Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 52

Onderwerp: Goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

1. Top | #31
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: Wie kan er goed engels lezen of heeft ervaringen met deze site?

Niet aan beginnen ! Zoals andere ook schrijven, goedkope tickets bestaan niet. Je MOET er altijd wat voor doen en dat is dus hier ook het geval. Je moet een Timeshare bijeenkomst bijwonen en dat raad ik je ten stelligste af. Ook de Cheap Ticket stands en winkeltjes die je overal tegenkomt in Orlando/Kissimmee e.o. moet je NIET doen. Ook daar zit een gemene giftige adder onder het gras. Helaas...........

Groetjes,
    Walter

2. Top | #32
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Moet eerlijk zeggen dat het wel bestaat. Ben in mei dit jaar langs zo'n praatje geweest. Probleem is alleen dat ze zeggen dat het maar een uurtje duurt, terwijl wij er van 6.45 tot 11.00 mee zoet waren!!! We hebben dan wel 2 tickets voor Seaworld gekregen en $100 cash. Dus tja, is dat het je waard???
    En oh ja, we hebben geen timeshare unit gekocht...

Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

3. Top | #33
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Je schrijft het zelf al, het bestaat maar ik moest....

Het bestaat dus niet.......

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

4. Top | #34
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Goedkope tickets meestal timeshare

Mijn man en ik zijn voor het eerst in Orlando. We hebben lang geaarzeld naar welke parken we toe zouden gaan en dus op voorhand geen tickets gekocht of besteld. In ons hotel aangekomen, begon de receptioniste gelijk over een 'fantastisch aanbod'. Als we een uurtje een rondleiding volgden bij een nieuw resort van hun keten (Best Western), dan kregen we een gratis ontbijt EN 2 tickets voor Universal Studio voor $ 75. Dat leek ons wel wat. We hadden er om 6,30 uur voor op staan graag voor over. Maar het bleek al gauw om een aggressieve en ordinaire timeshare presentatie te gaan. Deze zou niet 'een uurtje' maar een dagdeel duren. Het gratis ontbijt was te vies voor woorden en we voelden ons behoorlijk erin geluisd. Misschien naief, maar wij hadden dit nog nooit meegemaakt.
    Later bleek dat rond Kissimmee overal zeer goedkope tickets worden aangeboden. Maar zoals de tourist office ons vertelde; allemaal timeshare verhalen. Dus beware !!! Als je het geen probleem vindt de hele ochtend te luisteren naar iets wat je toch niet wilt, prima. Maar anders.. als je zeer goedkope disney/seaworld of andere parken tickets worden aangeboden, altijd een gezonde achterdocht tonen.

Wij gaan nu morgen naar Seaworld met zelfbetaalde tickets bij Undercover Tourist (dankzij het schema van Michel).. Okee, voor $ 141 maar we voelen ons er een stuk beter bij.

Groetjes
    Caroline

5. Top | #35

Standaard Flinke kortingen op kaarten Disney/Universal?!

Over 2 weken ga ik met mijn partner en vrienden voor 2 weken naar Florida (fly & drive). Wij verblijven o.a. 4dagen in Orlando.

Nu heb ik onlangs gehoord van vrienden die er ongeveer 4-5jaar geleden geweest zijn, dat er bij sommige hotels voorlichtings ochtenden (oftewel verkooppraatjes) worden gegeven over het kopen van een vakantiehuis. Op zich niet zo bijster interessant.

Echter wat ik begreep is wanneer je hier naar toegaat en die zitting bij woont je aan het eind van zo'n zitting een kortingsvoucher krijgt waardoor je met zeer hoge kortingen 50%> of meer kaarten kunt kopen voor Disney , Universal etc.

Nu is dit een aantal jaren geleden, weet iemand die recentelijk in Florida is geweest of dit nog steeds aangeboden wordt, en zo ja waar dit te vinden is zoal?

6. Top | #36
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Flinke kortingen op kaarten Disney/Universal?!

Ja hoor, dit bestaat nog, gewoon even de zoekfunctie op het forum gebruiken met de term Timeshare. Er is genoeg over te vinden. Ook via Google: http://www.google.nl/search?sourceid...eshare+orlando

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

7. Top | #37

Heb een collega die dit gedaan heeft! Zij heeft mij aangeraden om dit NIET te doen. Zij en haar man hebben na 4 uur (zou 3 uurtjes duren) geeist dat zij de manager zouden spreken omdat die gene van Timeshare hun niet wilde laten gaan zonder dat ze getekend hadden voor een timeshare contract. Toen wilde ze vervolgens de beloofde kaarten niet geven! Zonde van je tijd. Er schijnen kleine ticketboots te zijn waar je ook voor minder kaarten kan kopen. Ik denk dat je dat beter kunt proberen. en als je een anwb kaart hebt schijn je ook korting te krijgen (zal niet veel zijn, maar alle beetjes helpen)!
    Succes!

Groetjes,
    Heltje

8. Top | #38
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heltje Bekijk Berichten
    Er schijnen kleine ticketboots te zijn waar je ook voor minder kaarten kan kopen. Ik denk dat je dat beter kunt proberen. en als je een anwb kaart hebt schijn je ook korting te krijgen (zal niet veel zijn, maar alle beetjes helpen)!
    Oeps, niet zo'n goed advies hoor, en met "het schijnt" berichten help je niet echt om de betrouwbaarheid van de informatie op dit Forum te bevorderen. Neem liever de moeite om je berichtje vooraf zelf even te controleren voor je het plaatst. Over de kaartverkoop bij de kiosk is hier ook al best veel geschreven op het Forum bijvoorbeeld in dit topic. Soms gaat het goed, maar soms ook niet. Het beste advies; neem geen risico en koop legale tickets!

En over de Show your card korting: Voor Disneykaarten betekent Show your card niets,nada geen korting. Voor Seaworld 3 dollar korting voor een (te dure) dagkaart. Wil je precies weten waar je aan toe bent? Raadpleeg de site van de ANWB of AAA en vergelijk vooral de prijzen van de e-tickets op de sites van Universal en Seaworld.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 24-02-09 om 12:27. Reden: topic vergeten te linken

9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker karin1978's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007

Standaard Re: Goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

Hallo allemaal,

Nu ik sommige stukjes gelezen heb merk ik al dat we er goed vanaf zijn gekomen.
    Ja, wij zijn er ook in getrapt. We hadden via priceline een hotel gekregen bij Windham in Orlando. Er mooi hotel. Op de kamer lag een folder van kaartjes voor diverse parken met korting via de receptie. Wij hadden interesse in een combi-ticket voor sea-world en Bush Gardens. Dus we gingen naar de receptie om info te vragen. We werden door verwezen naar een tafeltje in de lobby, waar een keurige mevrouw zat die ons kaartjes bood met flinke korting. Het enige wat je moest doen was naar een bijeenkomst gaan over timeshare. Ik had zo mn twijfels, maar mn vriend deed een bod van 100 dollar voor 2 combi-kaarten. En ze accepteerde ook nog. Dus na wat kritische vragen van mij gingen we de volgende ochtend om 7.30 naar de meeting. We kregen een verkoper met een student toegewezen die ons een timeshare wilde aansmeren. Het verhaal klonk goed, maar goed we gaan niet zo maar over 1 nacht ijs. Alles zag er netjes uit, ze drongen niet aan. Ze hebben twee keer gevraagd of we het echt niet wilden doen en toen hielden ze op. Na een korte evaluatie van een leidinggevende (vervelende man) stonden we weer buiten na exact 120 minuten met twee combi-kaarten op zak voor de totaal prijs van 100 dollar. Moet eerlijk zeggen dat de tijd best snel ging en het best grappig is om te zien, behalve die laatste man. Maar dat duurde gelukkig maar even. Verder denk ik ook wel dat we geluk hebben gehad als ik de rest zo lees. Maar goed ervaring rijker en de volgende keer beter opletten.

10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007

Standaard Re: Goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

Niet doen!

Wij werden vorig jaar ook in ons hotel overrompeld door een flinke (! dat dan weer wel) korting als we gedurende 1.5uur een nieuw "resort" gingen bekijken. Als onwetende zuunige Nederlander ga je dan toch even nadenken en wij dachten van, ach, even bij een nieuw sjiek resort kijken met gratis ontbijtbuffet en dan lekker gaan Disney'en, snel verdient!

Dus niet. Daar gingen we met onze twee kids van 4 en 2.5, op ons Magic Kingdom dagje. We werden netjes op tijd opgehaald bij het hotel... echter bij aankomst van "het resort" had ik al zoiets van... dit is niet wat ik ervan verwacht had. Een enorme aankomsthal met veel tafeltjes waar we mensen verveeld naar een man zagen luisteren die een dikke map bij zich had. We namen wat broodjes van het karige buffet en er diende zich een man (een verkoper) aan die ons wilde gaan rondleiden. In het begin was hij erg vriendelijk was maar na een kwartier (toen hij al doorkreeg dat wij er geen trek in hadden) begon hij steeds norser begon te worden maar toch moest het hele riedeltje afgewerkt worden door het hele gebeuren. Ik kreeg bijna de tranen in mijn ogen toen m'n dochtertje steeds maar bleef vragen "zijn we nu bijna bij Disney?", "dat daarachter, is dat van Disney?" en "volgens mij zie ik Disney al!". Terug bij aankomst in de grote hal werden we vervolgens nog gedwongen om een hele verkooppraat waarin de bedragen op tafel kwamen aan te horen. Toen we duidelijk lieten merken geen interesse te hebben moest er nog iemand anders bijgehaald worden, die nog interessantere (lagere) bedragen kon aanbieden... toen we vervolgens stug bleven volhouden echt totaal geen interesse te hebben in timesharing maar gewoon met onze kids naar Disney te willen werden we "losgelaten" met de 4 beloofde tickets en netjes naar Disney getransporteerd. Al met al duurde het denk ik 1.5-2 uur...

Een eens en nooit meer ervaring.

Forum Rechten