Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 35 van de 86 EersteEerste ... 2533343536374585 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

1. Top | #341
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren

Op de site van USAReisen wordt je ook niet echt wijzer:
    Florida
    Miami South Beach N MIA3

Als ik zou moeten gokken dan is het de lokatie van National. Zij delen vaak een lokatie met Alamo:

South Miami Beach (MIAS01) Pickup Location

South Miami Beach
    2401 Collins Ave
    Miami Beach , FL 33140
    US

Hours:Sun-Sat: 08:00 am 05:00 pm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #342
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007

Hoi, wij gaan van de zomer naar Toronto en dan terug richting New York. Weet iemand of je voor niet al teveel geld je auto mee over de grens kan nemen. Of moet ik dan aan Amerikaanse zijde een auto huren?

3. Top | #343
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Volgens mij is Amerika/Canada geen probleem, maar met een huurauto naar Mexico mag niet.

4. Top | #344
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Ehhmmm... Volgens mij mag dit dus niet....

In verhuurvoorwaarden staat duidelijk dat je niet met de in de US gehuurde auto niet het land mag verlaten...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

5. Top | #345
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten

In verhuurvoorwaarden staat duidelijk dat je niet met de in de US gehuurde auto niet het land mag verlaten...

Nou er schijnen toch wel mogelijkheden te zijn.
    Van de Alamo site:

One way rentals between the U.S. and Canada are available at participating locations.

Exceptions

Canada
    The Canadian Import Law prohibits Canadian Citizens from taking a U.S. owned rental vehicle from the U.S. into Canada. The rental vehicle will be seized by Canadian Customs at the border, whether the Canadian renter plans to return the vehicle to a U.S. or Canadian location. The U.S. owned rental vehicle cannot be imported into Canada, even to temporarily cross the border. However, a Canadian may rent a Canadian owned vehicle in the U.S. and return it to Canada or cross the border without the vehicle being seized. Any U.S. Citizen renting a vehicle in the U.S. may drive across the U.S./Canadian border with no restrictions. The driver may be asked by Customs to show a rental agreement and a form of identification, such as a driver's license.

en van de site van de bekende Duitsers:
    Fahrgebiet:
    > innerhalb US-Staaten
    > Fahrten nach Kanada
    > Fahrten nach Mexico

erlaubt
    erlaubt
    nicht erlaubt

Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 08-02-09 om 19:36.

6. Top | #346
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floriaantjes Bekijk Berichten
    Even een vraagje over de adressen van Alamo in Miami.
    Ik heb al wel het één en ander gegoogeld, maar ik ben bang dat ik dan van Alamo bij het vliegveld het adres van het hoofdkantoor krijg.
    Ik heb de auto geboekt (Door ervaringen van het forum) bij USAreisen.de, van hun ook alle gegevens via de mail ontvangen, maar geen adresgegevens om de auto op te halen en af te leveren. Ophaal adres is Miami airport (MIA) , weliswaar een dag na aankomst met een shuttle busje van het hotel en het afleveradres (MIA3).
    Weten jullie de straatnamen, zodat we niet bij het verkeerde kantoor staan. ?
    Als je via USAreisen hebt geboekt en de ophaal lokatie Miami Airport is, dan moet je zijn op -> 3355 Nw.22nd St. Miami.
    Het meest makkelijke is om de gratis shuttle bus vanaf het vliegveld te nemen. Anders moet je gewoon op bovenstaand adres zijn.

7. Top | #347
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten

Wij hebben ook gewoon met onze huurauto in Toronto gereden.
    Eigenlijk niet bij stil gestaan of dat wel mocht - we gingen ervan uit van wel..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #348
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007

Er komen nogal wat kosten bij voor het afleveren van deauto op een andere plek.

Heeft iemand van jullie het e-mailadres van usareisen?

9. Top | #349
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Alle contactgegevens vind je hier: http://www.usareisen.de/flamingo/impressum.htm

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

10. Top | #350
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Connie Bekijk Berichten
    Er komen nogal wat kosten bij voor het afleveren van deauto op een andere plek.
    Dat hangt er een beetje vanaf waar de andere plek ligt....In de staat Florida worden er door de meeste verhuurders geen drop-off kosten berekend.

Forum Rechten