Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 5 van de 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 117

Onderwerp: Wonen en werken in Florida

1. Top | #41
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2008

Standaard Werken in Wildpark Florida?

Hallo.

ik heb een hele tijd geleden een site gezien van een Wildpark in florida.. waar je (volgens hun: vrijwilligers) werk kon doen, je moest dan iets meer dan 200€ per week betalen en overnachtingen en eten inbegrepen..

dat leek mij erg leuk om te doen.. alleen nu vind ik die site nergens meer..
    weet iemand die site?? of een ander wildpark (of iets in die richting) waar zoiets mogelijk is??

Groetjes Angie

2. Top | #42
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Werken in Wildpark Florida?

Een heleboel state parks in Florida maken gebruik van "volunteers". Op de algemene website kun je doorklikken naar de verschillende state parks en daar bekijken of ze mensen nodig hebben en waarvoor.

http://www.floridastateparks.org/

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

3. Top | #43
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005

Standaard

Je zult wel een werk visum/vergunning hier voor moeten hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Werkt dit niet hetzelfde als dat je bijvoorbeeld bij een Summer Camp zou gaan werken?
    Ik weet niet wat een summer camp is?

Als je voor een Amerikaans bedrijf ook al is dit non-profit wilt werken moet je die papieren hebben, het gaat er niet om of je geld verdiend, maar dat je arbeid verricht.

Het minste wat je natuurlijk kunt doen is even contact opnemen met het park waar je het voor wilt doen want het zou mij ook niks verbazen als het hun niet uitmaakt.

Als je iedereen die in de US zonder de juiste papieren zou laten stoppen met werken, dan kun je de US wel sluiten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-03-11 om 08:29. Reden: 1+1

4. Top | #44
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Werken in Wildpark Florida?

Je zou ook je vraag hier kunnen stellen: Tijdelijke visa voor Amerika
    Misschien dat iemand er ervaring mee heeft.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #45

Standaard Wonen & werken in Florida

Hallo,

Ik heb een vrij concrete vraag. Ik heb een aanbieding gekregen om in Florida (Delray Beach) te gaan werken. Nu is mijn vraag hoeveel ik zou moeten verdienen om daar aangenaam te leven. Het voorstel wat ik nu heb gekregen is iets van een $3500 bruto. Geraak je hier ver mee in Florida?
    Als ik denk aan huur, auto, en de andere levenskosten vraag ik me af of dit bedrag volstaat om een comfortable leven te leiden.

Bedankt!

6. Top | #46
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Wonen & werken in Florida

Misschien kun je hier wat mee: http://www.homefair.com/real-estate/...ZIP=Get+Report

Ander vraagje: Op basis van welk visum ga je daar werken?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

7. Top | #47
    Ingeschreven
    Oct 2005

$3500.00 is genoeg om mee te beginnen?

Daar kun je mee leven huisje, boompje, beestje, auto en een beetje extra.

Persoonlijk vind ik Delray Beach ook een hele leuke plaats, ik weet natuurlijk niets van je beroep, maar je gaat zeker naar een omgeving waar goed geld is te verdienen.
    Nogmaals $42000.00/jaar is boven het gemiddelde en je kunt er makkelijk van rond komen.

8. Top | #48

Bedankt voor de antwoorden.

Wel ivm die Green Card: ik ga voor LT werken voor een Belgisch bedrijf actief in Florida dat de administratie voor mij in orde brengt, dus daar hoef ik me al geen zorgen over te maken.

Aangezien hier blijkbaar zoveel kenners zitten, kan ik het niet nalaten nog wat vragen te stellen die me bezig houden:

- is er iets te doen voor jongen mensen in de omgeving delray beach (met jong bedoel ik 23j)?
    - zit het daar nu echt vol met oudjes? Ik ken de demografische statistieken wel maar percentages zeggen niet veel vind ik.
    - what about crime? Grondig zitten lezen op citydata forum en als ik de amerikanen daar moet geloven, staat er op iedere hoek van de straat een gang met geweren, klaar om je te overvallen (ik trek het hier in het belachelijke natuurlijk)

Thanks!!

9. Top | #49
    Ingeschreven
    Oct 2005

Ja jong, je bent net 2 jaar legaal om een biertje te kunnen gaan drinken.
    In en rond Delray vind je heel veel complexen met huizen, ik zou me er zeker niet onveilig voelen.

Er zijn veel uitgaans gelegenheden, je zit ook zo in Fort Lauderdale en Miami.

Ik kan je wel 1 advies geven, werk eerst aan je carriere voordat je in de party seen terecht komt, veel jongere mensen redden het op die manier niet en je ziet ze ook zo weer vertrekken.

10. Top | #50
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Wonen en werken in Florida

Kijk maar eens op deze link. Daar staat het één en ander.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

Forum Rechten