Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 27 van de 114 EersteEerste ... 1725262728293777 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

1. Top | #261
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008

Standaard Re: Delta Airlines

Wij hebben op de terugweg een overstap in Atlanta naar Miami van 42 minuten.
    Gevraagd of dat genoeg tijd was...?? Volgens de dame waar we geboekt hebben, heb je voor het overstappen 35 minuten nodig en wij hebben 42 minuten. Tijd zat, dus.
    Ik heb er weinig vertrouwen in, maar ja......we zullen wel thuis komen.

2. Top | #262
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik vind het érg krap. Een paar minuten vertraging bij vertrek, of een passagier voor je in het vliegtuig die bij uitstappen niet opschiet en je mist je aansluiting.

3. Top | #263
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ferret Bekijk Berichten
    Tijd zat, dus. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar ja......we zullen wel thuis komen.
    Er rust geen zegen op deze vlucht, zeg! Heeft Martinair jullie verzoek om zelf naar Miami te rijden dan toch afgewezen? Kan me voorstellen dat je dit een beetje te krap vindt. Maar, als ik me goed herinner hebben julie toch een vrij lange lay-over in Miami? Martinair vertrekt toch pas in de avond?

Voor je eigen gemoedsrust zou je kunnen kijken welke vluchten er die dag nog meer gepland zijn tussen Atlanta en Miami en wat de bezettingsgraad is. Met een beetje geluk heb je dan een tweede kans om in Miami te komen, als het met die korte aansluiting onverhoopt toch misloopt.

Hopelijk komt het allemaal prima voor elkaar!

4. Top | #264
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008

Wij landen om 14.00 in Miami en vertrekken om 19.45, dus we hebben wat tijd over.
    Er gaan inderdaad nog meer vluchten vanuit Atlanta, maar hoe kan ik de bezettingsgraad zien??? Dat weet ik niet.

5. Top | #265
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ferret Bekijk Berichten
    Wij landen om 14.00 in Miami en vertrekken om 19.45, dus we hebben wat tijd over.Hoe kan ik de bezettingsgraad zien???
    Ik gok er dan op dat je gepland staat voor vlucht Delta 993, vertrek 12:10 uur uit Atlanta. Die middag kan je nog gebruik maken van vlucht 995 (komt aan 16:00 uur) en 999 (komt aan rond 18:00 uur). Op dit moment zijn er nog ruim voldoende plaatsen op deze vluchten.

Je kunt dit zelf volgen door naar de Delta site te gaan en net te doen alsof je een vlucht wilt boeken. Kies de datum en de vliegvelden. Daarna krijg je de verschillende vluchten op het scherm. Als je op "view seats" klikt, krijg je het seatplan waarop je de vrije stoelen kunt zien.

Als je de vluchtgegevens hebt, kan je normaal gesproken ook je stoelen vastleggen. Maar omdat jullie die lastige constructie met Martinair hebben, weet ik niet precies wat de mogelijkheden zijn. Wanneer je je echt niet prettig voelt met de huidige vluchten, zou ik Delta benaderen met het verzoek om vlucht 995 van 14:15 uur vast te leggen.

Succes d'r mee!

6. Top | #266
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Ik zie steeds Martinair :shock: én Delta voorbij komen....
    Ferret moet zelf ook maar even reageren, als 't ie dat wil, natuurlijk. Ik kan me uit een ander topic herinneren dat hij hierin verzeild is geraakt omdat MP niet meer rechtstreeks naar/van Orlando vliegt. Hij is nu "verplicht" om via Atlanta naar Miami te reizen. Hij heeft Martinair volgens mij verzocht om dan direct in Miami aan boord te gaan, maar dat is kennelijk niet gelukt. Nu zitten ze met deze, ongelukkige, combinatie: Orlando, Atlanta, Miami, Amsterdam en worden ze ook nog eens geconfronteerd met slechts drie kwartier overstaptijd in Atlanta, om daarna in Miami een halve dag op de aansluiting met MP te wachten. Het zal je maar gebeuren. Zoals hij zelf al schrijft in dit topic...."maar ja, we zullen wel thuiskomen...." Ferret kan dus wel wat support gebruiken!

7. Top | #267
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008

Ik ben de hele middag weggeweest, dus ik kon niet eerder reageren.
    Allereerst is deze constructie niet verzonnen door Martinair maar door Cheapticket. En trouwens...cheap zijn ze niet.
    Maar goed, zo is het gegaan....
    Wij hebben via Cheapticket een reis geboekt met Martinair naar Orlando. Op een gegeven moment kregen we te horen, dat Martinair niet meer naar Orlando vliegt, maar naar Miami. We kregen een vlucht van Miami naar Orlando met American Airlines en terug naar Miami met Delta Airlines. Prima.
    Tot 2 maanden geleden. De vlucht van Delta Airline was vervallen en als aanbod kregen we het volgende aanbod: van orlando met de auto naar NORTH CAROLINA, vliegtuig naar Atlanta en vliegtuig naar Miami. Allemaal met Delta Airlines, dan Martinair naar Amsterdam. TE GEK VOOR WOORDEN!!!
    Wij gebeld en gevraagd of wij met de auto vanuit Orlando naar Miami mochten en dan de vlucht naar Amsterdam. Mag dus niet. Als je de eerste vluchten mist, mag je ook niet met de laatste mee. Vervolgens kregen we een aanbod: Vlucht van Orlando naar Atlanta, half uur later met een vlucht naar Miami en dan 5 uur later naar Amsterdam met Martinair. Helaas is Martinair het er mee eens. Morgen gaan we inderdaad proberen om de vlucht van 14.15 te boeken, dan hebben we iets meer ademtijd.
    Volgende keer gewoon weer via American Estates (wat we altijd deden) en alleen Miami. We rijden zelf wel naar Orlando.
    Maar North Carolina..........ik kan er nog boos om worden. Wat een voorstel...
    In ieder geval bedankt voor het meedenken.....daar hebben we echt iets aan en gaan we ook zeker opvolgen. Tenslotte hebben we nog 10 dagen??!!

8. Top | #268
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Atlanta met Delta

Hallo,

Weet iemand misschien welke terminal ik moet hebben voor mijn binnenlandse vlucht van Atlanta naar Orlando. Ik kom aan in Terminal South.

Bedankt.

Walter

9. Top | #269
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Atlanta met Delta

Terminal South is een ruim begrip. Er zijn daar 6 concourses met ieder een South en North side.
    De laatste keer dat wij daar waren kwamen we aan op T en vertrokken op C. Daartussen rijdt een trein die je in seconden aflevert waar je moet zijn.

Voor de rokers; op iedere terminal zijn lounges, maar op A zit de Budweiser bar, aanrader.
    http://www.atlanta-airport.com/Defau...al/termmap.htm
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #270
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008

Standaard Re: Atlanta met Delta

Mijn ervaring is dat de terminal wil wel eens wisselen. Ook afhankelijk van je maatschappij. (is was destijds met Delta) Het is echter een "recht toe recht aan" vliegveld. Een treintje gaat van rechts naar links (of is het links naar rechts :-)) Gaat vliegensvlug. Elke terminal heeft zijn eigen eet en shop gelegenheden. Even de monitoren checken en hup weer verder.
    Succes

Forum Rechten