In maart dit jaar had ik het prima naar m'n zin. Korte broek aan, lekkere temperatuur, (zomer)jas niet nodig. Heeft de hele vakantie aan de kapstok gehangen. Was trouwens wel wat fris op het station met m'n zomerjasje aan in Nederland, maar ach.. warm weer zat op me te wachten.
In september dit jaar was het erg warm en liep het zweet door de hoge luchtvochtigheid ook van me af. Was geen stoppen aan, best irritant. Maar ik heb het dan ook snel te warm (en heb het bijna nooit koud, gister nog even een stukje over straat in m'n t-shirt zonder jas).
Mijn voorkeur ligt dus bij het voorjaar of wat later in het najaar. Maar iedereen is anders. Mijn vriendin had nergens last van en ik zweette me eigen helemaal kapot en was altijd dankbaar als er ergens airco was. Helaas hadden ze in Bush Gardens geen airco :mrgreen: en was dat volgens mij ook de warmste dag in mijn vakantie toen we er heen gingen.
Maar ach, liever zweten in Florida, dan zoals Sylvia al zei zitten in de koude regen in Nederland. Ik zou best in augustus gaan, maar voorkeur ligt in de iets koelere periode.