Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 41 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 401

Onderwerp: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

  1. Top | #71
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Voor degene die het wel willen gokken om een lancering bij te wonen:

    STS-125 Space Shuttle Atlantis Launch Tickets On Sale This Friday
    Mission: STS-125 Space Shuttle Atlantis
    Launchdate: Tuesday, May 12, 2009
    Time: TBD

    Launch tickets go on sale Friday, April 3, 2009 at 9:00 A.M. ET. (Is 15.00 uur in Nederland) Don't miss this historic mission as Navy Captain Scott D. Altman commands the final Hubble Space Telescope servicing mission to push the boundaries of how deep into space and how far back in time humanity can look. This is a rare opportunity to view a launch from Kennedy Space Center.
    Call 321-449-4400 for more information.


    Telefonisch kom je er niet door, beter is om het via de site te doen. http://www.ksctickets.com/stspshat.h...ickets_March09
    Let op de tickets zijn binnen een paar minuten uitverkocht, dus als je er voor gaat. Klaar zitten met je creditcard en alle gegevens.

    Mocht de lancering niet doorgaan, dan zijn de tickets goed voor 2 dagen toegang tot het Kennedy Space Center of voor de nieuwe lanceerdatum.
    Laatst gewijzigd door robisjo; 02-04-09 om 07:24.

  2. Top | #72

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Vanaf wanneer zouden jullie deze tickets bestellen? Rekeninghoudend dat deze nog in België moeter arriveren voor 11/05. Wij zijn dan juist daar en wilden sowiezo gaan kijken naar die lancering. Ik zag nu dat er nog tickets beschikbaar waren voor op dat terrein te gaan kijken. Zouden jullie ze nu al bestellen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-04-09 om 19:15. Reden: full quote eruit

  3. Top | #73
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 0david0 Bekijk Berichten
    Rekeninghoudend dat deze nog in België moeter arriveren voor 11/05.
    Ik ben bang dat de tickets echt niet meer door d'n facteur bezorgd worden maar uit je printer rollen....Maar als je tickets wilt bestellen zou ik maar niet te lang wachten. Zoals al eerder gezegd, lees de voorwaarden goed en weet dat veel schema's tot op de laatste dag worden aangepast.

    Geen tickets? Geen man overboord want er zijn genoeg plekken in de buurt van KSC waar je de lancering prima kunt zien. En horen.....Dus zeker gaan, nu het nog kan.



  4. Top | #74
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    De tickets worden echter wel opgestuurd en zijn niet zoals bij Sea World of Disney e-tickets. Ik ben bang dat de tickets al uitverkocht zijn. De tickets zijn zo gewild dat ze binnen een paar uur allemaal verkocht zijn.

    Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis, dus het valt te proberen.

    Succes,

    Bianca

  5. Top | #75

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Wat zijn zo de goede plaatsjes om naar een lancering te gaan kijken als je geen tickets gekocht hebt om het terrein zelf te gaan kijken?

  6. Top | #76
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Alle tickets zijn uitverkocht. Als ze in de verkoop gaan zijn ze binnen vijf minuten uitverkocht volgens de meneer van NASA.

    De lancering is met een dag vervroegd.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #77
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 0david0 Bekijk Berichten
    Wat zijn zo de goede plaatsjes...?
    Als dit topic terugleest, zul je zien dat er allerlei tips voorbijkomen waar te gaan staan, zonder dat je kaartjes hoeft te kopen. Kijk maar eens hier en hier op dit Forum en hier op het net



  8. Top | #78
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    En als aanvulling op het antwoord van Teleton nog even een raad van de medewerkers van het NASA gebeuren.
    Alle populaire plekken zijn zo goed dat de astronauten al tien keer een rondje om de aarde gedraaid hebben voor alle autofile's met kijkers weer opgelost zijn.:-(

    Ik hoop dat wij gewoon vanaf het strand van het Grand Floridian mee kunnen kijken maar we gaan echt geen dag in de file staan voor een paar seconden shutlle kijken.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #79

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Bedankt voor de antwoorden. Maar ik zie net ook dat de lancering met een dag vervroegd is. Dus we gaan die niet kunnen zien aangezien wij pas 11 mei in de avond gaan aankomen. Jammer want we hadden onze reis er een beetje rond gepland om op die datum 'in de buurt' te zijn om die lancering te gaan zien. Dan doen we maar een pretpark extra in orlando!

  10. Top | #80

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Hi,

    Zonnige groeten uit orlando!
    Ik heb 5 tickets voor 4 adults 1 child om de lancering van nu maandag te zien vanop Kennedy space center. Iemand interesse ? Als ik krijg wat ik ervoor betaald heb is het goed. Konden last minute LTT tickets bekomen.
    groetjes,
    Mike



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •