Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 28 van de 55 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 550

Onderwerp: Kennedy Space Center

1. Top | #271
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006

Standaard Re: Kennedy Space Center

@mirella37;
    Wij zijn in de meivakantie naar KSC geweest met 2 meiden van 8 en 6 jaar. Ondanks dat het meiden zijn en dat ze niet super geinteresseerd zijn in ruimtevaart vonden ze het toch heel bijzonder om te zien. Wij hebben gewoon de standaard tour gedaan en dan kun je op 3 plaatsen uitstappen en rondkijken. Verder hebben we de shuttlelaunch met de oudste, gedaan, de jongste was nog net te klein.
    En we hebben de IMAX-film bekeken. Die film vonden de meiden niet zo bijzonder.

Al met al hebben we een hele dag volgemaakt daar. Tijdens ons bezoek zou er eerst een raket gelanceerd worden maar dat ging niet door. Het blijft natuurlijk voor ieder gezin persoonlijk maar wij vonden het een bijzondere ervaring zouden het iedereen aanraden. Het is iets wat je eigenlijk wel gezien moet hebben. Wanneer kun je nu een raket en een space shuttle van dichtbij zien?

Als je onze meiden laat kiezen tussen een Disney(water)park en KSC zullen ze wel voor een Disney(water)park kiezen maar ze vonden het toch heel leuk om gezien te hebben.

Weken nadat we terug waren zei de jongste zomaar ineens: "toch wel jammer mam dat die raket niet gelanceerd werd, dat had ik toch wel graag willen zien". Terwijl zij het tijdens het bezoek het minst leuk vond. Veel succes en plezier met de voorbereidingen voor jullie bijzondere reis.

Groetjes,
    Corrine
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-10 om 20:47. Reden: full quote eruit

2. Top | #272
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2008

Standaard Re: Space Center en Everglades iets voor kleine kinderen?

@svenehans
    had zelf dit ook al ondervonden. Ik dacht de up close tour geboekt te hebben en heb netjes de tickets uitgeprint, maar zag nergens een datum staan. Dit verbaasde me, want als ze je adviseren te reserveren, dan vraag ik me af hoe ze weten wanneer ik kom. Daarom maar een mailtje gestuurd. Reeds na 2 dagen een antwoord. Ik bleek alleen voor de admission betaald te hebben. Dus zeg maar de toegang. Voor de up close tour moest apart geboekt worden en of ik maar een telefoonnummer wilde bellen.
    Dit heb ik de volgende dag gedaan en binnen 10 min was alles geregeld. Ik ga nu op 29 sept met de tour van 10:40 uur.

peter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-10 om 20:48. Reden: full quote eruit

3. Top | #273

Standaard KSC ook open op de dag van lancering?

Zoals de vraag al luidt:

Is KSC ook open op de dag van lancering? wij willen 14 november een bezoek brengen en een rond tour doen en dan 's avonds de shuttle zien opstijgen. Maar we kunnen nergens informatie vinden of dit mogelijk is.

Rene

4. Top | #274
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: KSC ook open op de dag van lancering?

Hier wat gedetailleerde info: http://www.launchphotography.com/Shu...h_Viewing.html

Overigens is 14 november een nacht-lancering....
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #275

Ja dat hadden we indd gezien dus leek het ons leuk om overdag het space centre te bezichtingen en dan een hotel te zoeken om zo 's avonds weer terug te gaan en de lancering te bekijken...
    of is er 's avonds niet zo veel te zien? (lijkt me juist wel)

Rene

6. Top | #276
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Zelf nooit gezien maar dit filmpje geeft je een indruk:
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

7. Top | #277
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Ik zou nóg maar een dag eerder gaan... Op de 14de zal het wel één grote puinhoop worden om daar uberhaupt te komen...

Opstoppingen van een paar uur zijn dan ook heel gewoon...
    Als ze al open zijn... heel vaak niet...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-10 om 20:54. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

8. Top | #278
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene jansen Bekijk Berichten
    en dan een hotel te zoeken om zo 's avonds weer terug te gaan en de lancering te bekijken...
    ..'k zou niet te lang meer wachten met zoeken. Zoals Corrus ook al aangeeft, komt er altijd nogal wat volk op af. Reken inderdaad gerust op verstopte wegen. Het is zeker de moeite waard, we hebben een lancering heel vroeg in de ochtend meegemaakt, maar toen was het al wel licht. Een nachtlancering hebben wij zelf helaas nog nooit gezien. Ze werden altijd uitgesteld.......

9. Top | #279
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008

Tijdens de 'Up Close Tour' die ik begin oktober heb gevolgd werd inderdaad verteld dat op een dag van een lancering alles er ècht anders uit ziet daar... wegen afgezet, heel veel drukker... en rondleidingen worden niet gedaan. Ik zou dus ook voor een andere dag kiezen... Overigens werd de lancering die wij zouden zien uitgesteld. Vanwege Hubble-problemen. Gelukkig niet met een paar dagen (zodat we het nèt zouden missen), maar met een paar maanden... Overigens vond ik het erg mooi bij KSC! Het was er niet druk toen wij er waren... hebben lekker de tij genomen en genoten!
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

10. Top | #280
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

Wij willen volgend jaar in april gaan. Maar blijkbaar kan je daar nog geen tickets voor krijgen. Bij Seaworld hetzelfde. Vanaf wanneer zouden deze beschikbaar zijn? Iemand ervaring? We gaan begin april 2009.

Forum Rechten