Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Volgens de eigen website is dit wel een kantoor van de AAA.
http://www.aaasouth.com/acs_pages/39102.asp
Wat ze er bij schnabbelen weet je natuurlijk niet, tot dat je er bent, uiteraard :-).
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
@Disney fan: Dit is een officiele AAA vestiging, dus geen timeshare gedoe of zo (ik snap trouwens niet hoe je dit verband legt). Het lijkt ook erg op een doorsnee ANWB winkel in ons land, waar je bijvoorbeeld ook gratis kaarten kan krijgen als lid.
@Njit: de link die je gaf levert mij niks op als ik AAA, of AAAsouth intik. Ik doe waarschijnlijk iets fout....
Groeten van Eric!
Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.
Of even op mijn linkje klikken en dan naar Discounts kan natuurlijk ook ;-)
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
klopt het dat je er ook kaartjes voor de pretparken kunt kopen met korting (uiteraard als je lid bent)? Wij willen naar seaworld, universal studios en 1 disneypark (weet nog niet welke).
Scheelt het veel?
Voor Seaworld en Universal scheelt het respectievelijk 3 en 4 dollar op een dagkaart. Dagkaarten kopen aan de poort is meestal duur, reken op $ 80 voor een volwassene. Vergelijk voor je vertrekt wel even de e-ticketprijzen , misschien zijn deze toch aantrekklijker voor je.
Op de Disneyparken kom ik binnenkort waarschijnlijk even terug. Tot voor kort kon ik geen korting vinden voor Disneytickets. Inmiddels blijkt tot mijn verbazing dat je toch show your card korting kunt krijgen, zie afbeelding. Reken echter voor een ééndaags ticket niet op korting. Voor meerdaagse tickets (vanaf 3) geeft AAA aan dat je tot 30 % korting kunt krijgen, zo ook voor SW en BG. Hiervoor moet je inloggen en dat lukt (nog) niet met mijn ANWB nummer. Voor meer info over de show your card korting kijk je het best even zelf op de site van de ANWB, kies 'voordelen buiten Europa" en dan 'VS'.
![]()
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 16-04-09 om 10:12. Reden: afbeelding verkleind