Had je het al rechtstreeks bij het HR Hotel geprobeerd ?
http://www.hardrockhotelorlando.com/
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Zo maar een paar datums ingegeven bij Expedia.
25 april,29 april,5 mei, 8 mei, 22 mei.
Al deze datums waren gewoon per dag te boeken.
Als je dan toch voor een Disney hotel zou gaan en je kijkt naar de prijs van het Hard Rock zou ik voor het Grand Floridian gaan.:razz:
Had je het al rechtstreeks bij het HR Hotel geprobeerd ?
http://www.hardrockhotelorlando.com/
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
tinkelbell als ik de prijs bekijk voor een standaad kamer is de prijs hetzelfde als in het beach resort met lagoonvieuw en is het zwembad bij dit hotel niet leuker
Heb bij usareisen ook het hard rock geboekt maar kreeg even erna telefoon dat dit alleen per 2 dagen geboekt werd dit is ook zo bij kuoni en jetair en wings and wheels .
gerrit ik ga nu proberen te bellen met het hard roch omdat ik ook een AAA kaart heb hier zou ik graag het club level eens proberen bij diney is dit echt niet te betalen vind ik
Laatst gewijzigd door cindy74; 31-03-09 om 18:25.
ik ben druk aan het rond neuzen, maar zie door de bomen het bos niet meer....
ik zou graag in een niet te duur ,net en hygienisch hotel verblijven (tis eigenlijk alleen maar slapen en ontbijten,besteed mijn centjes liever aan de dingen erom heen)
ik zou wel heel graag centraal zitten ,zodat alles makkelijk bereikbaar is
we willen zoiezo natuurlijk disneyparken bezoeken, hopen dat het potterpark tegen die tijd (meivak.)open is.
seaworld en arabian-dinershow (eventueel discovery cove) staan op het lijstje.
we willen dit zonder rentalcar doen, welk hotel bied optimale service met bus/shuttles
we willen eventueel voor een `dagje weg `een auto huren, is dit daar ter plekke makkelijk te regelen.
Alvast bedankt
Zonder auto wordt het erg lastig. De hotels zijn geconcentreerd langs International Drive met shuttles naar Universal en Seaworld. De hotels voor Disney zijn geconcentreerd langs de 192 met shuttles naar Disney. Er is wel openbaar vervoer maar dan doe je er ongeveer 2 uur over om pak en beet 15 mile te overbruggen. Als je geen auto neemt kan je bijna alleen met een taxi de Arabian dinner show bereiken.
Mijn advies huur een auto. De kosten zijn te verwaarlozen en de tijdwinst is enorm ten opzichte van het openbaar vervoer. Daarnaast ben je veel flexibeler in het gaan en staan tijdens je vakantie.
1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.
Hotels in Orlando zijn niet duur. Er zijn een aantal gebieden waar de hotels zich concentreren:
- 192 > dicht bij Disney
- International Drive > Dicht bij Universal / Seaworld
- Lake Buena Vista > Dicht bij Disney
De meeste hotels bieden een gratis shutlle naar 1 van de pretparken: Disney OF Universal/Seaworld. Dit is afhankelijk van wat het dichtste bij is. Voor de andere parken moet je betalen.
De meeste mensen op dit Forum zullen je aanraden om toch een auto te huren. Scheelt je vooral heel veel tijd en geeft ook veel meer vrijheid.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Zoals al geschreven werd door Njit zijn de hotels in bepaalde gebieden te vinden de 192 en de i-drive.
De hotels aan de 192 hebben shuttlebusjes naar de parken (in ieder geval de Disney parken).
Ontbijt in de hotels is niets meer dan een muffin of bagel.
Misschien is het een tip om eens te kijken naar de kosten van een villa, soms is dit een goedkopere oplossing (zelfs met 2 personen in een hotel).
Er zijn zelfs villa resorts waar ze ook shuttlebusjes hebben.
Het eerste hotel met een optimale bus/shuttle service moet nog uitgevonden worden.
Het werkt als volgt, je wordt opgehaald bij je hotel op bepaalde tijden (mijn ervaring is 3 in de ochtend en voor terug 3 in de avond). Vervolgens rij je eerst langs meerdere andere resorts om andere hotelgasten op te halen. En dan pas naar het park.
De tijden om terug te gaan naar het hotel zijn vaak net zo rot gedaan dat je het laatste van het vuurwerk moet missen of helemaal.
Wij hebben dit 1x gedaan en nooit meer, maar ieder zijn eigen ding hoor... Voor ons was het niks maar een ander zweert erbij.
Het is ter plekke wel te regelen, jij zit zonder auto dus reken daar wel voor naar en van het verhuurbedrijf kosten voor een taxi.
Als je het ter plekke regelt dan ben je daar véél en véél meer kwijt dan dat je het vanuit Nederland regelt (en met véél meer bedoel ik 2-3x zoveel).
Als je hier al een auto regelt is het ook veel goedkoper en je rpijs voor 4 dagen huur is hetzelfde als voor 7 dagen huur, dit maakt het misschien ook aantrekkelijker om alle dagen een auto te huren.
Je bent ook veel vrijer als je een auto hebt, je kan boodschappen doen (water, drinken een snack enz enz) dat bespaart weer geld. Daarnaast kun je dan ook gaan eten in restaurants aan de 192 bv. Goedkoper dan in een park en lopend kun je maar een paar restaurantjes bereiken vanaf je hotel.
En je kunt shoppen!!! Met een eigen auto velen makkelijker bereikbaar.
Gebruik even de zoekfunctie over autohuur ed want er is héél veel al geschreven over het wel of niet een auto huren, maar ook over waar dan te huren.
Suc6.
December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise
oke, de vraag wel of niet een huur auto
is nu wel beslist... :idea:het word dan gewoon een rentalcar....
ik wil niet te gebonden zitten, dus als een auto de meest vrijheid bied, ga ik daar voor..
maar goed dan nog het hotel... een villa zie ik niet zitten
ik wil gewoon mijn bed in ,bed uit,ontbijten en de deur dicht, en verder geen zorgen
:?:welk `in between` hotel is leuk geprijst , goede service, en smakelijk ontbijt .. makkelijk bereikbaar
Je kunt het ook andersom doen; kijken bij expedia, hotels.com, e-bookers, kayak.com etc. etc. naar een hotel in de genoemde gebieden met een prijskaartje en faciliteiten wat je aanstaat, en dan in de hotelervaringen kijken wat "wij" er van vinden.
Of, indien het hotel niet genoemd wordt, dan alsnog vragen wie er eventueel geweest is.
Dat lijkt me eenvoudiger :lol:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Je zou op de volgende sites eens kunnen kijken:
http://www.usafunvacations.nl/index.cfm?sub=59
http://www.americanestates.nl/hotelf...lbedwereld.asp
Meestal is is het ontbijt karig bij de allergoedkoopste hotels. Bij bijvoorbeeld een Quality Inn of een Comfort Inn is het best uitgebreid. Maar je kunt ook de keuze maken om goedkoper te slapen en steeds buiten de deur te ontbijten. Er zijn heel veel verschillende gelegenheden waar je goedkoop en lekker kunt ontbijten.
Zie ook hier het overzicht van verschillende hotelketens van goedkoop naar duur: http://www.floridaforum.nl/showthrea...06&postcount=4
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/