Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 73 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

  1. Top | #171
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Seaworld!!

    Hoi,

    Ik heb toevallig gisteren kaartjes besteld voor Seaworld en Busch Gardens. Ik heb een combo ticket voor 7 dagen voor beide parken en heb ze gewoon via de site van Seaworld besteld. Ik heb wel een promocode gebruikt en betaalde voor dat comboticket $82.95 excl. tax. Volgens mij was dit de goedkoopste aanbieding. Kijk op dit forum even hoe je aan een promocode komt. Dat scheelt allicht weer. Veel plezier in Florida, wij moeten nog een tijdje wachten helaas.

    Monique

  2. Top | #172
    Regelmatige Bezoeker NormanP's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    26

    Standaard Re: Seaworld!!

    We zijn van plan in ieder geval Seaworld en Universal te bezoeken nu zie ik op de site van Seaworld dat je ook combinatietickets kan bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit ook voordeliger?
    Of is het misschien aan te raden om een flex ticket aan te schaffen vanwege de andere parken zoals Islands of Adventure en Wet 'n Wild (of zijn die misschien niet de moeite waard? We gaan nl. ook al naar de Disney parken...

  3. Top | #173
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NormanP Bekijk Berichten
    We zijn van plan in ieder geval Seaworld en Universal te bezoeken nu zie ik op de site van Seaworld dat je ook combinatietickets kan bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit ook voordeliger?
    Volgens mij kan je de prijzen op de sites van Universal en Seaworld prima zelf vergelijken, daar is niets ingewikkelds aan. Maar vooruit, de zon schijnt:lol::lol: , dus een rekenvoorbeeldje is snel genoeg gegeven.

    Vergelijk de prijs van de Flex-tickets (14 dagen) maar eens met die van de e-tickets. E-tickets zijn 7 dagen geldig maar met een beetje plannen kan je je vakantie er prima mee vullen.

    Flex $ 234
    E ticket universal/IOA $79.99
    E ticket Seaworld/Aquatica $79.95



  4. Top | #174
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Seaworld!!

    De ervaring hier is juist dat het zelf zoeken (en vinden!) van de vele mogelijkheden ook heel erg leuk kan zijn. Door zelf wat rond te struinen op de websites van de evrschillende parken kom je allerlei leuke dingen om te doen en te zien tegen. Zoals dinershows, speciale evenementen etc. Hoort allemaal bij de Florida-ervaring!

    Succes! En veel plezier!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #175
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Seaworld!!

    Hallo allemaal, ik ben waarschijnlijk weer eens te laat of doe iets fout, maar al mijn "codes"die ik had doen het niet meer. Waaronder een vliegmaatschappij, drankje en telecomprovider.... Heeft toevallig iemand nog iets voor me zodat ik ook nog onze kaartjes voor Seaworld kan bestellen?
    Alvast heel erg bedankt!

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  6. Top | #176
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Seaworld!!

    Hoi,

    Ik heb gelukkig vorige week nog kaartjes besteld voor Seaworld/Busch Gardens. Toen werkte de code nog wel. Deze week nog geprobeerd en inderdaad niets werkt meer. Ik heb er ook al diverse geprobeerd. Misschien zwerven er nog meer rond?????

    Groetjes Monique

  7. Top | #177

    Standaard Re: Seaworld!!

    hoi allemaal, iemand ervaring met de e-tickets. ik zie dat ze op naam geboekt moeten worden. Misschien een stomme vraag ops: maar betekent dit dat je de paspoorten van de kinderen mee moet nemen naar de parken zodat de namen gecontroleerd kunnen worden? Was namelijk van plan om deze in de kluis te laten liggen.

  8. Top | #178
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    31

    Standaard Re: Seaworld!!

    Zijn die dinner shows in Seaworld leuk? Welke is aan te raden?
    Ik zie bv.
    - SeaWorld Orlando's Dine with Shamu
    - Shamu Rocks Dinner Buffet
    http://commerce.4adventure.com/EStor...ngBookNow.aspx

    Wat is het verschil?

    Dankje!

  9. Top | #179
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Seaworld!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Wordt echter in de praktijk nooit naar gevraagd.
    Kan natuurlijk aan ons ongure uiterlijk liggen, maar wij hebben al 2 keer meegemaakt dat er wel naar werd gevraagd. 1 x Seaworld en 1x Universal. Wij hadden de paspoorten bij ons i.v.m. de traveller cheques. 'k Zou niet weten wat ze doen als je geen legitimatie hebt.......:-& Volgens mij moet je zelfs legitimatie en creditcard waarmee is betaald kunnen tonen.

    Inmiddels zelf de volgende oplossing gevonden: Kopie van paspoort in de rugzak en dan maar hopen dat ze ons binnenlaten.......



  10. Top | #180
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Seaworld!!

    Wat je niet over moet slaan is geheel aan jou zelf. Waar houd je van. Hieronder zie je de link waar alle shows opstaan voor Dinsdag 10 Juni. Misschien kan je al van te voren kijken wat je wel en niet wil zien.
    http://www.seaworld.com/ParkHours.as...heduleID=39609

    grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-06-08 om 05:59. Reden: quote eruit
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •