Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Reisschema Chester2203

1. Top | #11
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard Re: Reisschema Chester2203

ik mis de zee, old town, kennedy spacecenter.
    En ja, maar al genoemd de waterparken van disney.
    en met name typhoon lagoon, maar blizzard beach is ook leuk.

Overweeg ook eens om naar cirque du soleil te gaan, per slot van rekening ben je toch al in orlando.

De tip om eind vd vakantie naar discovery cove te gaan = goed, niet alleen omdat het dan waarschijnlijk rustiger zal zijn maar ook omdat dit een ervaring is die je niet wilt vergeten.
    Het is apart en leuk om speciaal voor het laatst te bewaren.

In tijdsdruk zul je waarschijnlijk niet komen, jullie gaan lang genoeg erheen.
    de meesten nemen die tijd voor en rondje florida van orlando tot bv key west en terug.

succes pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

2. Top | #12
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007

Daarom ben ik ook zo blij met jullie reacties en ik ga geloof ik ook jouw reis verslag maar eens lezen Rembrant :-)
    Wij zijn niet echt van die strand gangers en Space Center vind ik mijn kinderen nog een beetjes te klein 7/9 jaar..
    Cirque du Soleil hadden we nog niet aan gedach.. is ook nog een idee. Zie je zo is 4 weken toch nog te kort haha...
    Laatst gewijzigd door chester2203; 20-12-08 om 17:03.
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

3. Top | #13
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Ik denk zeker dat jullie een dagje zee in moeten plannen, jullie kinderen kennende vinden ze dat heerlijk, en dan zou ik naar de kant van Cocoa Beach gaan, dat is minder ver.
    Kennedy zou ik ook nog niet doen. Onze meiden waren nu 10 en 13 en die liepen er ook nog niet warm voor, over 14 maanden doen we het wel, dan zijn ze 13 en 15. Maar we willen ook eerst de film "Apollo 13" met ze kijken, dat zegt dan toch net iets meer.

Old Town, niet iedereen houdt er van. Downtown Disney is wel weer leuk, zeker voor de kinderen, een hele grote Disney winkel, Lego, en lekker gezellig. Een heerlijke ECHTE koffie drinken bij Café Bongos, evt. met een smakelijk Cuban sandwich. Da's voor herhaling vatbaar. Of probeer het Dino restaurant T-Rex en laat het ons maar weten!!
    Groetjes weer!

www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

4. Top | #14
    Ingeschreven
    Jun 2007

Wat precies is old town. De laatste keer dat ik in Florida was (tijdens de olympische spelen) had je alleen in Orlando een uitgaans straat, ik kan nu niet op de naam komen. Old town zegt me niets. Dat is toch niet st Augustine. Die straat die ik bedoel is Churchstreet Station..
    maarwat ik al zei dat was 12 jaar geleden.
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

http://www.old-town.com/ Daar istie weer :-) Ook deze keer van Google ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

6. Top | #16
    Ingeschreven
    Jun 2007

Old town is een aanrader maar is dit voor een hele dag of is een halve dag in combinatie met shopping oid.
    Nog iets anders Wij vliegen vanaf Brussel heeft iemand daar ervaring mee. Wij zelf hadden het idee om met de trein naar brussel te gaan daar je dan niet hoeftte parkeren en wij wonen relatief dicht bij een groot station. Ik had al gekeken bij de NS en ik ben voor een retour 98 euro kwijt daar kan ik volgens mij niet voor rijden en parkeren.

7. Top | #17
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Oldtown is vooral leuk op vrijdag of zaterdag. Kijk maar eens op de site.ga er s'avonds heen. Wij gaan meestal omstreeks 18:00uur tot een uur of 22:00 of soms wat later. Je hebt er leuke winkeltjes en veschillende bars met live muziek. Ik zou beslist eens heen.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

8. Top | #18
    Ingeschreven
    Jun 2007

Naar aanleiding van jullie adviezen zit ik weer effies te puzzelen om een reisschemaatje in elkaar te draaien \\/wat gaat klinken als een klok (hoop ik)[-o<
    Nu hoop ik dat jullie mij even willen helpen met het eea.
    Door jullie aanbevelingen wil ik het bezoek aan Discovery Cove naar het einde van de vakantie schuiven.
    Nu werd er gezegt om dan daar een ultimate ticket te boeken. Dus inclusief Sea World, Bush Gardens en Aquatica. voor $70 pp extra.
    Deze kan je dan toch 14 dgn onbeperkt gebruiken voorafgaande of na afloop van je bezoek aan DC. :-k
    Daarnaast hebben we tickets (als het goed komt) voor 10 dgn Disney
    in 14 dgn en nu wil ik ook nog tickets voor IoA en universal. Is daar ook een mogelijkheid tot onbeperkt voor beide parken voor bijvoorbeeld 7 of 14 dgn. Dit alles zo ideaal mogelijk en voor de goed koopste prijs :-$
    Wie kan me een beetje op weg helpen ik heb al op de site van universal gekeken maar daar kom ik niet helmaal uit. Is het ook handig om zón Fastpass voor universal te kopen. want hoe dit nu op de site staat snap ik helemaal niet. Geld dit nu maar voor één dag!!ops:
    Ik hoop op jullie hulp
    Groet Chester

9. Top | #19
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chester2203 Bekijk Berichten
    Deze kan je dan toch 14 dgn onbeperkt gebruiken voorafgaande of na afloop van je bezoek aan DC.
    Yip! Klopt. Kosten $ 329 pp via Seaworld site.

nog tickets voor IoA en universal. Is daar ook een mogelijkheid tot onbeperkt voor beide parken voor bijvoorbeeld 7 of 14 dgn.
    Koop de 2-Park e-tickets van $ 94.99 ex. tax. Deze zijn tot 6 aaneengesloten dagen na je eerste bezoek geldig.

Is het ook handig om zón Fastpass voor universal te kopen. want hoe dit nu op de site staat snap ik helemaal niet. Geld dit nu maar voor één dag!!
    Yip. De Express Plus tickets zijn één dag geldig. Per attractie kan je er (officieel) maar een keer gebruik van maken...... "Handig" is erg persoonlijk en bovendien nog eens afhankelijk van de drukte in het park. Let op: ook de prijzen van dit ticket varieren; hoe drukker het is, hoe hoger de prijs.

't Is een keuze. Lees bijvoorbeeld in het verslag van Dr. Phlox dat zij er wel blij mee waren. Wij reizen zelf in het laagseizoen, hebben alle tijd en hebben er dus ook geen behoefte aan.

Succes met de planning!

10. Top | #20
    Ingeschreven
    Jun 2007

Na jullie adviezen het volgende schema

· Zaterdag 8 aug: de Villa, boodschappen doen etc..
    · Zondag 9 aug: Universal Studios
    · Maandag 10 aug: ?
    · Dinsdag 11 aug: Islands of Adventure
    · Woensdag 12 aug:
    · Donderdag 13 aug: Disney Studios
    · Vrijdag 14 aug: Universal Studios/Islands of Adventure
    · Zaterdag 15 aug:Disney waterpark
    · Zondag 16 aug:
    · Maandag 17 aug: Magic kingdom
    · Dinsdag 18 aug: Gatorland/florida mall?
    · Woensdag 19 aug: Epcot
    · Donderdag 20 aug: Disney waterpark
    · Vrijdag 21 aug: Magic kingdom
    · Zaterdag 22 aug: Oldtown
    · Zondag 23 aug: Animal kingdom
    · Maandag 24 aug:
    · Dinsdag 25 aug: Seaworld
    · Woensdag 26 aug:Epcot
    · Donderdag 27 aug: Bush gardens
    · Vrijdag 28 aug: ?
    · Zaterdag 29 aug: Seaworld
    · Zondag 30 aug: Aquatica
    · Maandag 31 aug: Discovery Cove
    · Dinsdag 1 sept: ?
    · Woensdag 2 sept: Vlucht naar huis :cry:

Ook dit schema is in concept en staat volkomen open voor jullie reacties en suggesties. Graag ook even wat de beste combinaties van tickets passes etc is en mogelijke zaken die ik over het hoofd zie
    al vast bedankt voor de moeite
    nog even wat heeft iemand ervaring met onze periode en welke parken op welke dagen je moet mijden dan wel zeker moet gaan.
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-01-09 om 08:55. Reden: full quote verwijderd

Forum Rechten