Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 29 van de 55 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 550

Onderwerp: Kennedy Space Center

1. Top | #281
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katty Bekijk Berichten
    Maar blijkbaar kan je daar nog geen tickets voor krijgen.
    Hi Katty,

Schijnbaar heb je de tickets nog niet kunnen krijgen. Dat is vreemd, want blijkbaar kan je ze gewoon op de sites kopen. Kijk op http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx en http://www.ksctickets.com/ en je kunt er bestellen zoveel je wilt.

Misschien maar goed dat je ze nog niet gekocht hebt. Wellicht handig om een pb aan een van de moderatoren te sturen. Als er een code beschikbaar is, kan je misschien nog wat korting krijgen voor Seaworld. Succes met bestellen!

2. Top | #282
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

ja, die van seaworld zou wel lukken qua datum, maar bvb voor "Dine with Shamu" kon je nog geen datum in april doorgeven
    Voor KSC zal ik met de link nog eens zien.
    Bedankt alvast.

3. Top | #283
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

ja, KSC General Admission Tickets kan ik kopen maar als ik de Close up tour erbij wil boeken, dan moet ik de gewenste datum doorgeven en dat kan dus maar tot half februari.

4. Top | #284
    Ingeschreven
    Dec 2007

Ah, je wilt tickets voor de Tour op KSC en voor Dining with Shamu in Seaworld. Ik vond het al zo vreemd dat je geen tickets kon krijgen....
    Ik weet niet wanneer 'jouw' data via internet te boeken zijn. Telefonisch moet het iig wel lukken. Misschien even moed verzamelen, maar het lukt vast!

Voor KSC:

Mailadres: kscinfo@dncinc.com
    Contact the Sales Office at 321-449-4400.

Voor Seaworld kan je waarschijnlijk het volgende mailadres gebruiken:

VacationReservation@SeaWorld.com , anders ook telefonisch For International use 1-407-363-2559
    Laatst gewijzigd door Teleton; 07-11-08 om 17:44. Reden: telefoonnummer toegevoegd

5. Top | #285
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard Verschil Admission-Nasa Close Up bij KSC

Hallo,

Kan iemand mij het verschil duidelijk maken tussen een gewoon admission ticket voor KSC en een admission met Nasa Up Close ticket?
    Allebei een bustour, allebei duren ze 2u, maar het enige verschil is dat je met de Nasa Close Up iets dichterbij komt: klopt dat?
    Het verschil is nogal groot in prijs, daarom deze vraag (namelijk €70)
    Is voor iemand met geen kennis hierover met het gewone ticket al niet genoeg te zien?
    Ik veronderstel niet dat mensen die de Nasa Close Up tour doen ook nog eens de gewone bustour doen
    Enfin, alle info is welkom want ik weet niet goed wat te nemen
    Alvast bedankt.

6. Top | #286

Standaard Re: Verschil Admission-Nasa Close Up bij KSC

van hun site:
    Extra stops include the A/B Camera Stop – the closest viewing for the Space Shuttle Launch Pads, and the International Space Station Center where actual components are readied for launch into space.
    Heb zelf de Up-close tour ook gedaan. En je komt inderdaad veel dichter bij de lanceerplatforms en hebt meer stops voor o.a. het maken van foto's.
    Tevens is een bezoek aan een fabricagehal voor de ISS mogelijk. (ERG interessant)

Al met al: het kost idd $21,- (ex tax) meer maar voor een beetje liefhebber naar mijn idee wel de moeite waard.

7. Top | #287
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005

Standaard Re: Verschil Admission-Nasa Close Up bij KSC

We hebben deze tour ook gedaan vorig jaar. Je komt inderdaad dichter bij de lanceerplatforms, maar je komt ook bij de landingsbaan. We vonden het ook het geld echt waard. De enige tegenvaller was dat we niet uit de bus mochten bij de lanceerplatforms, omdat er op dat moment bliksem was binnen de veiligheidsafstand van een aantal mile. Je kan daar niet schuilen, dus moet dan in de bus blijven. Zie hieronder 2 foto's van stops die je bij de normale tour niet heb.
    Grz
    Ton

Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

8. Top | #288
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009

Hallo,

wij verblijven eerst in WDW en gaan dan op disney cruise.
    We hadden gedacht om tijdens de tranferdag het KSC te bezoeken.
    De boot vertrekt om 17 u, dus ik denk toch in te checken rond 14 u.
    Is dit haalbaar ?
    Is het leuk met kindjes van 6 en 4 ?

9. Top | #289
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door briene Bekijk Berichten
    Is dit haalbaar ? Is het leuk met kindjes van 6 en 4 ?
    Twee heel verschillende zaken, eerst maar haalbaar. Alles kan, maar je vakantie krijgt wel een beetje hoog 'ren je rot' gehalte. Is het leuk? Jazeker.....maar in mijn beleving niet voor kinderen in deze leeftijd. Heb je misschien zelf al op de site van KSC gekeken? Volgens mij kan je dan goed inschatten of het iets voor jullie kids is.

10. Top | #290
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009

Is het zo dat tijdens de maand juli de Up Close toer niet wordt gedaan ?

Forum Rechten