Ikzelf, en overigens meerderen op dit forum hebben zeer positieve ervaringen met AV.
Ook op het Orlandoforum hoor ik enkel positieve dingen.
Eric
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Wie heeft ervaringe (positief/negatief) met het reisburo American VAcations ?
Ikzelf, en overigens meerderen op dit forum hebben zeer positieve ervaringen met AV.
Ook op het Orlandoforum hoor ik enkel positieve dingen.
Eric
Hoi,
Wij hebben nu voor de derde keer geboekt bij AV in drie jaar. Dus het bevalt helemaal goed. Alles klopt, zijn zeer behulpzaam. Zeker de eerste keer hadden we heel veel vragen nadat we geboekt hadden. Maar altijd een keurig antwoord, wij boeken nergens anders meer.
Groetjes
Fan
Wij hebben dit jaar voor de tweede keer geboekt bij AV. De reacties op het Orlando-forum waren zo goed dat wij ook aan hun een offerte hadden gevraagd. Alles gaat in goed overleg. Toen de vlucht op de terugweg niet meer beschikbaar was, dachten ze mee om hiervoor een goede oplossing te bieden. Hetzelfde geldt voor prijsstijgingen, die rond de boekingsdatum gebeurden. Na vergelijk bleken ze toen en ook nu de goedkoopste te zijn. En als je bedenkt dat de service ook goed is...![]()
We hadden zowel nu als vorig jaar ook de toegangskaartjes gekocht voor Universal en Disney. Alles wordt alles netjes aangetekend verstuurd.
ik sluit me ook graag aan bij de rij mensen met uiterst positieve ervaringen met American Vacations. Geen moeite is ze teveel.![]()
![]()
Groeten van Eric!
Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.
Hoi,
Wij hebben nu 5 jaar achter elkaar geboekt bij AV en altijd zeer goed bevallen. Zoals ik het ook kan zien zijn ze in veel opzichten ook nog de voordeligste. Volgend jaar boek ik gewoon weer bij hun.
Hi
Wij hebben voor het boeken zowel per mail als telefonisch contact met AV gehad en dat gaf ons zo'n goed gevoel dat we dan ook bij hun alles hebben geboekt, dus ook de disney tickets. Op de vakantiebeurs hebben we ook (met nog meer forummers van het Orlando forum) een bakkie met ze gedronken en dat was heel erg gezellig.
Ik kan dan ook niet anders dan positief over American Vacations zijn.
Gwenda
Wij zijn van plan om de reis florida en laatste week villa te huren via American Vacations!
Wie heeft met dit bedrijf ervaring,kwa betrouwbaarheid en service.
Hoor het graag van jullie!
Hoi,
Wij hebben onlangs onze vakantie geboekt bij American Vacations. We zijn nog niet op reis geweest, maar tot zover geweldig!!!
Familie van ons is wel al met American Vac. op reis geweest en alles was geweldig, alle hotels, de auto etc. Groot pluspunt is de goede reisinformatie en de papieren die je krijgt voor vertrek.