Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 13 van de 21 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

1. Top | #121
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Op de bonnefooi

Dat heb ik deels gedaan afgelopen jaar maar dan via priceline, was door het plezier wat we hadden vergeten het laatste deel van de vakantie te boeken. Dus last minute elke ochtend als we het hotel weer uit moesten even bieden via priceline en elke keer toch een kamer. Hebben zo veel hotels gezien maar de mooiste twee blijven toch Hyatt grand cypress en Omni world resort at championsgate.

Maar het is en blijft een gok of je zo kan boeken en anders gewoon bij een hotel aan de balie melden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-01-09 om 12:48. Reden: full quote eruit

2. Top | #122
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009

Ik had nog een vraagje, motels kan je op de bonnefooi boeken. Hoe zit het met de villa's, het lijkt ons leuk een dag of 4/5 in een villa te "wonen" maar kan je daar ook oprijden en vragen of er een vrij is of bijv. via hotwire?

3. Top | #123
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je zou bij de plaatselijke agenten (zoals bijv. Hotelbeds) binnen kunnen lopen, en vragen of er nog wat vrij is voor een paar dagen.
    Misschien heb je geluk en krijg je wat voor een klein prijsje, of, als je er wat te desperate uitziet, proberen ze je een poot uit te draaien :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #124

Standaard Tips gevraagd: hotels of motels? vooraf al boeken?

Hallo, wij willen begin mei 14 dagen door Florida reizen. Hebben de westkust van de USA al eens met een camper bezocht, zonder reserveringen vooraf. Dat gaf geen problemen, campings hadden altijd wel plaats. Nu zijn we van plan om (op de eerste en laatste nachten in Miami na) geen hotels/motels vooraf te boeken. Is dat verstandig, of lopen we dan grote kans dat alles volgeboekt is? Is er een goede motel-keten die bijvoorbeeld in heel Florida vertegenwoordigd is die prima is voor op doorreis, of raden jullie aan naar hotels te gaan? Wellicht dat we wel een hotel vooraf boeken in de plaatsen waar we meerdere nachten verblijven (Sarasota en Key West). We zijn overigens niet veeleisend. Een schoon bed en een douche/toilet zijn voor ons voldoende. We zijn erg benieuwd wat jullie ervaringen en tips zijn.

5. Top | #125
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Re: Tips gevraagd: hotels of motels? vooraf al boeken?

Motels: Super 8, Days Inn en Motel 6 bijvoorbeeld.
    Iets luxer: Howard Johnson en Holiday Inn, La Quinta.
    Maar het barst van de m/hotels in Florida en mei is zeker geen hoog seizoen. Behalve op de heel populaire plaatsen als bijv. Key West kan je vrijwel altijd iets vinden, ga alleen niet te laat zoeken.
    Verzamel Directories van verschillende ketens en couponboekjes in de Hamburgertenten en Denny's. Je kunt dan iets uitzoeken en per telefoon of internet reserveren.

Succes, goede reis
    Knaapje

6. Top | #126
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.

Standaard Re: Tips gevraagd: hotels of motels? vooraf al boeken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Behalve op de heel populaire plaatsen als bijv. Key West kan je vrijwel altijd iets vinden, ga alleen niet te laat zoeken.
    Zorg ook dat je aankomstdag niet op een vrijdag of zaterdag is. Dan is er veel volgeboekt en de prijzen verdubbelen. Wij komen meestal op zondag aan in Key West en dan is het geen probleem om iets te vinden.

7. Top | #127

Standaard Re: Hotel wel of niet van te voren boeken

Wij zijn net terug uit Florida, 9 nachten geboekt 3 niet. Alle drie overnachtingen kwamen veel duurder uit dan dat ik bij reisbureau zou hebben geboekt. Dus als je ongeveer je reisschema weet, zou ik vooraf boeken.

8. Top | #128
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Standaard Re: Hotel wel of niet van te voren boeken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hwzutt Bekijk Berichten
    Wij zijn net terug uit Florida, 9 nachten geboekt 3 niet. Alle drie overnachtingen kwamen veel duurder uit dan dat ik bij reisbureau zou hebben geboekt. Dus als je ongeveer je reisschema weet, zou ik vooraf boeken.
    Met zoveel stelligheid als waarmee jij het nu brengt zou ik dit niet durven beweren. Ik heb namelijk juist de ervaring dat de zogenaamde 'walk-in rates' zeker niet slechter en soms zelfs beter zijn dan de prijs die je zou betalen indien je vooraf boekt. Je moet echter wel weten welke opties je hebt en welke spelregels er zijn om een betere prijs te bedingen. Een goede voorbereiding is dus noodzakelijk. En dan nog lukt het niet altijd om goedkoper uit te zijn. Persoonlijk vind ik op deze manier rondreizen leuker dan alles vooraf vastleggen. Je bent lekker flexibel en komt soms op plaatsten waar je anders nooit zou komen. Maar goed, de voor- en nadelen van voorafboeken versus op de bonnefooi gaan zijn op dit forum al eens uitgebreid besproken.

9. Top | #129
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard Re: Hotels van te voren boeken of ter plaatse?

Hoteleigenaren weten ook wel dat je geen zin hebt om eerst 10 hotels af te gaan om de beste prijs te vinden en zullen je daarom niet het achterste van de tong laten zien. Zeker niet als het maar om 1 overnachting gaat. Ik moet wel zeggen dat we in het westen van Amerika goede ervaring hebben met Motel 6 en Super 8 - zij verhogen prijzen niet als je walk-in reserveert op de dag zelf.

10. Top | #130
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Standaard Re: Hotels van te voren boeken of ter plaatse?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Stern Bekijk Berichten
    Hoteleigenaren weten ook wel dat je geen zin hebt om eerst 10 hotels af te gaan om de beste prijs te vinden en zullen je daarom niet het achterste van de tong laten zien.
    Daarom is een goede voorbereiding ook noodzakelijk. Zoek gericht en zorg dat je niet te laat bij een hotel aankomt. Als laat komt dan weten ze inderdaad dat je waarschijnlijk niet al te veel zin meer hebt om verder te zoeken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Stern Bekijk Berichten
    Zeker niet als het maar om 1 overnachting gaat.
    Juist dan kun je de betere prijzen bedingen. Dan kunnen ze namelijk wat eenvoudiger een kosten-baten afweging maken.

Forum Rechten