Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 35 van de 100 EersteEerste ... 2533343536374585 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

1. Top | #341
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Storytime Townhouse

Wij hebben daar afgelopen Oktober gezeten en je mocht gebruik maken van alles in en bij het community clubhouse.

En volgens mij heeft Weasel er vorige week gezeten. Het townhouse verschilt binnen niet veel van een villa, dus goed verzorgd. De eigen pool is wat klein, maar wel leuk.

Het was voor ons een probeersel, en we gaan in het vervolg gewoon weer naar een villa, want voor de prijs maakt het weinig verschil.
    Het is wel schofterig dicht bij Disney, dat is een groot pluspunt.

In dit reisverslag staat wel iets over het townhouse.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

2. Top | #342
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005

Standaard Villa huren bij Usareisen.de

Hallo,

Heel langzaam begint het weer te kriebelen, en gaan we eens kijken of het dit jaar ook weer financieel haalbaar is.

Omdat ons dochtertje van dan net 3 ook meegaat wordt onze thuishaven nu Orlando.
    Nu zag ik op de site van onze duitse vrienden dat ze ook villa's aanbieden, en voor een mooie prijs. Het komt neer op 51 euro per dag.

De periode dat we de villa willen huren is van 1 sept tot 12 sept. (als we gaan dan he). En dan nog een paar dagen hotelletje in daytona ofzo.

Nu mijn vraag heeft iemand ervaring met het huren van een villa bij usareisen?
    Of misschien iemand nog andere (betaalbare) aanbieders?

Groetjes Marjolijne
    Laatst gewijzigd door marjolijne; 01-04-08 om 18:09.

3. Top | #343
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008

Standaard Re: Villa huren bij Usareisen.de

Hoi Marjolijne,

Wij hebben vorige week bij USA Fun Vacations geboekt en betalen 69 euro per nacht. Het is de eerste keer dat we bij ze boeken. Maar op deze site heb ik alleen nog maar positieve berichten gelezen.

Veel succes bij je zoektocht! Die 69 euro is trouwens excl. zwembadverwarming, maar die hebben jullie niet nodig, denk ik.

Groeten, Claudia

4. Top | #344

Standaard Villa op Ocean Drive

In december ga ik voor het eerst naar Miami, Florida.\\/
    Op internet heb ik voor een mooi prijsje een villa gevonden die op Ocean Drive zou moeten liggen en een uitzicht zou moeten hebben op de oceaan. De villa ligt ongeveer 100ft (ik weet het even niet in km) van de oceaan.

Weet iemand of er wel villa's op Ocean drive liggen (ten hoogte van 10th street als iemand de straat goed kent:wink?? Want als ik op Google maps kijk zie ik alleen maar appartementen.

Misschien kent iemand deze villa die worden geadverteerd met""Paradise Park Seaside Pool Home" of heeft iemand wel eens een villa gehuurd op Oceans Drive??

5. Top | #345
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Villa op Ocean Drive

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Auraybleu Bekijk Berichten
    Weet iemand of er wel villa's op Ocean drive liggen (ten hoogte van 10th street als iemand de straat goed kent:wink?? Want als ik op Google maps kijk zie ik alleen maar appartementen.
    Ik kan hier ook geen villa ontdekken: http://maps.live.com/default.aspx?v=...cl=1&encType=1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Auraybleu Bekijk Berichten
    Misschien kent iemand deze villa die worden geadverteerd met""Paradise Park Seaside Pool Home" of heeft iemand wel eens een villa gehuurd op Oceans Drive??
    Deze bedoel je denk ik: http://www.vacationhomerentals.com/v...oID-34799.html
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #346

Bedankt voor jullie reacties.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Njit, deze bedoel ik inderdaad.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    30 meter van de oceaan, dan moet hij ergens verscholen liggen onder de bomen van Njit's foto.
    Ik zag op de link van Njit (als hem dat is) geen verwijzing naar 10th Street. Hoe kom je daar op ?
    Gerrit, de verwijzing komt van mijzelf. Ik heb namenlijk een link van de eigenaar gekregen om de lokatie via Google maps te bekijken. Toen heb ik gezien dat het ongeveer op de hoogte van 10th street zou moeten liggen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Als ik de foto's op vacationhomerentals bekijk, met name die met het grote witte dak, dan staat deze villa bepaald niet onder bomen. Volgens mij moet het dak goed zichtbaar zijn op google maps.

Zou de omschrijving wel kloppen?
    Paradise park ligt noordelijker, er is een N.Ocean drive en er staan recreatie villa's aan zee?
    Knaapje, volgens de link van Google maps zou het moeten kloppen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Hoi allemaal,

2 jaar geleden ben ik op Ocean Drive geweest, maar daar staan zeker weten geen villa's. Het gebouw met het witte dak op de luchtfoto is een soort van visitors-center. Voor de rest langs Ocean Drive alleen maar hotels en restaurants gezien.
    Als ik jullie reacties zo lees krijg ik het even benauwd.:? Natuurlijk mag je van de eerlijkheid van een mens afgaan, maar er zitten een paar oplichters tussen.:---) Ik twijfel nu of ik deze villa moet huren. De eigenaar heeft toegezegd mij nog een paar extra foto's te sturen en tot die tijd boek ik de villa niet. Ben benieuwd.

Wordt vervolgd.

7. Top | #347
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007

Op Ocean Drive (South Beach) staan geen villa's te huur. In de voormalige villa van Versace, kun je (na lid te worden van de exclusieve club) een kamer huren.
    Het lijkt erop dat je met een oplichter te maken hebt.

8. Top | #348

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Vraag de eigenaar om de exacte positie op Google maps aan te geven, dan kan je het beter bepalen.
    Knaapje.
    Dit was het antwoord van de eigenaar toen ik de exacte lokatie vroeg:
    Google map cannot map the house cos the home is situated 100ft away from the beach and just close to the sea shores.

Ook stuurt ze me onderstaand foto's toen ik vroeg om meer foto's te zenden waar ik op kan zien dat het huis daadwerkelijk op het strand staat.

Zoals jullie zien zijn de foto's allemaal van een andere hoek genomen en dit laat me niet zien of dit daadwerkelijk het zeezicht vanuit de villa is.
    Ha ha, zo ken ik er ook een paar.

Ook vroeg de eigenaar mij het volgende:
    I hope you can proceed with the payment asap
    and get back to me with details once made.

De reden dat ik dit met jullie wil delen is om te voorkomen dat iemand anders wel een fout maakt. Ik zie mezelf daar al aankomen en erachter komen dat deze villa er niet staat. Nou, dat is pas een goed begin van een vakantie.

Ik stuur de eigenaar de link van njit en dan mag zij mij gaan vertellen waar de villa nu daadwerkelijk ligt aangezien je birdseye view hebt. haha dat wordt lachen. Tot zover.....

9. Top | #349
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Hier kun je zien dat hij toch een paar dagen verhuurd is: http://www.vacationhomerentals.com/v...D-34799-2.html

Maar ja, als iemand zo vaag doet over z'n huis zou ik ook zoiets hebben van 'laaaaaat maar'.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

10. Top | #350

Standaard Tip gevraagd voor villa of appartement in omgeving Miami

Hi,

In december gaan we met 8 personen 3 wkn naar Miami.
    Heeft iemand ervaring met het huren van een villa, appartement of iets derdelijks voor grote groepen? In de omgeving van Miami beach, South beach, enz...

Ik had een mooie villa op het oog, maar helaas had ik te maken met een oplichter, dus ik ben nu heel voorzichtig.

Is er iemand die ook met een grote groep op vakantie is geweest en tevreden was met de (betaalbare) verblijfplaats of weet waar ik kan boeken bij een betrouwbaar bureau?

Forum Rechten