Ok, wij hebben ook altijd alamo gold
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Het is in Florida inderdaad extremer dan in LA, Las Vegas etc, eerlijk gezegd ervaar ik het zelf niet zo als een probleem. Gewoon van te voren weten dat je hebt geboekt wat je wil en een simpel nee op elke vraag volstaat. Dan ben je ook zo weg zonder problemen, het wordt gewoon erg onduidelijk gemaakt doordat er bij de reisbureaus hier allerlei namen zijn verzonnen zoals "All inclusive" ed waar dus echt niet alles in zit. Ik weet voor mezelf dat Alama Gold compleet is en die neem ik dan ook.
Laatst gewijzigd door mafo; 07-12-08 om 14:40.
Ok, wij hebben ook altijd alamo gold
Ik heb er in miami nog nooit last van gehad, wel natuurlijk van:
A: zou je geen road service assistance pakken zodat je ook gecoverd bent bij verlies van sleutel, pech onderweg bla bla bla?
B: nee dank u.
A: het is wel heel handig als je bla bla bla...
B: nee als dat gebeurt betaal ik wel gewoon op dat moment.
A: dat is zeker, dat zul je dan wel moeten... echt niet?
B: nee.
A: ok, mag ik nu bij deze, deze deze deze en deze een handtekening? .......
Maar geen verder gezeur, alleen beetje stom dat ik een equinox had gehuurd en omdat die op waren kreeg ik een categorie beter en dat waren die dag gedateerde minivans... dus dan maar een gewone midsize HHR gepakt en de volgende dag omgeruild.
Laatst gewijzigd door AlexFL; 07-12-08 om 19:00.
Tis inderdaad elke keer een waar soapstory bij de autoverhuurbedrijven. Ook afgelopen april viel me dit weer op. Nu hadden we supermazzel door de hele reis door weinig wachtrijen en zo beetje als 1e de koffers van de belt te plukken... echter na al dit plezier kwamen we in Orlando in de megafile van Alamo terecht. Al met al 45min, met name door diverse hollandse mensen voor ons die wellicht voor het eerst hier een auto kwamen ophalen. De vele discussies, geruzie.. met name bij een groot gezelschap van 2 gezinnen met iets van 10 koffers, paniek en gestress alom.:twisted:
Uiteindelijk aan de beurt en eenzelfde gesprekje als Bambino.. in pakweg 7min klaar, een nieuw record !!=D>
In de garage natuurlijk alternatief, keuze genoeg en hop richting villa !
Inderdaad bekende taferelen en het rare is dat ook ik het inderdaad alléén heb ondervonden in Orlando afgelopen jaar, in Buffalo totaal geen probleem, sleutel lag al klaar en kreeg te horen dat ik ene goede boeking had gemaakt en (behalve dat de lift stuk was) alles ging supersnel.
Eenmaal op het parkeerdek, alle koffers de trap op gesleurt, stond daar keurig de gehuurde equinox, superdeluxe met leer en elektrisch verstelbare stoelen, dakraam e.d., wilde hem eigenlijk meenemen naar huis.
Maar zoals door velen al gezegd, niet extra betalen en staat de door jou gewenste auto er niet, ff vragen aan een medewerker in de garage en het is meestal zo geregeld.
Beste forumleden,
Ik ben vorig jaar in oktober naar Miami geweest met mijn vriendin. We hebben toen een auto gehuurd bij Alamo. Begin november kreeg ik de afschrift van mijn Rabocard binnen en stond er een afschrijving op van Alamo waarvan ik niet wist waar dat voor was. Ik alle bonnen nakijken, maar kon nergens een bon vinden met dat bedrag erop.
Een week later werd ik gebeld door mijn moeder, zij had een brief gekregen voor mij vanuit Oklahoma. Nu woon ik al 2 jaar niet meer thuis, en heb ik mijn oude adres dus ook niet opgegeven bij het reisbureau (duhhh). Ik vind het dus raar dat Alamo mij een brief stuurd naar een adres waar ik al 2 jaar niet meer woon :???:. Het was een brief van Alamo. Dit stond er:
Dear renter,
We have been contacted in regards to an unpaid parking, traffic, and/or toll (including any associated fines, if any,) incurred during the course of your rental. Relevant information is listed below.
MIAMI-DADE EXPRESSWAY AUTHO
Dan met de tijd en datum wanneer het gebeurd moet wezen. Wij weten nog dat we die middag rond die tijd richting de Dolphin Mall gingen. Onderweg paar keer toll moeten betalen, maar verder niks bijzonders meegemaakt. De Rabobank en het reisbureau zijn er nog mee bezig en zeggen dat er zonder mijn toestemming niks van rabocard mag afgeschreven worden. Ik heb een mail gedaan naar Alamo, maar krijg tot nu toe nog geen reactie terug. Heb ik iets over het hoofd gezien/gelezen of iets anders verkeerd gedaan, of is Alamo nu raar bezig? Zou iemand mij misschien meer kunnen vertellen?
JvG
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Ja, dat zou heel goed kunnen. Dat dat in het huurcontract staat en ik daarvoor getekend heb. Het rare vind ik, dat ik later toen ik al een tijdje terug was in NL dat het toen pas van mijn rabocard was afgeschreven. En kan iemand mij vertellen waarom Alamo mij een brief stuurt naar mijn oude adres??? Hoe komen ze daar nou weer aan? Ik sta nergens meer geregistreerd onder dat adres namelijk.
En wat de toll betreft. We moesten elke keer bij de toll 1 dollar betalen. Toen konden we een afslag nemen richting Dolphin Mall, verder hebben we geen toll gezien of wat dan ook.
Bij mij werd een paar jaar terug maanden na terugkomst door Alamo een klein bedrag op mijn creditcard belast.
Zonder enig bericht of nadere uitleg.
Het was naar ik me herinner iets van $ 15, maar ging mij om het principe, dat ze maanden later zonder enige uitleg iets op je cc belasten.
Ik heb toen met de Nederlandse vertegenwoordiging e-mail contact opgenomen en op hun verzoek een kopie van de afrekening gestuurd.
Werd zeer voortvarend opgepakt en met een excuusbrief teruggeboekt.
Misschien het proberen waard?
Knaapje