Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 19 van de 86 EersteEerste ... 917181920212969 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

1. Top | #181
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008

Standaard Re: Auto huren

Hoi, wij huren in ieder geval nooit meer bij Alamo. Het huren van een auto hebben we eerder wel bij Hertz gedaan en zakelijk ook wel bij Avis. Nog nooit echter zo onbeschoft behandeld als bij de balie van Alamo door ene Kim (man, afro-am.), die een paar keer wegliep om onduidelijke redenen, dreigde dat we nergens voor verzekerd waren en ook geen GPS zouden krijgen, terwijl we een gold pakket+ hadden met GPS dus. Als er iets zou gebeuren hoefden we ook niet bij Alamo aan te komen en als we hem zouden aanrijden dat zouden wij in de gevangenis komen enzv. Het ging maar door. Uiteindelijk vertrokken naar de SUV parkeerplaats na flink zeuren met GPS, en daar helaas geen trailblaizer, maar een Toyota RAV4 uitgezocht, dit was de enige Toyota met een afdekzeil voor de achterbak, en dat wilden we wel hebben omdat de koffers dan uit het zicht zouden zijn als we onderweg parkeerden op de rondreis. Bij het uitrijden mocht ik hem echter meteen in z'n achteruit zetten omdat de auto electronisch werd afgekeurd. Uiteindelijk met een Jeep vertrokken waarvan hetpaneel van de bedrading onder de knoppen van de raambediening los zat. Verder prima gereden hoor, en bij teruggave ging ook alles vlot en prima, maar toch....
    In ieder geval veel veilige miles voor iedereen, groetjes, Carla
    Laatst gewijzigd door C. Minnaard; 05-08-08 om 21:18. Reden: typ foutje

2. Top | #182
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

...Uiteindelijk met een Jeep vertrokken waarvan hetpaneel van de bedrading onder de knoppen van de raambediening los zat....
    :-$ De amerikaanse autos hebben niet het afwerkingsniveau zoals wij die van onze europeese merken zijn gewend. 2 jaar geleden had ik een spiksplinternieuwe Chevy TrailBlazer bij Alamo en daar hing ook een kabelboom los onder de bestuurderstoel, in april had ik een ( ook helemaal nieuw ) een Dodge Caravan, daar schoot regelmatig het bekledingpaneel aan de achterkant van de bestuurderstoel los :-s

ok, ik mag dan wel 116 kilo wegen ops: maar de bestuurdersstoel van mn eigen Citroen houdt zich prima...

Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:23. Reden: quote gerepareerd
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

3. Top | #183
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006

Hoe zit het trouwens met een navigatie systeem ik ben er ongeveer 11 dagen hoeveel betaal je dan voor zo'n ding ? Sommige vinden het vaak overdreven maar ik heb een heel slecht richtingsgevoel dus voor mij is het wel van belang er 1 te huren. Scheelt een hoop ergernis. En ben je ook verplicht die dingen te huren via een credit card of kan je ook contant betalen ?. Ik wil mijn credit card namelijk zo min mogelijk gebruiken.........
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:25. Reden: full quote eruit

4. Top | #184
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remco n. Bekijk Berichten
    Haha nee zover laat ik het ook weer niet komen. Hoe zit het trouwens met een navigatie systeem ik ben er ongeveer 11 dagen hoeveel betaal je dan voor zo'n ding ? Sommige vinden het vaak overdreven maar ik heb een heel slecht richtingsgevoel dus voor mij is het wel van belang er 1 te huren. Scheelt een hoop ergernis.
    $10 per dag volgens mij. Maar je kan bij sommige Online carbrokers de navigatie er ook al bij huren.
    Bijvoorbeeld hier: http://www.usareisen.de/mietwagen/ca...=Florida&sz=wi

Verschil is 5.46 euro per dag bij een Economy (= $8.46). Dan heb je het alvast betaald en hoef je dat ter plaatse niet meer te doen.

Bij Alamo krijg je een Garmin Streetpilot mee:

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #185
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Ik betaal inderdaad bij Alamo € 5,50 per dag voor de GPS.
    Ik heb alleen het premium pakket bij Alamo, zover ik in de voorwaarden heb kunnen lezen is dit ongeveer zoiets als jullie hier omschrijven mbt de Gold optie.

6. Top | #186
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Navigatie kun je bij beide pakketen afsluiten. All-Inclusive/Gold
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

7. Top | #187
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006

ja kon inderdaad maar was gezien de Dollar koers was het duurder hier te bestellen dan daar ter plekke te nemen. Ik twijfel alleen een beetje of de navigatie wel nodig is aan de ene kant kan je het geld wellicht beter besteden aan eten en andere leuke dingen. Aan de andere kant is verkeerd rijden ook geen pretje........

8. Top | #188
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Een TomTom One V3, met Amerikaanse kaarten, kost bij Wal*Mart $142. Zelfs met de huidige "slechte" koers van 1.50 is dat ruim onder €100.

9. Top | #189
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008

Wij maken er altijd een "sport" van bij hun,hier betalen wij voor economy gold" en aan de balie uiteraard de standaard vragen van hun zoals,tja dit is een te kleine auto,is maar een 4 cilinder e.d.
    Dan onze hamvraag,wat heb je voor beters te bieden,zo hadden we laatst voor $130(extra voor 2 wkn!) een Hemi c100,heel leuk om mee te rijden,als we die vanuit hier hadden gehuurd waren we veel meer kwijt.
    Echt weer hollands.....8-[.
    Maar dat leer je in de jaren dat je naar de USA gaat....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:27. Reden: full quote eruit

10. Top | #190
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

haha inderdaad echt Hollands maar wel slim
    Wij hebben via eautohuur.nl geboekt. was vrij goedkoop en kwamen bij Dollar terecht. Daar hadden we een Dodge Charger gehuurd maar die was er niet meer dus kregen we een vette Chrysler 300 mee

I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

Forum Rechten