Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 12 van de 25 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 243

Onderwerp: Gamen: Alles over Nintendo DS/DSi/Wii & Playstation & Xbox

1. Top | #111
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard Re: Nintendo DS

Een omvormer kan geen kwaad tenzij je er bv. de föhn, scheerapparaat,strijkijzer en je DS tegelijk op zou zetten. Dan loop je kans dat je apparatuur kapot gaat.
    Om zoiets te voorkomen zou je een sinus-omvormer moeten kopen.
    Voor de rest gewoon bij Bart Smit een lader kopen van 110-220 volt voor nog geen 10 Euro en je probleem is opgelost.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

2. Top | #112
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008

Voor mensen die een R4 kaartje mee willen nemen naar Amerika: Nintendo is hard bezig om de fabrikanten die die dingen maken uit te schakelen. Ze mogen namelijk niet. Ze schakelen hier ook de douane bij in. Ik zou het risico niet lopen en gewoon alleen originele spellen meenemen.

3. Top | #113
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005

Ik heb net 2 nintendo's ds lite gekocht bij Kmart voor $275 incl. tax.
    Maar nu komen we er niet uit wat we nu moeten kopen om hem in Nederland op te laden. Mijn man zegt dat we een omvormer moeten kopen + plus een verloopstekker.
    Dit is al vaker gevraagd maar wie weet precies wat we nu nodig hebben en waar we dat kunnen kopen:?:.

4. Top | #114
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008

Wij hebben in Nederland gewoon een "nederlandse ds oplader"gekocht.
    Wij hebben hem bij een internet winkel besteld voor 6,99 + 2 euro verzendkosten.
    Het werkt prima!

groetjes van Marja

5. Top | #115
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Wij hebbeen destijds bij een eerdere Gameboy wel een omvormer bij Walmart gekocht voor iets van $23, en die ook weer voor de DS gebruikt. Toen die omvormer ineens de geest gaf hebben we via internet een NLse lader gekocht voor minder dan €10. Bart Smit heeft ze ook los te koop, ook voor rond de €10-12.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #116
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hazelnootje Bekijk Berichten
    Voor mensen die een R4 kaartje mee willen nemen naar Amerika: Nintendo is hard bezig om de fabrikanten die die dingen maken uit te schakelen. Ze mogen namelijk niet. Ze schakelen hier ook de douane bij in. Ik zou het risico niet lopen en gewoon alleen originele spellen meenemen.
    Zouden ze daar tijd voor hebben? Ik heb een supercard lite en ik denk dat je door de scan wel heel goed moet kijken, zal ook voor een R4 gelden.

What's next, dat ze laptops aan gaan zetten en controleren of je Windows wel legaal is? Of MP3 spelers gaan controleren of er vrije muziek opstaat ipv copyright muziek, waarvan je niet de originele cd hebt?

Ik heb zo'n idee dat het wel mee valt.

7. Top | #117
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Vers van de pers:

Britse rechter: modchips zijn legaal - vrijdag 13 juni 2008 16:39
    Een beroepsrechter in het Verenigd Koninkrijk heeft bepaald dat het modden van een console niet illegaal is. De modder die terecht stond, is vrijgesproken en krijgt bovendien de kosten van de rechtszaak vergoed.

In 2007 oordeelde een lagere rechter dat Neil Higgs het copyright van bedrijven als Microsoft, Sony en Nintendo geschonden had. Higgs importeerde modchips voor de diverse consoles uit Hong Kong en bouwde daarmee op verzoek consoles om. Hij verdiende op die manier meer dan 1 miljoen pond. In hoger beroep werd Higgs, beter bekend als 'MrModchips', echter van alle beschuldigingen vrijgesproken. Volgens de rechter wordt er geen inbreuk gemaakt op het copyright van de consolebouwers als een modchip wordt ingebouwd.
    Het is nog onduidelijk of de uitspraak gevolgen heeft voor de situatie in Nederland en België. Het is te vroeg om daarover te oordelen, aldus advocate Win Yan Lam tegenover Tweakers.net. Lam werkt voor het Amterdamse advocatenbureau Lovells, dat de belangen van Nintendo Nederland behartigt. Lovells startte in maart een actie tegen de verkoop van modchips in Nederland. De actie van Lovells, dat bedrijven per brief maant de verkoop van modchips voor de Wii en de DS te staken, is volgens Lam 'succesvol'. Desondanks zijn de cartridges waarmee illegale games op de DS gespeeld kunnen worden, in Nederland nog altijd makkelijk verkrijgbaar. Lovells gaat voorlopig echter door met zijn actie, aldus Lam.
    (Bron)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #118
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Dat is in Groot Brittannie, Amerika geldt dat weer niet voor. Maargoed, bij de douane lijkt het me echt sterk dat ze gaan kijken of je een flashkaartje erin hebt zitten. Ik twijfel nog ff of ik 'm meeneem, maar meer om het feit dat ik aan 1 of 2 spellen wel genoeg heb. Ding ligt meer te verstoffen dan dat ie aan staat.

9. Top | #119
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008

Het bedrijf waar wij onze eerste r4 (was toen nog ander nummer) kochten is ondertussen opgerold. Ik weet niet zeker hoe moeilijk de douane daar over doet maar ja.

10. Top | #120
    Newbie Eugenie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007

Ik wil van de zomer nog een Nintendo aanschaffen in Florida. Heb een tijdje geleden na wat gegoogel uitgevonden dat ze bij Brandsmart (Sawgrass Mills Mall zit ie in ieder geval) USD 99,-- kosten. Echter alleen in zwart of wit te verkrijgen. Ach, leuke skin erop en hij is gepimpt.

Heb trouwens net mijn R4DS kaartje stampvol gegooid en de tweede is onderweg uit Hongkong.... heb begrepen dat het kaartje wel legaal is, maar de spelletjes die je erop zet niet. Muziek erop schijnt dan weer wel te mogen. Ik weet het niet meer hoor pfffff... goed verstoppen dan maar...
    93 94 95 99 06 07 08 10 11 Fl 99 11 Washington 99 05 06 11 NYC

Forum Rechten