Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 73 van de 104 EersteEerste ... 2363717273747583 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 730 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

1. Top | #721
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ik vind het een 'vreemde' vraag. Wat vind je zelf van deze variant: Is het mogelijk om een kassabon van de Walmart door te geven, zodat mijn oom en tante met dezelfde boodschappen zo naar buiten kunnen lopen.........
    Buiten dat je het een vreemde vraag vindt, denk ik dat je niet begrijp hoe ik het bedoelde.
    Ik bedoelde dus dat mijn oom en tante de dagen die overblijven, op maken.
    Het is een ticket voor 10 dagen en kost hetzelfde als een ticket voor 6 dagen.

Ik dacht daaraan omdat ik zelf toen de tickets voor $25 per stuk had verkocht en omdat die man dat weer ging verkopen, vandaar.
    Dan vind ik het op mijn manier niet zo erg, maar van die handelaar wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    Ik ben het volledig met Teleton eens.
    Daarnaast is het verboden, dus illegaal en illegale activiteiten worden op dit forum zeer zeker niet gesteund.

Je doet nou net als of ik het over een drugdeal heb of een terroristische aanslag.
    Zelf zeker nog nooit een keer gevloekt of te hard gereden?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-11-08 om 17:09.

2. Top | #722
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Tickets doorgeven

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patspoel Bekijk Berichten
    Vast wel, maar diefstal of oplichting is iets anders dan vloeken.

3. Top | #723
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007

Ach, ik heb in mei 9 10 daagse tickets verkocht aan een manneke in een tankstation aan de US 192 die een groot bord hebben staan waarop ze melden dat ze "used" tickets kopen. Vond het een nogal louche typje.

Daar is niets fouts aan, het verkopen van die tickets. Wat er daarna mee gebeurt, tja...... Daar kon wel eens een luchtje aan zitten (luchtje is een understatement). Ik zou er iig zelf nooit kaarten kopen, maar ik heb het idee dat het naar de timeshares e.d. gaat.
    Mvg,
    Roy.

4. Top | #724
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Vast wel, maar diefstal of oplichting is iets anders dan vloeken.
    Ik vind alleen die reactie gelijk wat overdreven.
    Het is maar een vraag, zonder een bij bedoeling.

De kaarten zijn trouwens maar tot 14 dagen na 1e gebruik bruikbaar, dus het is niet eens mogelijk.

Weet iemand hoe dat werkt dan?
    Wordt je vingerafdruk dan verbonden aan het kaartje wat op dat moment gelezen wordt?

5. Top | #725
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolthof Bekijk Berichten
    Daar is niets fouts aan, het verkopen van die tickets. Wat er daarna mee gebeurt, tja......
    Nee, niets mis mee. Tenzij je je ergens bedenkt dat de keten ergens begint. Hier dus. Maar ja, da's niet fout. Toch?

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #726
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

De reactie is misschien niet zo overdreven als het lijkt. Zoals Michael66 terecht schrijft: De keten begint ergens. Een beetje zwanger bestaat niet, een beetje oneerlijk ook niet. Kwade bedoelingen of niet, het is helemaal niet moeilijk om proefbalonnetjes op te laten over de (on)mogelijkheden om het systeem te misbruiken. Zo kan je met never expire tickets wel degelijk proberen om tickets aan anderen door te geven. Of je begint een handeltje in jaarkaarten, scheelt ook nog in de parkeerkosten. En zo zijn er waarschijnlijk nog tal van variaties te bedenken. Waar het om gaat dat het niet de bedoeling is om dergelijke discussies hier te voeren. Daar waar ze niet door de beugel kunnen, grijpt een moderator wel in. Daar waar ze op het randje zijn, kan je verwachten dat je iemands ongezouten mening krijgt.

Het antwoord op de vraag: Ja, de vingerafdrukken zijn aan de kaart gelinkt. Ik gaf dat al eerder aan. Nee, hoe het precies wertk weet ik niet, net zo min als ik weet waarom je de ene keer wel en de andere keer geen vingerafdrukcontrole hebt.

7. Top | #727
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006

En daarom vind ik het dan raar dat je met verschillende kaarten, na verschillende keren gescand te zijn, toch erin komt.

Vandaar dat ik het even vroeg

En voor een ongezouten mening ben ik niet zo bang, die mag iedereen geven, maar niet gelijk dingen suggereren

8. Top | #728
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patspoel Bekijk Berichten
    Nee, werkelijk waar heb ik nog nooit gevloekt op dit forum en zeker nog nooit te hard gereden op dit forum.

Het is nu eenmaal een regel op dit forum dat illegale praktijken niet gepost mogen worden.
    Dit is een illegale activiteit of je het nu leuk vindt of niet.

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

9. Top | #729

Standaard Re: Disney-Tickets: Een prijsvergelijking

hallo allemaal

IK heb even een vraagje, het is beter om daar een kaart te kopen toch? wij gaan volgend jaar naar orlando in april, en een kennis van ons is net terug en heeft voor 1 dag een kaart gekocht voor 80 euro p.p. dat vind ik erg duur, heeft dat te maken met maar 1 dag, dat een 4 dgn. kaart voordeliger is?? groetjes yolanda

10. Top | #730
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

Op 1 daagse tickets zit geen korting. Hoe meer dagen hoe meer korting.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

Forum Rechten