Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 30 van de 100 EersteEerste ... 2028293031324080 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #291
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren

Zie hier de prijzen bij USAReisen:

Tussen een Mid-size en een Standard SUV zit 64 euro.
    Tussen een Mid-size en een Full-Size SUV zit 92 euro.

Persoonlijk zou ik afwachten waar ze zelf mee komen. Houd er wel rekening mee dat het bedrag dat ze noemen zonder tax is.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #292
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Hoi Chicco68,

Ik zou , zoals Njit al zegt, gewoon even afwachten wat ze je ter plekke aanbieden. Laat de Alamo medewerker gewoon ff zn upgrade verhaaltje afdraaien en dan kun je alsnog beslissen.
    ( Bij mij hadden ze 3 weken geleden een aanbieding voor HUMMER H3 )

Ik heb nu 3 weken met een fullsize-SUV ( Chevvy Tahoe ) rondgereden in Orlando, maar hou er wel rekening mee dat je om de 2/3 dagen voor $ 75 moet gaan tanken ( dat ging er in als de tank nog voor 1/4 vol was... )

Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door PENPE; 01-10-08 om 12:03.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

3. Top | #293
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Houd er wel rekening mee dat het bedrag dat ze noemen zonder tax is.
    Kijk, da's een goeie tip, thx Njit!

Dan wacht ik inderdaad gewoon even af wat de Alamo-medewerker me wilt "aansmeren" Misschien past zijn verhaaltje wel helemaal in mijn straatje.....
    En dat tanken maak ik me niet zo druk om Pepe, wij blijven effectief maar 5 dagen en de benzineprijs staat in de USA in verhouding met die van ons "zeer gunstig". En die dagen dat we er zijn wil ik gewoon genieten van Florida en het liefst een grotere auto dan dat ik hier thuis heb staan :smile:
    Laatst gewijzigd door Chicco68; 01-10-08 om 12:14.

4. Top | #294

Wij hebben onze auto gehuurd bij Alamo. In Nederland een upgrade gedaan voor een SUV en hebben hiervoor 290 euro moeten betalen. Nou we rijden nu in een Saturn Outlook en je kunt beter zeggen Look Out! Wat een grote, luxe, benzineslurpende auto zeg. Maar wij maken nu een rondreis Florida en moet zeggen hij rijdt geweldig. We zitten nu in Fort Myers en zijn vanochtend vertrokken om 05.30 uur vanuit the most Southern Point Key West. Ruim 300 mijl maar wat een relaxte bak om te rijden.
    http://usnews.rankingsandreviews.com...otos-exterior/

5. Top | #295
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Sjoof9111.
    Ik begrijp je posting niet.
    Een auto gehuurd bij Alamo (waar?) en dan in Nederland upgraden (??) en hier EUR 290 voor bij betalen??(Zegt niets als je er niet bij zet voor welke periode)

Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 06-10-08 om 04:22.

6. Top | #296
    Regelmatige Bezoeker MR. T's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2005

Standaard Standard SUV Alamo (Chevrolet Trailblazer) & MP3

Hoi,

weet niet zeker of dit de juiste plaats is om de vraag te stellen.

Weten jullie of de Standard SUV klasse bij Alamo (Trailblazer) is uitgerust met een cd speler welke MP3 afspeelt ? Ik vertrek woensdag voor een tourtje van de West Coast en wil graag weten of ik tijdens de ritten vrij eenvoudig een MP3-CD aan kan zetten met wat thema muziek passend bij de reis.

Volgens mij zitten er in de Standard SUV klasse bij Alamo de Chevrolet Trailblazer en de Toyota Highlander. Weten jullie welke er nog meer deel van uitmaken ? Weet ik gelijk of ik eventueel een verkeerde wagen krijg aangeboden in Los Angeles

Alvast bedankt !

Gr,

Thijs

Ps sorry na vier keer Florida deze keer eens een andere kant van de US....wellicht volgend jaar weer naar Florida

7. Top | #297
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Standaard Re: Standard SUV Alamo (Chevrolet Trailblazer) & MP3

Hoi,

Alamo heeft inderdaad o.a. Trailblazers en Highlanders staan in die klasse. Ik had 2 jaar geleden een Trailblazer en die stereo kon geen MP3 afspelen.

In april had ik een Dodge Caravan ( minivan ) die had een stereo die het wel kon. De afgelopen 3 weken heb ik rondgereden in een Chevvy Tahoe ( fullsize-SUV ) en die had een stereo die wel MP3 en ook DVD afspeelde.

Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-10-08 om 10:02. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

8. Top | #298
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Auto huren in Tampa

Misschien vliegen wij de volgende keer naar Tampa, mijn vraag is of je daar ook via Alamo een auto kunt huren, en of je daar zelf ook je auto mag uitzoeken?

groetjes sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

9. Top | #299
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: auto huren in Tampa

Zie hier: http://www.tampaairport.com/ground_t...r_services.asp

Verder geen ervaring mee, dus kan je niet zeggen of je zelf de auto mag uitzoeken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

10. Top | #300
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2008

Standaard Re: auto huren in Tampa

Wij gaan 15 december, wellicht ook via Alamo auto huren op Tampa.... Wanneer ga jij?

Forum Rechten