Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 41 van de 108 EersteEerste ... 3139404142435191 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

1. Top | #401
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: TomTom

Ik heb afgelopen september probleelos zo'n 4500km rond gereden in het westen van de VS (California, Nevada, Utah & Arizona) met m'n Tomtom.
    Wel een ander model (Navigator 5 op PDA) maar dat zal geen verschil maken.
    M.u.v. de meest recente veranderingen staan echt alle wegen en steegjes erop en leidt Tomtom je feilloos naar je bestemmingen.
    Tip: zet thuis al je (hotel) adressen er alvast in als favouriet. Kan je ook meteen de afstanden en locatie checken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-08 om 18:27. Reden: full quote eruit

2. Top | #402
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fred.intheusa Bekijk Berichten
    Tip: zet thuis al je (hotel) adressen er alvast in als favouriet. Kan je ook meteen de afstanden en locatie checken.
    Bedankt voor de tip. Ga ik zeker doen.
    Groet,
    Susie One:-D
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-08 om 18:27.

3. Top | #403
    Newbie the vyruss's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Tele Atlas software voor Florida navigatie

[-o<zou er iemand al eens met een "mioC320" toestel en software van "tele atlas"
    met bijhorende map van "The States" hebben rondgetoerd?

maak binnenkort een rondreis in Florida en zou inderdaad handig zijn moest ik van iemand de link ,of beter nog de map van Florida verkrijgen!\\/
    met dank....
    Laatst gewijzigd door Njit; 24-04-08 om 08:33. Reden: Vragen naar illegale copieen is NOT done!

4. Top | #404
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Tele Atlas software voor Florida?

Je kan hem hier kopen maar helaas Out of Stock: http://www.mio-tech.be/shop/product_...roducts_id=704
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #405

Op dit moment in Florida Orlando en hebben bij de WALL MART een TomTom one USA gekocht, plug en play voor 150 USdollar. Raak je na je reis wel weer voor dat bedrag kwijt op de Marktplaats (100€). Geen gedoe en lekker gemakkelijk in gebruik :-)

6. Top | #406
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Waarom zou je hem kwijt willen raken, je gaat hem toch wel vaker gebruiken :-)
    Ook deze reis is onze St&#232;nlie weer een goede hulp, zeker in de binnensteden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

7. Top | #407
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2008

begin deze week (mei 08) bij BestBuy een TomTom One XL van $299 voor $199 gekocht (PDA navigatie systeem ging kapot), wel alleen USA en Canada kaarten, kost in Nederland rond €249. Is tijdelijke aanbieding.

8. Top | #408
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

De oude One XL v1 is her en der te vinden voor €199. De nieuwe One XL v2 is uiteraard wat duurder. Zelfde geldt voor de One v3 en v4.

De nieuwere versies hebben de Mount ingebouwd in het apparaat:

Op basis van uitgebreide consumentenonderzoeken en -terugkoppeling heeft TomTom de nieuwe TomTom ONE en TomTom XL geheel opnieuw ontworpen. In lijn met TomTom’s gerenommeerde benadering wat betreft gebruiksgemak – in software, kaarten en installatie, komen de TomTom ONE en TomTom XL nu met een splinternieuwe bevestigingsoplossing. Deze nieuwe voorruithouder, genaamd EasyPort™, hoeft niet verwijderd te worden wanneer de gebruiker het voertuig verlaat. In plaats daarvan kan de EasyPort™ gemakkelijk plat gevouwen worden waardoor het geheel, inclusief houder klein genoeg om in een borstzak, tas of broekzak op te bergen.

9. Top | #409
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Hoi,

Misschien een domme vraag maar ik lees hier het een en ander over poi's. Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt? Ik heb in dit topic al verwijzingen gevonden naar disney, met kaartjes van orlando en zo. Kun je die gewoon downloaden en op je tom tom zetten? Ik heb een tom tom one en wil bij tom tom zelf, een kaartje downloaden voor florida. Dit moet toch werken volgens wat ik hier lees?

Groetjes Monique

10. Top | #410
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je hebt het nu over 2 verschillende dingen:
    • De kaart van Florida kun je inderdaad bij TomTom downloaden. Het ligt alleen aan je TomTom One versie hoe makkelijk je het erbij kunt zetten. De V3 versie heeft geen SD kaart slot meer (deze is vervangen door een TMC ontvanger uitbreidings slot). De TomTom heeft wel intern geheugen maar deze zit al bijna vol. Het enige wat je dan kunt doen is een backup maken van de software die er al op staat en deze daarna vervangen door de kaart van Florida.
      Overigens is het kopen van de gehele kaart uiteindelijk gunstiger dan het kopen van een deelkaart (Florida zit in het pakket van van de staten Tennessee (TN), North Carolina (NC), Mississippi (MS), Alabama (AL), Georgia (GA), South Carolina (SC) en Florida (FL). Bevat ook New Orleans (Louisiana) en kost 40 euro - geheel USA kost 70 euro)

Forum Rechten