Wij hebben tijdens het Florida gedeelte van onze reis Orlando niet aangedaan (willen we nog eens apart wat weekjes voor uittrekken), maar zijn in New Jersey wel naar Six Flags Great Adventures geweest. Nu is mijn vriend aan de stevige kant (1.90 meter en 125 kilo), maar hij leek in het niet te vallen bij een hoop Amerikanen. Hoorde in een autentiek restaurantje (vreetschuur?) zelfs tot de dunste helft van de gasten haha.
Maar goed, Six Flags, daar hebben ze dus bijna géén stoeltjes voor de stevigere mens. Met als gevolg dat hij na de lunch niet in de achtbaan mocht waar hij voor de lunch nog wel in mocht, haha. Kregen ze de beugel niet ver genoeg dicht.
Verder ging het bij alle attracties goed (soms net aan, met 3 16 jarige jongens die de beugel nog ff 1 tandje aan moesten drukken). Ik verbaasde me hier erg over, aangezien ik in Amerika écht veel mensen heb gezien die dikker zijn dan hij! Gelukkig is het in Orlando beter geregeld!!!
Ps. Beetje off topic, maar mochten jullie nog eens in de buurt van Jackson, NJ zijn dan zou ik dit park écht even meepakkenBen er nog vol van, haha!