Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 38 van de 46 EersteEerste ... 283637383940 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #371
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    brabantse land
    Berichten
    10

    Standaard Re: Voor de eerste keer naar Florida

    Wij gaan dus van ma 28 juli tot en met ma 4 augustus voor de eerste x naar een villa in orlando. We zijn daar met 2 meiden van 8 en 10 jaar en gaan i.i.g. naar Magic Kingd, Epcot, MGM, en Anm Kingd.
    We hebben daar dus 6 volle dagen te benutten waarvan er 4 reeds bezet zijn. Kan iemand ons advies geven of wij die laatste 2 dagen vol moeten proppen met DC en SeaWorld? De week ervoor hebben we vanuit Miami een rondreis gemaakt langs de Keys en zuidwestkust.
    Help, we weten het echt niet!
    :roll:hee Floster hier! heb zin in Florida!:-D

  2. Top | #372
    Vaste Bezoeker arie van urk's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Urk NL
    Berichten
    65

    Standaard Re: Voor de eerste keer naar Florida

    Persoonlijk zou ik 2 dagen parken en dan een rustdag nemen.
    tijdens de beide rustdagen kunnen de dames dan bijkomen en misschien wat winkelen ,zodat hun kleding voorraad op een leuke ( goedkope) manier aangevuld wordt.

  3. Top | #373
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Voor de eerste keer naar Florida

    Wat ontbijten betreft: als je van plan bent om een dagtocht te maken en vroeg te vertrekken zou je ook zelf een ontbijtje (of misschien wel lunch/brunch) voor onderweg bij elkaar kunnen scharrelen bij bijvoorbeeld de 7-Eleven en RaceTrac (tevens gas stations). Ik heb het diverse keren gedaan, en dat is goed bevallen. Er is keuze uit diverse kant en klare sandwichpakketjes, allerlei burgers die je zelf in 1 van de beschikbare magnetrons kunt opwarmen, diverse soorten koffie met alle toeters en bellen, en nog veel meer goodies. RaceTrac (en Hess) hebben trouwens vaak de goedkoopste benzine. Da's ook best fijn, nu de benzine daar al minstens 3,49 per gallon kost. Ik wens jullie heel veel plezier daar! \\/
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  4. Top | #374

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Hyatt Ft. Lauderdale

    kan iemand mij adviseren over welke Hyatt in Fort Lauderdale beter is of ervaringen mee heeft.
    Hyatt Bonaventure Spa Resort(in Weston) of Pier Sixthy Six aan de haven??

  5. Top | #375
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    20

    Standaard

    Hier nog een zeer leuk adres, tenzij je pers se in een luxe hotel wil zitten. www.tropirock.nl. Zeer aangenaam appartementencomplex in laagbouwgedeelte, met kitchenette voor eigen ontbijtje in de ochtend en zeer vriendelijke eigenaren.

    Sorry, het is www.tropirock.com
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-09 om 18:47. Reden: samengevoegd

  6. Top | #376
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    op het Kamp
    Berichten
    10

    Standaard Hotel/motel last minute boeken en kosten

    Hallo iedereen, goede avond.

    Ik heb een paar vraagjes.. ik hoop dat iedereen me kan helpen [-o<;

    Ik ga naar florida op vakantie :razz: en ik kom aan in Miami, ik ben van plan om niets qua hotel/motel te boeken. wan ik denk van ja je kan gewoon aankloppen en kijken of ze wat hebben, maar is dit ook zo :-s ?? dat is de vraag.

    Daarnaast; hoeveel moet ik ong rekenen voor 1 motel/hotel kamer voor 3 personen ?? en waarmee moet ik rekening houden, is het bv gunstiger om sochtends een hotel te boeken ? of juist savonds ? of toch paar dagen van te voren ?

    Ik ben van plan om vanauit Miami naar Keywest te rijden en hier een paar dagen over te doen. zijn er genoeg motels te vinden langs de weg ?

    groeten,

    RonaldD
    Ik ga naar Miami maar weet nog niet hoe!

  7. Top | #377
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotel/motel las minute boeken en kosten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RonaldD Bekijk Berichten
    Hallo iedereen, goede avond.

    Ik heb een paar vraagjes.. ik hoop dat iedereen me kan helpen [-o<;

    Ik ga naar florida op vakantie :razz: en ik kom aan in Miami, ik ben van plan om niets qua hotel/motel te boeken. wan ik denk van ja je kan gewoon aankloppen en kijken of ze wat hebben, maar is dit ook zo :-s ?? dat is de vraag.

    In principe kun je zo aankloppen, maar het lijkt me verstandig om i.i.g. voor de eerste nacht wat gereserveerd te hebben, al was het alleen maar om een adres te hebben wat je verplicht moet opgeven bij Immigrations, bij binnenkomst van de USA.

    Daarnaast; hoeveel moet ik ong rekenen voor 1 motel/hotel kamer voor 3 personen ?? en waarmee moet ik rekening houden, is het bv gunstiger om sochtends een hotel te boeken ? of juist savonds ? of toch paar dagen van te voren ?

    Hotels kun je boeken wanneer jij wilt, al wil de prijs in de avond nog wel eens gunstiger worden. Beter "voor weinig" een kamer verhuurd, dan helemaal niet verhuurd, toch ??
    De prijs is afhankelijk van waar je zit (SoBe is bijv. duurder dan elders in Miami) en wordt betaald per kamer, die meestal 2 2-persoonsbedden bevat. En zo'n kamer kun je al hebben voor een 50 dollar (soms nog goedkoper, maar het kan ook veel duurder).
    Check het internet, bijv. via Expedia, of Allhotels er maar eens op na. Dan heb je een idee van de prijzen

    Ik ben van plan om vanauit Miami naar Keywest te rijden en hier een paar dagen over te doen. zijn er genoeg motels te vinden langs de weg ?

    Er zijn, net als in heel Florida, meer dan voldoende hotels en motels onderweg. Dus meestal plek zat, of er moet een nationale feestdag of conventie aan de gang zijn, dan kun je beter van te voren reserveren.

    groeten,

    RonaldD
    Ik hoop dat je hier wat mee kunt, en anders is er altijd nog Google ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #378
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    op het Kamp
    Berichten
    10

    Standaard Re: Hotel/motel last minute boeken en kosten

    bedankt voor de reacties,

    nog een vraag;
    Wat betaal je nou ong gemiddeld pp voor een motel/kamer per nacht?
    we zoeken niet superdeluxe maar wel comfortabel en clean.
    Ik ga naar Miami maar weet nog niet hoe!

  9. Top | #379
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotel/motel last minute boeken en kosten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RonaldD Bekijk Berichten
    Wat betaal je nou ong gemiddeld pp voor een motel/kamer per nacht? we zoeken niet superdeluxe maar wel comfortabel en clean.
    Hi Ronald,

    Volgens mij heeft Ta2Gerrit hier toch een superdeluxe antwoord opgegeven...#-oBovendien, wat heb je aan een gemiddelde prijs? De gemiddelde prijs in Miami is anders dan de gemiddelde prijs in Sarasota of Orlando.

    Njit en Gerrit verwijzen al eens vriendelijk naar de zoekfunctie en Google. Laat ik het dan maar eens wat onvriendelijker zeggen: het is irritant om naar de bekende weg te vragen. Forumleden doen in de regel hun best om anderen zo goed mogelijk te helpen. We verwachten dan wel enige zelfwerkzaamheid en zelfredzaamheid. Het lijkt er nu een beetje op dat je ons vraagt op welke dag van de week dinsdag (gemiddeld) in Florida valt.:lol::lol:

    Je doet jezelf en anderen een enorm plezier als je eerst zelf eens rondkijkt, er dan eens over nadenkt en als je daarna een vraag stelt, is er altijd wel iemand die je kan helpen.



  10. Top | #380
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotel/motel last minute boeken en kosten

    Bij het rondreizen kun je uitgaan van onderstaand overzicht om een prijsindicatie te hebben:

    Kun je een aantal grote hotelketens opnoemen?
    Goedkoop
    Motel 6
    Red Roof Inn
    Econo lodge
    Travel lodge
    Super Motel 8

    Gemiddeld
    Quality Inn
    Days Inn
    Best Western
    Comfort Inn
    Clarion
    Howard Johnson
    Holiday Inn Express
    Ramada
    La Quinta
    Hampton Inn
    Holiday Inn

    Luxe
    Mariott
    Hilton
    Sheraton
    Sofitel
    Hyatt

    Goedkoop kan ook echt GOEDKOOP betekenen. Op een rondreis slapen we ook wel eens goedkoop maar dan vragen we meestal eerst om te kamer te mogen bekijken. Dat is meestal geen enkel probleem. Dan kun je altijd nog beslissen om ergens anders te gaan slapen.
    Ga ook op zoek naar de Couponnenboekjes. Daar kun je leuke aanbiedingen uit halen en je weet dan ook waar de leuke hotels staan. Eerst vragen of ze nog kamers hebben en daarna vragen of je bonnetje geldig is. Kan je leuke korting op de Rack rate geven.
    Let wel op: prijzen zijn zonder Tax. Die komt er dus nog bij! De prijzen zijn per kamer, niet per persoon.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •