Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 32 van de 86 EersteEerste ... 2230313233344282 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 852

Onderwerp: Creditcard

1. Top | #311
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: Help, ik kan wel janken, aanvraag creditcard is afgewezen

Je zou er op veel plekken mee wegkomen aangezien ze vaak niet je handtekening controleren of om je ID vragen. Maar je kan er ook zeker van zijn dat ze op sommige plekken wel zullen vragen om je ID en dan heb je een probleem.

Het grootste probleem zou je auto zijn, informeer desnoods vooraf even bij de autoverhuurder zodat je bij aankomst niet voor onverwachte verrassingen komt te staan.

Je kan met je pinpas ook op heel veel plaatsen terecht, veel banken in de VS rekenen ook kosten voor een geldopname bij een geldautomaat. Daarbij komt dan ook dat je eigen bank vaak ook kosten in rekening brengt. DSB bank en Argenta hebben overigens gratis bankrekeningen, met gratis bankpas en zonder kosten voor opnames in het buitenland. Door cashback te vragen bij supermarkten bespaar je ook de nodige kosten die je bij veel ATM's wel zou hebben.

Zolang je het met je autoverhuurder kan regelen denk ik dat je met een pinpas prima uit de voeten kan.
    Laatst gewijzigd door mafo; 13-12-08 om 15:22. Reden: foto's zijn wat anders als voeten

2. Top | #312
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008

We hebben het inderdaad alleen nodig voor de borg van een auto het huren willen we via duitse alamo doen omdat het echt heel veel geld scheelt...
    Pinnen doe ik gewoon met mijn bank pas.
    als het 100 of 200 dollar borg is vind ik het wel oke maar het moet niet 500 zijn dan ben ik erg snel door het geld heen.En zoveel heb ik ook ook weer niet..
    dus moet wel zeker weten of het kan maar dan kan ik nu niet boeken zeker?

3. Top | #313
    Ingeschreven
    Sep 2007

Als ik zo de voorwaarden lees valt het niet mee om een auto mee te krijgen zonder creditcard. Bel gewoon even met Alamo in de VS om erachter te komen wat al dan niet je mogelijkheden zijn.

Ik zag in ieder geval dat prepaid creditcards ook niet worden geaccepteerd door Alamo.

Het zou zonde zijn om je reis niet door te laten gaan doordat je twijfels hebt of het auto huren lukt. Nog vervelender is de gok wagen en in de VS erachter komen dat je de auto niet mee krijgt.

Zit er overigens ook veel verschil tussen de duitse en Nederlandse alamo ? www.alamo.nl

4. Top | #314
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindaend Bekijk Berichten
    dus moet wel zeker weten of het kan maar dan kan ik nu niet boeken zeker?
    Misschien is goed overleg met het bedrijf waar je de auto huurt op dit moment van het meeste belang. Leg de afspraken over de hoogte van de borg schriftelijk vast.

Het is prima dat je nu nog niet hebt geboekt, nu kan je immers nog afspraken maken! De cc van een familielid gebruiken voor de borg van de auto lukt in ieder geval niet. Bij www.usareisen.de kan je ook cash borg betalen mits je hierover vooraf afspraken hebt gemaakt:

Eine Kreditkarte vom Anmieter oder Bargeld (wenn angemeldet) zur Hinterlegung der Kaution oderzur Zahlung weiterer vor Ort erworbener Leistungen

Voor je boekt zou ik overigens de prijzen nog maar eens goed vergelijken. Je geeft zelf aan dat Alamo Duitsland goedkoop zou zijn. Ben benieuwd hoe ze er in de vergelijking met www.usareisen.de uitkomen.We horen het graag!

5. Top | #315
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mafo Bekijk Berichten
    Door cashback te vragen bij supermarkten bespaar je ook de nodige kosten die je bij veel ATM's wel zou hebben.
    Dit hebben wij afgelopen september in verschillende winkels met de passen van de rabobank en abn amro bank geprobeerd (o.a. miami, orlando) te betalen en de cashback te vragen. Dit lukte niet om dat de winkeliers de meastropassen van de beide banken niet accepteerd.

Susie One

6. Top | #316
    Ingeschreven
    Sep 2007

Ik weet het, het aantal winkels die Maestro accepteren is inderdaad sterk verminderd. Toch hebben we op een redelijk aantal plaatsen met de pas kunnen betalen.

Verder hebben we onder andere op de Bahama's wel zonder kosten van de lokale bank kunnen binnen. De kosten die bij veel banken in rekening worden gebracht zijn 3 tot 8 dollar.

In de meeste gevallen hebben we het pinnen maar achterwege gelaten.

Ben allang blij dat DSB en Argenta niet ook nog eens kosten berekenen voor ATM en pin betalingen in de VS.

7. Top | #317

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindaend Bekijk Berichten
    ik heb het al bij de postbank geprobeerd..
    Mijn ouders willen mij zeker wel helpen hoor wat moeten ze doen dan?
    hebben zelf al een creditkaart het gaat toch op naam ? kan moeilijk de kaart van mijn moeder meenemen.
    Je zou kunnen vragen of je ouders garant willen staan voor je creditcard. Dat de card op jouw naam gaat maar dat je ouders garant staan. Mijn ouders hebben garant gestaan voor mijn hypotheek toen ik een huis kocht vlak na mijn afstuderen en met mijn eerste baantje.

8. Top | #318
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Susie One Bekijk Berichten
    Dit hebben wij afgelopen september in verschillende winkels met de passen van de rabobank en abn amro bank geprobeerd (o.a. miami, orlando) te betalen en de cashback te vragen. Dit lukte niet om dat de winkeliers de meastropassen van de beide banken niet accepteerd.

Susie One
    Afgelopen oktober bij de Publix met een ABNAmropas verscheen de vraag voor cashback zelfs automatisch op het scherm. Ervaringen met de Publixen en Pensacola, Treasury Island en Orlando.

Knaapje

9. Top | #319
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renske1978 Bekijk Berichten
    Je zou kunnen vragen of je ouders garant willen staan voor je creditcard. Dat de card op jouw naam gaat maar dat je ouders garant staan. Mijn ouders hebben garant gestaan voor mijn hypotheek toen ik een huis kocht vlak na mijn afstuderen en met mijn eerste baantje.
    Iedere aanvraag voor een creditcard bij wie dan ook wordt bij de BKR gecontroleerd. Borgstaan door derden is helaas niet mogelijk is mijn ervaring. Voor een hypotheek ligt dat anders.
    Wat wel kan is, als je ouders daartoe bereid zijn, is, jou een cc op hun rekening te geven. Dan wordt het bedrag bij hen geincasseerd en zijn zij ook voor het geheel aansprakelijk, dus je vraagt dan wel wat van hen.

Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 14-12-08 om 13:17.

10. Top | #320
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008

teleton klopt via de site usareisen.de is het goedkoper en dan optie alomo toch?
    Of zijn er de andere voordeliger?
    Moet de voorwaarden dan maar heel goed ontcijferen want ben erg slecht in duits...[voor de borg]
    Renske creditkaart is heel anders dan hypotheek.Dus ik weet niet of dat mogelijk is denk van niet namelijk maar ga maandag wel even bellen.

Forum Rechten