Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Gewaagd hoor een villa boeken met zo weinig informatie over de verhuurder. Geloof niet dat ik dat ooit zou aandurven. Overigens zien de foto's van de Villa er wel erg mooi uit.
Laatst gewijzigd door mafo; 01-01-09 om 19:25.
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind 775 euro per week toch wel veel geld... (al is het natuurlijk wel een flinke villa!) 110 euro per nacht, dat kan goedkoper, al zit je dan ook ietsje kleiner denk ik.
Wel raar dat je weer voor extra personen extra mag betalen, vaak is het toch gewoon één vaste prijs per huis?
huizen in deze streek zijn toch iets duurder en wij blijven maar 6 nachten en is de prijs 775 euro met schoonmaak in . Weet dat het iets aan de dure kant is maar de villa ziet er wel mooi uit ( ..................vrouwen he )
Allereerst allemaal een goed 2009 gewenst! En dat we allemaal maar vaak naar Florida mogen gaan!
Afgelopen oktober ben ik voor de eerste keer naar Orlando geweest. En ja, ik was er voor gewaarschuwd. Heb nog zo m´n best gedaan ;-), maar ben bang dat ik ook met het virus besmet ben.
Dus ben aan het oriënteren voor de mogelijkheden om eind van het jaar naar Orlando te gaan. Lijkt me helemaal geweldig die kersttijd daar, zeker na het lezen van de recente reisverslagen. Heb een offerte binnen voor condo's op Cane Island, Island Club at Lindfields en Heritage Key.
Iemand bekend met (één van de) condo's en waarom zou je er juist wel of misschien wel juist niet naar toe gaan? Afgelopen oktober zaten we in Palm Key aan de 27. Wat verder van alles weg, maar is ons super bevallen.
Ik ben benieuwd!
Washington DC - April 2006
New York City & Washington DC - mei 2007
Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010
Tsja, aan dat virus is niets meer te doen. Geef er maar zovel mogelijk aan toe.
Island Club at Lindfields is al een wat oudere community. Wij hadden er een prima, ruime ***condo, het was er lekker rustig, schoon en het zwembad was prima onderhouden. Goeie stoelen, fijne kussens en voldoende parasols. Hot tub en gym aanwezig. Wij hadden er geen internet. Locatie: Gaat toch al weer een behoorlijk eind richting 27.
Cane Island is nieuw(er) en erg rustig omdat er nog veel appartementen leeg staan. Gated community.....maar de gate staat altijd open. Mooi zwembad, hot tub, gym en saunacabine. Fijn ****appartement, geen tv op slaapkamer. Wij hadden altijd internet, maar dat is via hotelbeds en AE niet gegarandeerd. Wil je hier zekerheid over, dan kan je ook particulier huren. Locatie vinden wij zeer gunstig t.o.v. uitvalswegen naar parken, Walmart, Old Town en restaurants. Wij gaan er voor de derde keer naar toe in mei en oooooei, wat kijken we er naar uit.
Hallo,
Ik stel mij voor en heb een vraag. Mijn naam is Lennie en heb al een paar keer in Florida rond getrokken. Wij zijn van plan om in de zomer van '09 een huis te huren in Florida en weer wat rond te trekken. we hebben dit eerder gedaan, maar inmiddels zitten we met pubers die ook graag leeftijdgenoten om zich heen hebben en uit willen (ik weet het, geen alcohol). Wie heeft tips voor mij waar we het beste kunnen gaan zitten en evt. wat daar voor hen te doen is?
alvast dank,
Lennie
Ik denk dat dat een moeilijke wordt. Wie weet waar de pubers zitten ? De community's waar de huurhuizen staan zijn zelden gewone woonwijken waar locals wonen. De meeste huizen zijn voor de verhuur en wij hebben er zelden "hangjongeren" ;-) gezien.
Die zullen, traditioneel, wel bij de mall uithangen :-). Ik zou in ieder geval zorgen dat ik een huis kreeg met een uitgebreide game room, of een community met een clubhouse waar een gameroom etc. bij zit. Dan hebben ze zowiezo wat te doen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
windsor hills? Zit een clubhuis bij en een groot zwembad met waterglijbanen en je bent verder in een wip in bijv. Downtown Disney en zo. Daar zijn leuke thema bars
Laatst gewijzigd door petrajessy; 04-01-09 om 18:55.
Disney Village???
Dat zit bij Disneyland Paris Resort... :lol:
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019