Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik zit momenteel in de US en heb daar ook een TT one 3e ed gekocht.
Wanneer ik een adres invoer berekent TT de kortste route.
Dat betekent zigzag door LA via allerlei achterafstraatjes, soms van de interstate af en er meteeen weer op omdat de af/oprit korter is dan het stukje interstate.
Ik kan wel een alternatief berekenen maar dat is alleen langer, niet beter.
Hoe bereken ik de snelste route?
Laatst gewijzigd door 6foot6; 13-06-08 om 07:08. Reden: spelfout
Vlgs mij heeft TomTom diverse instellingen/opties voor het berekenen van je route, dus misschien moet je daar ff mee 'spelen' ;-)
Groetjes,
Pieter
Nog 2 maanden, 3 weken en 2 dagen dan ga ik mn GARMIN testen in Florida...
Laatst gewijzigd door Michael66; 13-06-08 om 09:07. Reden: volledige quote van vorig bericht eruit gehaald
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Ik kreeg gisteren een mailtje van tomtom dat de kaarten in prijs verlaagd waren. Het kaartje met Florida erop kost nu € 29.95 i.pv. € 39.95 en een kaartje voor heel Amerika kost nu € 49.95 i.p.v. € 69.95. Dus voor degene die nog een kaartje willen downloaden. Ik heb voor mijn kaartje nog € 10 meer betaald een week of 2 geleden.
Groetjes Monique
Oh da's een goeie tip zeg... ik ga gelijk eens kijken!
Hee Toppie, ik heb net meteen de kaart gekocht en ben hem nu aan het installeren.
Bedankt
Wij hebben tomtom. Bij www.tomtom.nl kunt je kaart van amerika (specifiek die van rond florida) nu voor 29,95 euro aanschaffen. Dan ben je voor een klein bedrag klaar. Wil je nog minder uitegeven is een stratenatlas misschien ietsJe moet er wel aan denken om een omvormer mee te nemen om je tomtom op te laden.
Het klinkt een beetje stom, maar welke tomtom kaartjes bedoel je?
Wij hebben een tomtome one(navigatie) en willen die misschien meenemen naar florida.