Ja hoor, dat doen wij ook altijd. De kinderen kunnen dan s avonds ook echt genieten van de shows en vuurwerk zonder te hangen en te dreinen.
Ben zelf ook nog aan het puzzelen voor kaarten, wij gaan ook in de meivakantie
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ja hoor, dat lijkt me wel. Ik was niet eerder in WDW maar vorige week in Parijs kon dat ook. We kregen wel een stempel op onze hand die je alleen met ultraviolet licht kan zien.
Ja hoor, dat doen wij ook altijd. De kinderen kunnen dan s avonds ook echt genieten van de shows en vuurwerk zonder te hangen en te dreinen.
Ben zelf ook nog aan het puzzelen voor kaarten, wij gaan ook in de meivakantie
Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-08 om 11:13. Reden: full quote eruit
Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
California: 2002, 2011
DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med
Mmm, dat is dan wel handig. Over die kaarten gesproken... ik zie dat ze op American vacations het voordeligst zijn. Magic Your Way voor 7 dgn. 157,-- voor volwassenen en 129,-- voor kids. Voor mij op 3 volw. en 1 kind wel 8 euro goedkoper dan bij Disney online. Als je de waterparken erbij wilt 196,-- om 169,--. Dan is Disney 10 euro goedkoper!#-o
Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-08 om 00:53. Reden: full quote eruit
Mijn oom en tante gaan eind december naar Florida toe, en wij begin.
Is het mogelijk om de tickets door te geven?
Ik weet wel van de vingerafdrukscan, maar staat dat in verbinding met het kaartje?
Ik heb ook vaak zat gewoon door kunnen lopen.
Ook heb ik de laatste keer onze kaarten verkocht aan een handelaar omdat er nog dagen vrij waren, hoe doet hij dit dan?
Ok bedankt voor jullie reacties.
Ja die handelaar vroeg hoe lang we nog bleven en hoeveel dagen er nog geldig waren. Waren er geloof ik nog een stuk of 3, en toen vroeg hij of tie ze mocht kopen voor $25 per stuk.
Gelijk gedaan natuurlijk, blijven Nederlanders
Niet doen !!!
Wij hebben hele grote problemen gehad. Toen we aankwamen konden er 2 doorlopen en de rest (4 personen ) niet. We konden gewoon aan de kassa nieuwe tickets halen. Een beetje zonde eerst een parkeerplaats zoeken en daarna weer even terug naar het "ticketburo"om de tickets in te ruilen. Wij zijn namelijk eerst terug gegaan om ons geld retour te vragen en daarna hebben we nieuwe tickets gehaald aan de kassa bij de ingang. Heel dit geintje heeft ons tijd en irritatie gekost.
Ik voelde eigenlijk nog een beetje voor l..l staan bij de ingang.#-o
Ik ben het volledig met Teleton eens.
Daarnaast is het verboden, dus illegaal en illegale activiteiten worden op dit forum zeer zeker niet gesteund.
December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise