Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 41 van de 100 EersteEerste ... 3139404142435191 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

1. Top | #401
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005

Standaard Re: Advies gevraagd: Welk vrij nieuw villa park?

wij hadden een villa in de wijk thousand oaks, één van de nieuwe wijken rond championsgate, alles netjes in orde daar hoor.
    Laatst gewijzigd door christophe; 13-08-08 om 14:05. Reden: typfout

2. Top | #402
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006

Standaard Re: Ervaringen met Shorewalk Vacation Villas te Bradenton

Hoi Stephanie, wij zijn afgelopen zaterdag teruggekomen van onze eerste reis naar Florida. De laatste 15 dagen verbleven wij in Shorewalk (vrienden van ons komen er al jaren). Wij hadden een beneden-appartement met 2 slaapkamers, 2 badkamers, klein woongedeelte met 2 banken, ruime keuken (incl. wasmachine/droger) en aparte eetkamer. Alles zag er prima en schoon uit. Op het terrein zelf zijn 2 tennisbanen, 2 zwembaden en een clubhuis. Het park is leuk aangelegd met veel groen, watertjes, fonteinen en wij hebben veel eekhoorns en eenden gezien. Het park ligt aan een zijweg van Cortez. Hier vindt je o.a. de Walmart, Publix, Outback, Cody's Roadhouse en Applebees. Vlak naast het park is de Albertsons maar deze gaat op 7 september a.s. sluiten.
    Als je Cortez afrijdt kom je op Anna MariaIsland. Dit is een erg leuk en gezellig eiland met mooie stranden, restaurantjes en 3 pieren om o.a. te vissen.
    Wij hebben het er onwijs naar ons zin gehad en gaan hard sparen voor een volgend bezoek. Als je nog meer vragen hebt hoor ik wel.
    groetjes,
    Karin

3. Top | #403
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Villa-ervaring gevraagd: Highlands Reserve

Luitjes,wie kan mij wat vertellen over het villapark op het Highlands Reserve?
    Hoe zijn in het algemeen de villa`s,de ligging van het park en hoe is het park.
    Iemand enige ervaring:?:
    Hoor graag jullie reacties.

4. Top | #404
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard Re: Highlands Reserve

Als je hier gaat kijken:

http://floridaforum.nl/showthread.php?p=77436#post77436

en vervolgens klikt op de link naar het blog kom je wat informatie tegen, toevallig net gelezen

2011: Florida http://www.flo2011.blogspot.com/
    2010: New York 2x
    2009: Florida http://2009amerika.blogspot.com/

5. Top | #405
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Hoi,

In april ben ik al even op Highlands Reserve geweest om rond te kijken en ben ook nog bij een 'mede-forummer' op bezoek geweest in de villa die zij daar gehuurd hadden. De community ligt op ongeveer 20/25 min rijden van de attractieparken en de (outlet)malls. Naast Highlands Reserve ligt een PUBLIX supermarket en op een kleine 5 minuten rijden een Super-WalMart.

Over een kleine 2 weken zit ik er, dus ik hou je op de hoogte !!

Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-08-08 om 21:48.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

6. Top | #406
    Regelmatige Bezoeker RdP's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Advies gevraagd: Welk vrij nieuw villa park?

Wij zatten in Orange Trees, ons huis was ruim een jaar oud en ik heb geen kakkerlak gezien in 3 weken tijd.

Behalve toen ik bij een avondje bij een collega op bezoek ging in Highland reserve, die avond 3 bessten gezien en zij hadden er echt last van.....

/Rien

7. Top | #407
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Hoi,
    afgelopen kerst zaten wij hier ook. Mooie en goed verzorgde community die je van twee kanten in of uit kunt. "Ons" huis was erg netjes en had net een furniture upgrade gehad. Het is geen gated community.
    Voor enkele foto's van het interieur van deze villa en de buurt zelf, moet je maar even op de link kerst in Florida hieronder klikken.
    Je kunt dan onder andere een gedeelte van de wijk zien, echter in kerstsfeer hahaha

Groet Michael.

8. Top | #408
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008

Standaard Villa via D-Reizen/OAD in Orlando

Wij vertrekken de 19e naar Orlando. We hebben een 5 bedroom vakantievilla via oad (d-reizen) gehuurd en hebben geen idee waar we terecht zullen komen. Ja alleen dat je het adres vlak voor vertrek pas ontvangt en dat het in Kissimmee of Davenport is. Het is de eerste keer dat we een villa hebben. De vorige keren hadden we of een hotel/appt of waren we bij vrienden/familie.
    Ik heb via de zoekfunctie op OAD gezocht, maar er kwam niets uit.
    Wie oh wie heeft ooit ook via oad een vakantievilla in Orlando gehuurd?
    Ik weet nl niet eens hoe lang het rijden is vanaf de airport, of het vlakbij de malls, pretparken and ofcourse walmart en supermarkt is. Ik plan graag alles van tevoren aangezien we met vrij jonge kindjes zullen reizen, maar nu kan ik dat dus niet.
    Someone??? Anyone????

9. Top | #409
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Villa via d-reizen/Oad in Orlando

Mischien zijn er hier leden die via OAD hebben gehuurd, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets over de villa die julie straks gaan krijgen.
    Alleen OAD (of D-Reizen) kan hier echt antwoord op geven maar ik ben bang dat ze dat zelf ook nog niet weten.
    Kijk op de site van D-reizen

Hier
    http://www.orlandovillas.com/Map.aspx
    vind je een overzichtskaartje
    Laatst gewijzigd door 6foot6; 03-09-08 om 22:30.

10. Top | #410
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Villa via D-Reizen/OAD in Orlando

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lyne Bekijk Berichten
    Ik plan graag alles van tevoren aangezien we met vrij jonge kindjes zullen reizen, maar nu kan ik dat dus niet.
    Had je dit dan ook niet beter voor het boeken kunnen plannen? Vreemd dat je daar nu pas achter komt.

Overigens: maak je maar geen zorgen hoor. Dit systeem wordt zeer vaak gebruikt en leidt zelden tot problemen. Je krijgt een meestal een sleuteladres (maximaal half uurtje rijden van MCO) Deze route kan je vooraf al bepalen. Bij het sleuteladres krijg je de locatie met een route. Reken op maximaal een half uur met de auto. Bevalt dit niet, dan huur je volgende keer direct van particulier, dan weet je in ieder geval het adres vooraf. Meer weten? Zoek even op "huur villa" of "american estates".

Forum Rechten