zeer goede ervaring met AV gaan nu voor de 3e keer via AV. Denken =D>met je mee
groetjes,
Marijke
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Als het goed is staan er op de site van AV ook foto's van de appartementen.
( Moet je ff goed zoeken )
Wij zitten nu voor de 3e keer ( in 14 maanden tijd :wink: ) in een villa van AV
en hebben al besloten dat wij eind november weer gaan maar dan ook in een
appartement/townhouse. Ga er maar van uit dat deze dus net zo mooi/luxe zijn
als de villa's dus helemaal niets mis mee.
Groetjes uit een warm Florida,
Petra & Pieter
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
ik zoek in ieder geval een adres van waar de appartementen zitten.
zijn er voldoende handdoeken aanwezig, of is het aan te raden om van thuis ook mee te nemen?is er toevallig iemand die weet of er gerookt mag worden in het appartement.ben ik vergeten te vragen bij AV.en om nou daarover te bellen...maar als ik het goed begrijp is het een wijk waar alle appartementen bijeen zitten.ben zo nieuwsgierig.nog 7 weken...
ER zijn diverse wijken waar appartementen zitten, bijv. aan Poinciana Blvd (Royal Palm Bay, Laguna Bay etc.), maar ook op veel andere plaatsen en roken binnen is i.h.a. uit den boze.
Linnengoed en handdoeken zijn er meestal voldoende, maar voor de meeste van je vragen moet je toch echt contact opnemen met AV.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Je betaald er genoeg voor dus gewoon bellen met AV. Beter teveel gevraagd dan dat het achteraf tegenvalt omdat er iets niet was wat van te voren nog prima te regelen was..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Roken = BIG no-no!! In 99,99% van de woiningen is het niet toegestaan, als je het wel doet zijn alle kosten om het weer rookvrij te krijgen voor jouw rekening. Kan oplopen van $250 tot .... heel veel. Dus: alleen buiten op terras/balkon roken, tenzij ook dat niet is toegestaan.
Handdoeken zijn er meestal voldoende aanwezig. Voor het gebruik in het huis. Voor gebruik van handdoeken bij het zwembad of in zwemparken e.d. wordt meestal verzocht om eigen handdoeken mee te nemen, vanwege de grotere slijtage en zo. Ik neem dan ook altijd een (grote) handdoek p.p. zelf mee, oof koop die in de Walmart os zo. Ik vind het nl. wel zo netjes om het huis met alles erop en eraan zo netjes mogelijk achter te laten.
Er is overgens geen "wijk" waar alle appartementen bij elkaar zitten. De meeste zitten in Kissimmee, Davenport en omgeving, aan de zuidkant van Orlando en in de directe omgeving (binnen 30 minuten rijden) van Walt Disney World). In die plaatsen zijn verschillende "communities" (wijken) waar heel veel huizen en appartementen staan die verhuurd worden. Vaak krijg je pas bij aankomst bij het verhuurkantoor te horen in welke wijk en welk huis/appartement je krijgt. Op zich geen probleem, alles ligt nl. op berijdbare afstand van de bezienswaardigheden in Orlando en de kwaliteit is over het algemeen redelijk gelijk = goed. Mocht je niet tevreden zijn, dan kun je altijd (=zo snel mogelijk!!) contact opnemen met je reisoragnisatie (i.c. AV) of direct met de verhuurder/beheerder.
Wij zijn in april van dit jaar naar Florida gegaan via america vac. Prima geholpen en ook was alles goed geregeld. Ook bij terugkeer leuk nagesprek en toen hadden wij al zo iets van volgend keer weer. Wij gaan nu weer in maart 2010 en huren nu villa met onze kids. Goed gevoel om het bij hun geregeld te hebben.
simon klein
Dus als ik het goed gelezen heb kan je niet de exacte plek uit kiezen maar wel aangeven dat je een appartement wilt of villa.
En waar is de locatie waar je je sleutel op kan halen?
Normaal gesproken bij Hotelbeds USA, goed centraal gelegen aan de US192.
Dag en nacht (via nachtkluisje) op te halen, hoewel er de laatste jaren ook steeds meer villa's zijn waar de sleutelkluis naast de voordeur zit.
Dan moet je meestal nog wel naar het kantoor (bijv. Hotelbeds) om de nodige paperassen op te halen. Kind kan de was doen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Neem aan dat tegen die tijd daar tenminste het adres wel van heb anders word het nog moeilijk sleutel op halen.