Vorig jaar in September was het overal rustig! Langste wachttijd was misschien 20min? Is dit eind augustus ook al zoiets? Mensen met ervaring
Let me know!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik zou me er maar niet te druk om maken als ik jou was...:-k In de themaparken is het altijd een drukte van belang maar je kunt 'jouw' periode niet vergelijken met de feestdagen in december of zo. Voor algemene informatie over de drukte in een bepaalde periode kijk je bijvoorbeeld hier .
Vorig jaar in September was het overal rustig! Langste wachttijd was misschien 20min? Is dit eind augustus ook al zoiets? Mensen met ervaring
Let me know!
Laatst gewijzigd door Michael66; 08-02-09 om 14:56.
...mooi, dat klopt dan met de opgave van undercouvertourist....
In augustus is het nog volop seizoen en kan je de bijbehorende drukte verwachten. Op de eerste maandag in september is het Labor Day. Dit wordt zo'n beetje gezien als de afsluiting van het zomerseizoen. Net als hier, kent men in de VS zoiets als vakantiespreiding, maar in de eerste week van september zijn alle scholen wel zo'n beetje begonnen. Lagere prijzen van hotels, villa's en vluchten en de prognose van undercouvertourist wijzen op een (sterk) afnemend bezoekersaantal na Labor Day.
...of bedoel je misschien: 'Mensen met een glazen bolLet me know?'
Het Labor day weekend zelf is wel erg druk. Maar daarna is het erg rustig, behalve in de restaurants. Dankzij free dining in die periode.
Wat is druk? In termen van wachttijden?
Verder zal het wel meevallen denk ik zo eind augustus. September was zalig. Denk niet dat weekje vroeger zo een verschil maakt![]()
Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 19:42. Reden: full quote eruit
Dat weekend: populaire attracties 1 uur en meer. Na Labor Day halveert dat, m.u.v. Soarin'; die attractie is zo populair (en toegankelijk voor jong en oud) dat de wachttijd vrijwel altijd minimaal 45 minuten is.
Is te doen.
En rond die periode vanaf 25augustus tot dat weekend zal dat allemaal wel pak minder zijn.
Wij hadden vorig jaar wachttijd bij soarin van 20min.
Dus![]()
Laatst gewijzigd door Michael66; 09-02-09 om 16:31. Reden: full quote eruit
Ik was gisteren bij parkopening in Epcot. Liep meteen door naar Soarin'; toen ik daar aankwam was de wachttijd al 20 minuten. Heb toen een fastpass genomen en toen ik daarvoor terug kwam was de wachttijd 90 minuten. En dit was een normaal weekend. Het is enige abnormale was dat het Nationaal cheerleader kampioenschap in WDW was, dus het stikte overal van de gillende schoolmeiden.
hoi,
ik heb een vraagje?
ik ga in mei naar wdw en ik wou weten wat ongeveer de drukte is rond die tijd? ga van 15 tot 29 mei.
alvast bedankt.
wij zijn vorig jaar in mei geweest rond die tijd.
het is dan best rustig.
de laatste maandag in mei is het memorial day. das een vrije dag en dan kan het wat drukker zijn, maar voor de rest is het in mei redelijk rustig.