet zo'n grootschalig hotel. Als je zeezicht heb dan zit je helemaal perfect. Dat vond ik toch wel een heel mooi plaatsje met mooie stranden.:-P

5. Top | #145
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009

We zijn vorig jaar in Bradenton geweest. Veel te doen. Prachtige eenzame stranden of voor de liefhebbers de iets drukkere stranden van Holmes beach. We logeerden bij Shorewalk vacations. Super. En niet zo heel erg ver om naar Orlando te rijden.

Claudiadennis

6. Top | #146
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008

Hallo Lelli Kelly,
    Ik heb je een pb'tje gestuurd.
    Grtz
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)

7. Top | #147

Ga bijna iedere vakantie minimaal een dag of 5 naar "The Outrigger Beach Resort" in FT Myers Beach.
    Heerlijk Hotel staat zo op het strand aan de Glof van Mexico.
    De sfeer daar is super relaxt en het hagel witte stand heel erg rustig en breed.
    Ideaal met een klein kind (eind lopen naar de zee dus daar zitten ze niet zo snel in).
    Er is een gezellige Tiki Bar met vaak live muziek een heerlijk terras en prima eten bij het Dekside Cafe (restaurant van het hotel)
    Vanaf het strand zie je vaak dolfijnen voorbij zwemmen!
    's avonds prachtige zonsondergangen.
    Dit is echt ons favoriete plekje!
    Laatst gewijzigd door disney fan; 28-06-09 om 12:52.

8. Top | #148
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lisje Bekijk Berichten
    Hallo Lelli Kelly, Ik heb je een pb'tje gestuurd. Grtz
    Erg nobel, maar we zijn hier wel om informatie te delen :-k :wink:

Dus vermits het geen persoonlijk geheime informatie mocht zijn, willen we allemaal graag weten wat jouw favoriete strandje is, en waarom :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #149
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008

Wij hebben afgelopen april een week in een Villa in Orlando gezeten. Troon Circle 948. Echt een waanzinnig huis en lekker dicht bij de 27 en 912. Daarna zijn we via Tampa naar fort Myers gegaan. daar hebben we een aantal nachten in het Outrigger Beach Resort geslapen. Echt een heerlijk vakantie hotel. Op het strand, prachtig wit en breed strand trouwens. En ook weer een goede uitvalsbasis voor wat leuke dingen. Vergeet Miromar niet om te shoppen.

Echt een aanrader

10. Top | #150
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Erg nobel, maar we zijn hier wel om informatie te delen :-k :wink:

Dus vermits het geen persoonlijk geheime informatie mocht zijn, willen we allemaal graag weten wat jouw favoriete strandje is, en waarom :lol:

Aangezien we hier geen persoonlijke reclame mogen maken, heb ik haar een pb gestuurd. Het gaat hier niet over welk mijn favoriete strand is maar over mijn favoriete villa dicht bij een strand...:-D
    Maar als jullie toch zo benieuwd zijn, dit zijn mijn favo's;
    Lovers Key, Fort Myers Beach en Sanibel...

Waarom?? Wel het zijn allemaal heerlijk witte stranden met heel veel schelpen. Op Fort Myers Beach is het zalig om te wandelen op de pier (en tijdens het voorbij wandelen van de pelikanen kan je die ook zelfs aaien, of je "poseert" even met ze op de foto.)
    Op Sanibel en Lovers Key is het dan weer de rust en kalmte die een mens zo kan laten genieten.

Grtz,
    Lisje
    Laatst gewijzigd door lisje; 05-07-09 om 10:54.
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)

Forum Rechten