Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 60 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

1. Top | #71
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Standaard Re: Wachtrij Hertz

Bij onze reizen hadden we via een reisburo een auto gehuurd bij Hertz. Maar na de reis van ongeveer 10 uur moesten we nog een paar uur in de rij staan om de auto op te halen terwijl alles in Nederland was geboekt en het alleen gaat om het inleveren van je voucher. Deze zomer gaan we weer naar Orlando en hebben we weer een auto gehuurd bij Hertz, is er aan de wachttijd bij Hertz iets te doen?
    We hebben 2x een auto gehuurd bij HERTZ en het wachten duurde niet langer dan 15 min. Je kan in Nederland ook Hertz #1 Club Lid worden.
    Vul alle gegevens in en geef het bij de boeking op. In Tampa duurde het nog geen 5 min toen en konden we naar de auto lopen. In Orlando moet je even met de bus maar daar hoef je ook maar max 15 min op wachten. Ik weet dat omdat we aankwamen in Orlando de bus vol was. De chauffeur vertelde mij dat hij even later weer terug kwam (15 min)

Hertz heeft heen mogelijkheden om versneld in te checken, ook al heb je al een volledige reservering.
    Het antwoord is : Hertz #1 Club Lid worden
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

2. Top | #72
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Standaard Re: Wachtrij Hertz

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Albert38 Bekijk Berichten
    Het antwoord is : Hertz #1 Club Lid worden
    Als Hertz #1 club lid sta je volgens mij gewoon in dezelfde rij als de rest. Alleen bij de balie gaat het wat sneller, omdat ze alle gegevens van je hebben. Hertz heeft overigens wel een aparte incheckbalie, maar die is alleen voor Hertz Club Gold members (3x huren = minimaal €135).

3. Top | #73
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Re: Autohuur: Hertz

ik ben ook van plan bij hertz auto te huren met anwb korting. Ik vind de site echter niet erg duidelijk. Wil wel goed verzekerd zijn. Bij Alamo (eigen site en ook via holidaycars) staat veel duidelijker waar je wel en niet voor verzekerd bent en kun je zelf extra opties bijboeken zoals het goldpakket of total cover. Bij hertz kun je alleen navigatie, kinderzitje e.d als extra optie kiezen. Weet iemand waar je nu precies voor verzekerd bent? Kan je kiezen voor volle tank en extra bestuurder?

4. Top | #74
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Als je dat wilt moet je gewoon Hertz zelf even bellen.
    Ze kunnen dat gelijk voor je regelen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-03-09 om 18:48. Reden: full quote eruit
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

5. Top | #75
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimm82 Bekijk Berichten
    Ik vind de site echter niet erg duidelijk.
    Dat kan je wel zeggen. Even een Quick Scan gedaan maar ook de prijs vergeleken met onze Deutsche freunde. Waarom wil je uberhaupt een auto via de ANWB bij Herz huren? Herz geeft op de site de prijs zonder tank benzine en zonder extra chauffeur. Dan zijn ze al bijna 100 euro duurder dan usareisen.de. voor dezelfde categorie en dezelfde periode. Als extra beloning mag je (als je tenminste op MCO landt) met de shuttlebus om de auto op te snorren. Maar misschien ben je wel erg gehecht aan Herz of wil je een special car......Wil je nog profiteren van de vroegboekkorting bij USAreisen.de/Alamo? Boek dan voor 31 maart.

6. Top | #76
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimm82 Bekijk Berichten
    Bij hertz kun je alleen navigatie, kinderzitje e.d als extra optie kiezen. Weet iemand waar je nu precies voor verzekerd bent? Kan je kiezen voor volle tank en extra bestuurder?
    Als je vanuit Nederland rechtstreeks bij Hertz boekt dan zijn alle belastingen en de meest essentiële verzekeringen (CDW en ALI) inbegrepen. Boven op dit pakket kun je nog losse elementen zoals een navigatiesysteem, kinderzitje etc. bijboeken. De extra bestuurder en de ‘fuel purchase option’ moet je ter plekke regelen. Als je overigens kunt aantonen dat de extra bestuurder familie is, dan kun je deze gratis laten bijschrijven. Hertz heeft over het algemeen goede deals (de laatste jaren was rechtstreeks boeken goedkoper dan boeken via een reisorganistie). Zeker als je op zoek bent naar een auto in een hogere klasse (b.v. full-size SUV’s).

7. Top | #77
    Ingeschreven
    Apr 2008

nou Teleton, heb je advies opgevolgd. Had al vaker gelezen over usareisen maar was bang dat ik daar nooit uit zou komen (in het duits). Toch even de tijd genomen om het eens goed door te lezen en ging me beter af dan ik dacht. We hebben nu voor de periode 20-4 t/m 8-5 een midsize auto met super inklusiv plus geboekt voor 487 euro. Ter vergelijking: bij Hertz (met anwb korting) kwamen we op 417 euro voor een compact zonder volle tank en extra bestuurder. Bij Alamo kwamen we op 553 euro voor een compact met goldpakket en bij Alamo via holiday cars was dat 565 euro. We zijn nu dus goedkoper uit en hebben zelfs een klasse hoger genomen. Niet slecht, die Deutsche freunde!!
    -Begrijp ik het goed en moet ik nu gewoon de bijlage van hun mail uitprinten en daarmee naar Alamo, of sturen ze nog papieren per post op?
    -De extra bestuurder (ik dus) kan me ter plekke bij laten schrijven. Ik neem aan dat ze bij Alamo weten dat daar al voor betaald is?
    -Zit er een duidelijk verschil in compact klasse en midsize klasse? Als voorbeeld gaven ze een pontiac G6, iemand ervaring mee?
    Laatst gewijzigd door kimm82; 27-03-09 om 11:17.

8. Top | #78
    Ingeschreven
    Apr 2008

tinkerbell, jij gaat waarschijnlijk niet op precies dezelfde datum en voor precies evenveel dagen een auto huren, vandaar jouw prijs? Heb net nog eens goed gekeken bij Hertz en kwam nu op 423 voor een compact met anwb korting (zonder was 470 euro). Weet het zeker want 3 keer nagekeken.
    Gratis bijschrijven bij Hertz zal voor ons niet opgaan want we zijn geen familie maar vriend en vriendin. Bij Hertz zouden we voor de midsize klasse, die we nu dus ook hebben, zonder volle tank en extra bestuurder 456 euro hebben betaald. Scheelt 31 euro en daar hadden we denk ik geen volle tank en extra bestuurder voor bij kunnen boeken. Is een volle tank trouwens niet wat meer dan 30 dollar?
    Kortom, het scheelt dan misschien niet heel veel, maar wel een paar tientjes. Toch mooi meegenomen. bedankt voor het meedenken in ieder geval. En trouwens we hebben het nu toch al geboekt, dus kunnen niet meer terug.

9. Top | #79
    Ingeschreven
    Apr 2008

dan was de gratis extra bestuurder inderdaad ook op ons van toepassing geweest. We zouden dus eigenlijk evenveel kwijt zijn geweest bij Hertz:-k. Maar ja, zoals gezegd, het is al geboekt. Misschien een idee voor diegene die nog gaan boeken (moet je wel anwb lid zijn).
    Laatst gewijzigd door kimm82; 30-03-09 om 19:09.

10. Top | #80

Standaard Hertz Miami Marriott airport hotel

Wij logeren onze eerste nacht in het miami marriott airport hotel.
    Wij willen graag onze huurauto reserveren bij Hertz. Nu zag ik op de Hertz site dat er ook een Hertz desk in dit Marriott hotel zit. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Forum Rechten