Het is wat minder fantasierijk aangekleed dan de voornoemde parken, maar zeker leuk om je een dag (of een deel daarvan) te vermaken, met al z'n glijbanen. Gewoon doen!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik lees in dit topic heel veel over de Disney en Seaworld waterparken, in juni zitten we een aantal dagen in Orlando voordat we aan een rondje Florida beginnen.
Ons hotel ligt pal naast Wet & Wild wat het opzich wel makkelijk maakt om daar een dagje te verblijven, kunnen jullie mij dit park aan- of afraden??
Het is wat minder fantasierijk aangekleed dan de voornoemde parken, maar zeker leuk om je een dag (of een deel daarvan) te vermaken, met al z'n glijbanen. Gewoon doen!
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Die andere waterparken zijn toch wel heel veel beter.
Klopt wat Gerrit zegt, maar ik zou toch liever naar 1 vd parken gaan waarnaar dit topic vernoemd is.
En mijn favorietje Typhoon Lagoon...
Groet,
Pascal
Ben ik de enige die Wet 'n Wild echt enorm tegen vond vallen? Ik ben nogal een coaster en snelheid fan en totaal NIETS in Wet 'n Wild kon mij bekoren. Ik vond het allemaal erg mager. Wel creatief enzo, maar daar kwam ik niet voor. Ook de vrije val naar beneden viel me tegen. Veel te kort en na 5 keer doet die je ook niks meer...
Wat ik me dus afvraag, wij gaan in de zomer, en dan is het natuurlijk overal bloedje heet!, Ik neem aan dat dan de tegels/grond/beton aan je voeten ook het kookpunt hebben bereikt, mag je dus met een soort van water/surf schoenen de atractie's in of valt het allemaal reuze mee?
www.2opvakantie.blogspot.com 2011/2012/2013/2014/2015
www.almeerdersopreis.blogspot.com 2010
www.deluneburgjesinflorida.blogspot.com 2009
Dat in ieder geval! Het wijst de weg vanzelf. Veel mensen lopen op slippers door het park, anderen kunnen het blootsvoets. Zelf ben ik een gevoelig typetje, dus schiet ik al snel de slippers aan. Je kunt je slippers of badschoenen, indien nodig, gerust voor de attractie laten staan.
Een keer in de maand juli naar Typhoon geweest, vond het erg massaal. Het was te druk, super lange wachtijen bij de glijbanen en (hebben er maar 2 gedaan). Golfslagbad wel geweldig.
Nu 2 jaar achter elkaar in april/mei naar Aquatica geweest. Erg overzichtelijk park, genoeg ligplekken, mooi aangelegd en leuke glijbanen. Misschien iets minder heftig en apart dan in de andere parken, maar vooral voor kinderen helemaal goed!
Hallo,
Wow wat haal je hier veel informatie van af zeg!! Ben me maar gelijk gaan aanmelden, want aan deze site heb je wat, mijn complimenten!
Ik ben al een aantal keer naar Orlando geweest, maar altijd zonder kinderen.
Nu heb ik een zoontje van nu 10 maanden, maar willen volgend jaar September weer naar Florida (huwelijksreis) Nu is mijn vraag, zijn die zwembaden nou ook wat voor een kleintje van 2?
Denk aan Wet n Wild, Aquatica en natuurlijk de waterparken van Disney. Ik kan me alleen maar de Thrill rides herinneren,omdat we daar alleen voor gingen, nu wordt dat dus heel anders. Hoop graag op reacties.
Groetjes Natalie
de waterparken zijn ook leuk voor kleine kinderen.
Persoonlijk vind ik Wet & wild en Blizzard Beach minder geschikt.
Aquatica en Typhoon lagoon kan heel goed.
Pascal
Yep zeker te doen met kleine kinderen .
Tyfoon lagoon is erg leuk en ook geschikt voor kleintjes .